Međupredmetna tema
Zdravlje
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

Komunikacijske vještine i timski rad

Međupredmetna tema
Zdravlje

Odgojno-obrazovna očekivanja
ključni pojmovi
  • PSIH: proces atribucije, osnovna atribucijska pogreška, oblikovanje dojma
  • ENG: osobine ličnosti, Belbin, timski rad
  • GU: izvođački sastavi u jazzu, timski rad, neverbalna komunikacija
  • HRV: jezična i strukturna obilježja raspravljačkih tekstova, strategije slušanja
  • IZVAN: održivi razvoj, ekološka svijest, recikliranje
Nastavna aktivnost za predmet Psihologija

Ako smo popularni, jesmo li onda i pametni?

Na početku aktivnosti podijelite učenike u 6 skupina te svakoj skupini dodijelite predmet za koji izrađuju hipotetski školski projekt. Jedna skupina može kao temu dobiti projekt iz Likovne umjetnosti - “Umjetnost u zajednici”, druga skupina iz Matematike - “Kružnice oko nas”, treća iz Tjelesnog odgoja - “Vježbaonica u parku”, četvrta iz Engleskog jezika - “High school graduation trip”, peta iz Geografije - “Europska unija i otpad”, šesta iz Psihologije - “Moja škola budućnosti”. Nakon toga, svakoj skupini dajte desetak kartica s opisima različitih tipova učenika. Zadatak svake skupine je između tih 10 opisa odabrati 3 tipa učenika s kojima bi voljeli raditi zadani hipotetski školski projekt za predmet koji je njihova skupina dobila.

Primjeri opisa ljudi:

1) Pero je mladić koji često kasni u školu iako živi vrlo blizu. Ne piše zadaće te se opravdava time da svaki dan ima probe sa svojim bendom i jednostavno ne stigne. U školu dolazi sa slušalicama u ušima koje skine tek kada nastavnik uđe u razred. Čim zvoni za kraj sata, posvećuje se svojoj glazbi koja mu je sve u životu. Rijetko se druži s prijateljima iz razreda jer svaki slobodni trenutak provodi sa svojim bendom vježbajući za sljedeći nastup.

2) Stipe svaki dan u školu dolazi 10 minuta ranije te to izaziva čuđenje njegovih kolega iz razreda. Većina učenika tek sa zvonom ulazi u razred, no Stipe tada već lijepo sjedi na svom mjestu sa svim potrebnim priborom. Uvijek se javlja kada nastavnik postavi pitanje i njegovi odgovori su većinom točni. Zbog toga ga u razredu baš i ne vole.

3) Ante je predsjednik razreda. Vrlo je otvoren, druželjubiv te se zalaže za rješavanje razrednih problema na asertivan način. Prolazi s 4, no svi u razredu ga vole jer se druži sa svima, ne prihvaća ogovaranje drugih te komunicira s nastavnicima o željama svih učenika u razredu.

Za izradu kartica možete koristiti Word Online. Ako učenici imaju tablete, kartice možete postaviti na Lino ploču na kojoj ste prikaz postavili tako da samo autor ima mogućnost dodavanja novog sadržaja.

Nakon što su učenici završili zadatak, koristeći alat Mentimeter, prikupite odgovore na pitanja: kojim su se osobinama vodili pri odabiru najboljih kandidata (oblak riječi) te je li netko u skupini imao glavnu riječ pri odabiru (da/ne pitanje). Komentirajte s njima zašto su im navedene osobine bile važne te kako su se uspjeli unutar skupine dogovoriti koje će učenike odabrati? Potaknite učenike da komentiraju jesu li se ikada sami susreli s time da netko procjenjuje njihove osobine na temelju ponašanja. Koje su to situacije bile? Kako su se tada osjećali? Uzimajući u obzir osnovnu atribucijsku pogrešku, raspravite s učenicima je li dobro na temelju ponašanja donositi zaključke o osobinama drugih ljudi.

