1. razred
Mirjam Blažević, Kristina Lijović, Marina Zelenika Majić
nakon čitanja ili slušanja teksta učenik točno odgovara na pitanja za globalno i selektivno razumijevanje učenik je u mogućnosti producirati sličan tekst u govorenom i pisanom obliku s manjim jezičnim nepravilnostima učenik može nabrojati opasnosti prekomjernog korištenja plastične ambalaže te predložiti alternative
nakon čitanja ili slušanja teksta učenik točno odgovara na pitanja za globalno i selektivno razumijevanje učenik je u mogućnosti producirati sličan tekst u govorenom i pisanom obliku s manjim jezičnim nepravilnostima učenik može opisati opasnosti od prirodnih nepogoda te predložiti način sprečavanja posljedica
nakon čitanja ili slušanja teksta učenik točno odgovara na pitanja za globalno i selektivno razumijevanje učenik je u mogućnosti u govorenome i pisanom obliku s manjim jezičnim nepravilnostima producirati sličan tekst o važnosti očuvanja mora učenik može nabrojati kako svaki pojedinac može doprinijeti očuvanju mora
nakon čitanja ili slušanja teksta učenik točno odgovara na pitanja za globalno i selektivno razumijevanje učenik je u mogućnosti u govorenome i pisanom obliku s manjim jezičnim nepravilnostima producirati sličan tekst o načinima štednje i korištenja energije učenik uočava razlike u gospodarenju prirodnim izvorima energije u različitim državama
nakon čitanja ili slušanja teksta učenik točno odgovara na pitanja za globalno i selektivno razumijevanje učenik je u mogućnosti u govorenome i pisanom obliku s manjim jezičnim nepravilnostima producirati sličan tekst o genetski modificiranim organizmima učenik uočava razlike između prirodno proizvedenih i genetski modificiranih organizama
učenik može istražiti i opisati stanje vodostaja njemačkih rijeka
Nastavak učenja
Ukoliko već imaš predznanje njemačkog jezika, modul 7 pomoći će ti savladati nove izazove. Krenimo zajedno!