Postupci potpore

Za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju potrebno je prilagoditi tekst na karticama: povećanje fonta slova, proreda između rečenica, lijevo poravnanje teksta, razlamanje višestruko složenih rečenica na odijeljene jednostavne surečenice, pisanje svake rečenice u novi red, zamjena riječi težih za čitanje i razumijevanje alternativnim riječima kako bi lakše shvatili smisao i bit rečenice.

Učenici s PSA mogli bi imati teškoće s nedostatnim obraćanjem pažnje na relevantne upute i informacije, praćenjem višestrukih uputa i upotrebom govora koji se tiče izražavanja apstraktnih pojmova, pri formiranju mišljenja, u socijalnoj spoznaji, u sposobnosti usmjeravanja pažnje na druge osobe i na njihove emocije te u razumijevanju osjećaja drugih. Za njih bi bilo potrebno osmisliti usmjerene zadatke, konkretan opis osoba i situacija. Za korištenje digitalnih alata izradite kratke pisane ili slikovne upute.

Više na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Ponudite učenicima da istraže kako se u timskom radu može smanjiti utjecaj socijalnog besposličarenja te da svoje prijedloge prezentiraju na sljedećem satu. Prezentaciju mogu izraditi koristeći alat Emaze.

Nastavna aktivnost za predmet Psihologija

Ako smo popularni, jesmo li onda i pametni?

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ PS C.1. Učenik raspravlja o različitim čimbenicima koji utječu na odnose pojedinca i drugih.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Engleski jezik

One for all and all for one

U alatu Crossword-labs napravite križaljku u kojoj su pitanja definicije pridjeva koji opisuju različite osobine ljudi, a rješenja koja učenici daju na temelju opisa su pridjevi. Uzmite pridjeve iz Belbinove tablice koja opisuje različite uloge u timskom radu, a koju ćete kasnije dati učenicima da prouče, primjerice creative, practical, efficient, outgoing, manipulative, inflexible, painstaking i slično. Dopustite zatim učenicima da se formiraju prema vlastitoj želji u grupe od troje. Recite učenicima kako je Meredith Belbin britanski znanstvenik koji se bavi izučavanjem timskog rada te je na temelju svojih istraživanja napravio devet uloga koje svaki tim mora imati kako bi njihov timski zadatak bio uspješan. Uputite sve učenike na poveznicu About Belbin te neka pogledaju tablicu u kojoj je navedeno devet uloga u timu s prednostima i manama svake uloge. Neka odluče koja uloga najbolje njih opisuje, a svoja razmišljanja podijele s drugim članovima grupe. Primjerice: I am a plant because as soon as I get a task I start brainstorming. However, I am usually focused on my own ideas only and I ignore all the possible obstacles for the actualization of those ideas. Nakon što je svaki učenik pronašao i objasnio viđenje svoje uloge u timu, neka učenici u grupi komentiraju doživljavaju li oni drugačije kolege od onog kako su se sami opisali, odnosno jesu li im predvidjeli istu ulogu kao i oni sami sebi. Obratite pažnju učenicima kako je Belbin u tablici podijelio sve uloge u tri kategorije koje je nazvao Thinking, Action i People te da uspješan tim treba imati barem po jednu osobu iz svake od tih kategorija. Svaka grupa odlučuje imaju li po jednu osobu iz svake kategorije te obrazlažu ostatku razreda zašto imaju odnosno nemaju sve potrebno za uspješan tim. Na kraju, svi koji su odabrali ulogu iz iste kategorije (Thinking, Action ili People) formiraju grupu te diskutiraju tko je odabrao koju ulogu unutar određene kategorije i zašto. Nakon što su učenici kroz postupak samovrednovanja procijenili koja uloga najbolje opisuje njihove osobine i sposobnosti unutar nekog tima te potom usporedili kroz vršnjačko vrednovanje jesu li im njihovi kolege unutar tima dodijelili iste uloge, uputite učenike da još jednom pregledaju karakteristike svih devet timskih uloga prema Belbinovoj metodologiji. Svi učenici ispunjavaju upitnik koji ste pripremili koristeći Google Obrasce, koji sadržava devet pitanja višestrukog izbora od kojih se svako odnosi na jednu od devet uloga, a ponuđeni odgovori uvijek uključuju imena svih učenika u razredu. Za svako pitanje učenici trebaju odabrati samo jedno od ponuđenih odgovora, odnosno ime jednog učenika koji najbolje odgovara ulozi iz Blebinove metodologije, na primjer: Which of the following students would best fit the role of the plant? Na kraju, nakon što su učenici ispunili upitnike, prema rezultatima upitnika koji se temelje na odabiru učenika, formira se ‘PERFECT TEAM’ koji će uključivati svih devet uloga iz Belbinove podjele.

Postupci potpore

Za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju ili PSA provjerite znaju li spojiti pridjeve i osobine ljudi na hrvatskom jeziku. Tekst About Belbin za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju potrebno je prilagoditi (svaka rečenica u novom redu, dvostruki prored, lijevo poravnanje, font, veličina slova, podebljavanje ključnih pojmova, izbjegavanje kosih slova-u tablici) Za sudjelovanje u raspravi pripremite učenicima kratki podsjetnik koji će ih usmjeravati prilikom opisivanja svojih karakteristika.

Više na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Učenici koji žele znati više biraju TED Talk koji govori o elementima koji su potrebni za uspješan timski rad te ga predstavljaju ostatku razreda navodeći koliko je određeni TED Talk povezan s Belbinovom metodologijom.

Nastavna aktivnost za predmet Engleski jezik

One for all and all for one

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ (1) EJ A.3.1. Analizira duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju.
  • SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru.
  • SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije.
  • SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Glazbena umjetnost

Timski rad? - Zvuči odlično!

Svaki oblik skupnog muziciranja (komornog, orkestralnog ili zborskog) zahtijeva suradnju, komunikaciju i toleranciju. Kroz sljedeću aktivnost učenici će promišljati o oblicima komunikacije u izvođačkim sastavima jazza.

Podijelite učenike u manje grupe (3-4 učenika). Najavite učenicima slušanje sljedećih videozapisa Louis Prima: Sing, Sing, Sing i Chick Corea: Concierto de Aranjuez/Spain, u izvedbi Hiromi Uehara i Chicka Coree. Neposredno prije prvog slušanja usmjerite pozornost na obilježja koja trebaju prepoznati (primjerice: vrsta glazbe kojoj skladbe pripadaju, izvođački sastav skladbi, zvukovne boje koje se ističu, značajke metra i tempa i sl.). Nakon slušanja imenujte mali izvođački sastav (combo) i veliki izvođački sastav (big-band) u jazzu. Pripremite Vennov dijagram koristeći Word Online u koji će svaka grupa upisivati rezultate usporedne analize. Prije ponovnog slušanja skladbi uputite učenike da obrate pozornost na sljedeća obilježja izvedbe: Kakva je međusobna komunikacija glazbenika tijekom izvedbe u orkestralnom, a kakva u komornom sastavu? Tko predvodi izvedbu u komornom sastavu, a tko u orkestru? Imaju li pojedinačna glazbala individualiziranu ulogu u odnosu na ostala glazbala? Koja vrsta izvođačkog sastava dozvoljava veći stupanj slobode u izvođenju (improvizacije)? Što se postiže mogućnošću zamjene uloga onoga koji vodi i koji je vođen u malim izvođačkim sastavima, u odnosu na aranžiranu orkestralnu glazbu u kojoj je većina parametara zapisana u orkestralnoj partituri? Zaključke također neka zabilježe Vennovim dijagramom. Konačno, neka svaka grupa izloži donesene zaključke.

Potaknite učenike da dodatno promisle o radu u timu, suradnji i komunikaciji među glazbenicima tijekom izvedbe s komunikacijom, ali i o radu u grupama u svakodnevnim situacijama, suradnji s kolegama u školi i sl. Nakon kratke rasprave unutar iste grupe, učenici u dvostruki dnevnik upisuju koje su pretpostavke dobre komunikacije u timskom radu, koje vrijednosti i kompetencije članova tima smatraju poželjnima te na kojim načelima smatraju da se timski rad treba provoditi (u organizacijskom smislu: podjela uloga unutar tima i sl.). Dvostruki dnevnik izradite koristeći isti alat za obradu teksta Word Online, tako što ćete stranicu podijeliti u dvije kolone. U lijevu kolonu upisuju elemente koje znaju objasniti, a u desnu neka upišu elemente o kojima žele saznati više ili nisu dobro razumjeli.

Na kraju aktivnosti jedan učenik iz svake grupe čita uradak grupe. Nakon pojedinog izlaganja ostale grupe nadopunjuju izloženo svojim zaključcima. Nastavnik moderira raspravu i prema potrebi potkrepljuje dodatno pojedine elemente.

Postupci potpore

Učenicima s oštećenjem sluha omogućite da sjede bliže zvučniku kako bi bolje čuli ili osjetili vibracije. Za učenike sa specifičnim teškoćama u učenju izradite pisani podsjetnik na obilježja koja trebaju prepoznati u glazbi koju slušaju.

Za korištenje digitalnih alata, izradu Vennovog dijagrama učenicima izadite jednostavne pisane ili slikovne upute ukoliko ranije nisu koristili navedene alate.

Više na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Okupljeni u manju izvođačku skupinu, učenici neka tjeloglazbom, sviranjem ili pjevanjem izvedu od prije poznatu skladbu na nov način bez prethodnog verbalnog komuniciranja o promjenama koje će unijeti u izvedbu. Odabir skladbe je proizvoljan, improvizacija može popratiti slušanje ili aktivno muziciranje ranije obrađene skladbe. Tijekom izvedbe neka gestikulacijom, mimikom, ukazuju na izmjenu dinamike, tempa, kontrastiranja i variranja pojedinih dijelova skladbe drukčijim načinom izvedbe, primjerice ubacivanjem tjeloglazbe, beatboxinga i sl. Glazbeni uradak neka snime i naprave kratki video uz pomoć digitalnoga alata Adobe Spark te izvedbu predstave ostalim učenicima.

Nastavna aktivnost za predmet Glazbena umjetnost

Timski rad? - Zvuči odlično!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Četvrti razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ GK A.1-4.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi.
  • SŠ GK A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknuti skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe.
  • SŠ GK A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova.
  • SŠ GK C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti.
  • SŠ GK C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija).
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Hrvatski jezik

Šest za jedno - jedno za sve

Vještina slušanja zanemarena je društvena vještina, a važna je u suvremenoj medijskoj kulturi. Organizirajte slušanje/gledanje televizijske emisije raspravljačkoga tipa (npr. Otvoreno, Peti dan i sl.). Zadajte učenicima da slušaju sudionike emisije iz zadane perspektive jednog od šest mislećih šešira. Učenici izvlače papirić u boji koji određuje njihovu ulogu u timu: bijeli, žuti, zeleni, crveni, plavi i crni šešir. Možete izraditi i malene papirnate šeširiće za svakog učenika. Prema broju učenika u razrednu složite grupe od šest članova. Ako je neparan broj učenika, u nekim grupama jedan učenik može imati dvije uloge, od kojih je obvezno jedna plavi šešir.

Učenik koji nosi bijeli šešir mora bilježiti samo provjerene činjenice i razvrstavati ih na pouzdane i nepouzdane prema navedenim izvorima u odnosu na početno postavljenu tezu rasprave u studiju. Učenik sa žutim šeširom treba tražiti prednosti i moguće koristi od održane rasprave i zapisati prijedloge i moguća rješenja koja su predložena za razmatrani problem. Zeleni šešir od učenika traži da tijekom razgovora koji prati bilježi nove ideje koje su mu se nametnule tijekom slušanja sugovornika i predlaže rješenja problema o kojemu je bilo riječi, a koja nisu spomenuta tijekom emisije. Crveni će se šešir usredotočiti na praćenje emocija sugovornika u studiju, načine na koje su ih iskazivali (sadržaj, govor, glasnoća govora, gestikulacija, paraverbalni znakovi: nakašljavanje, zamuckivanje i sl.). Zadaća je učenika s crnim šeširom pratiti rizična ponašanja sugovornika, izrečene vrijednosne sudove i mišljenja koja mogu dovoditi do sukoba i nesporazuma među sugovornicima. Učenik s plavim šeširom prati rad ostalih učenika u grupi tijekom gledanja i slušanja emisije te razgovora o njoj, sažima i parafrazira zaključke svakog učenika i ujedinjuje ihu jedinstven tekst kojim će predstaviti rad i zaključke grupe drugim grupama. Učenicima možete pripremiti listiće sa smjernicama i njihovom bojom šešira, npr: Crveni: Tijekom gledanja i slušanja usredotoči se na emocije sugovornika u studiju. Bilježi riječi za izricanje osjećaja poput veseli me, bojim se i sl. Prati glasnoću govora, gestikulaciju i paraverbalne znakove poput nakašljavanja, zamuckivanja, uporabu poštapalica…

Na kraju aktivnosti svaka grupa objavljuje zaključak plavog šešira na online razrednoj ploči koju ste unaprijed pripremili u alatu Padlet.

Postupci potpore

Pripremite plan aktivnosti po koracima označenim rednim brojevima i uručite prije aktivnosti učeniku s teškoćama. Provjerite je li učenik razumio koja je njegova uloga u grupi. Za učenike s PSA dobro je izbjeći grupu koja prati emocije sugovornika u studiju. Za korištenje digitalnog alata izraditi pisane ili slikovne upute.

Više na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Učenici koji žele proširiti svoje vještine slušanja mogu ponovno pogledati televizijsku emisiju i pratiti i vrste slušanja koje su primijenili sugovornici u emisiji tijekom razgovora te analizirati tko od sudionika sluša jednoslojno, tko selektivno, tko ne sluša, tko sluša u zasjedi, a tko otima riječ te tko je pravi slušač prema sljedećoj klasifikaciji vrsta slušanja:

1) Pseudoslušanje – osoba se usredotočuje na govor, ali ne sluša.
2) Jednoslojno slušanje – primanje samo jednog dijela poruke, a drugi se zanemari.
3) Selektivno slušanje – slušanje samo onoga što osobu zanima.
4) Otimanje riječi – slušač nastoji što više govoriti.
5) Slušanje u zasjedi – slušanje radi napada na sugovornika.
6) Pravo slušanje – nastoji obuhvatiti sve što govornik želi reći dobronamjerno je i nije obrambeno, nego traži istinu koja oslobađa.

Nastavna aktivnost za predmet Hrvatski jezik

Šest za jedno - jedno za sve

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ HJ A.3.2.Učenik sluša u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
  • SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Izvannastavna aktivnost

Svjesni održivosti, stvaramo bolju budućnost

Pripremite sastanak s učenicima na kojem ćete inicirati ideju održavanja radionice vezane uz Dan planeta Zemlje u vašoj školi ili zajednici. Motivirajte učenike za aktivnost na način da zajedno pogledate video Greta Thunberg on Whether She’d Meet with the President. Razgovarajte s učenicima kako bi se oni snašli u sličnoj situaciji. Pitajte ih kako bi reagirali da imaju priliku držati govor pred UN. Nakon motivacijskog uvodnog dijela, uputite učenike u aktivnosti pripreme radionice i podijelite im zadatke.

Tema izvannastavne aktivnosti može biti vezana uz ekološku svijest učenika škole ili zajednice u kojoj živite te osvješćivanje sudionika o nužnim promjenama vezanim za održivi razvoj. Podijelite učenike u nekoliko grupa koje će se tijekom provođenja aktivnosti kontinuirano baviti rješavanjem problema i organizacijom svog dijela aktivnosti. Grupe istražuju problematiku održivog razvoja te provode sljedeće aktivnosti: pripremaju brošuru s informacijama o načinima ili mjerama pomoću kojih možemo smanjiti svoj negativni utjecaj na okoliš (prijevoz, korištenje energije, recikliranje materijala, otpad, prehrana i slično), pripremaju događanje u zajednici (prijava događanja policiji, skupljanje privola i dozvola od strane lokalne uprave), izrađuju fotografije i/ili crteže vezane uz temu, pišu i izvode vlastitu pjesmu na temu održivog razvoja, surađuju s lokalnom ekološkom udrugom i već spomenutom lokalnom upravom, izrađuju kreativni stol ili info-punkt od recikliranog materijala na kojem će se predstaviti događaj u zajednici, pripremaju se za davanje izjava za medije te pripremaju kratku radionicu za polaznike i učenike od ciljano prikupljenog materijala koji se može reciklirati ili ponovno upotrijebiti u druge svrhe. Vrlo je važno podijeliti zadatke učenicima u grupi u skladu s njihovim znanjima, vještinama i željama te s obzirom na to učenici mogu pripremiti i drugačije sadržaje za događanje.

Tijekom predstavljanja učeničkih radova na organiziranom događaju, koji možete vezati za Dan planeta Zemlje, Svjetski dan voda ili slično, učenici dijele izrađene brošure prolaznicima, razgovaraju s njima te ih motiviraju da se priključe kreativnoj radionici izrade stvari od odbačenih materijala. Učenici vode radionicu te pomažu sudionicima u prenamjeni donesenih materijala i izradi novih stvari. Dio učenika predstavlja svoju pjesmu te izlaže pripremljene fotografije i crteže povezane s održivim razvojem. Učenici tijekom pripreme događanja koriste digitalne alate za izradu postera, brošura i uređivanje fotografija Canva i Pixlr. Učenici dokumentiraju čitavo događanje te fotografije i videomaterijal postavljaju na društvene mreže. Za izradu videa učenici mogu koristiti digitalni alat Animoto. Ako postoji mogućnost, učenici daju izjave za lokalne medije kako bi dodatno osvijestili čitavu zajednicu o nužnim promjenama koje nas vode održivom načinu življenja. U pripremu izvannastavne aktivnosti mogu se uključiti nastavnici predmeta Geografija, Ekologija, Biologija, Glazbena umjetnost i Likovna umjetnosti i Engleski jezik.

Izvannastavna aktivnost

Svjesni održivosti, stvaramo bolju budućnost

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći razred srednje škole
Svrha
  • Stjecanje komunikacijskih vještina te rada i podjele zadataka u timu.
  • Učenici sudjelovanjem u ovoj aktivnosti stječu nova znanja i vještine vezane uz ekologiju, održivi razvoj i recikliranje.
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Engleski jezik
  • Biologija
  • Glazbena umjetnost
  • Likovna umjetnost
  • Engleski jezik

Dodatna literatura, sadržaji i poveznice

Uloge u timu (13.8.2020.).

Beldin (13.8.2020.).

Povratne informacije i/ili prijava greške

Želite nam reći svoje mišljenje o ovom sadržaju ili ste uočili grešku? Javite nam to popunjavanjem ovog obrasca. Vaše povratne informacije su nam važne.