Učitavanje

6. razred osnovne škole

DOS Hrvatski jezik 6

Antonela Berić, Ina Randić Đorđević, Irena Skopljak Barić, Suzana Jurić, Dejan Varga, Katja Husak, Nikolina Novaković, Sanja Miloloža, Dalia Mirt

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta uočavajući svrhu književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)

Popis tema i videolekcija

  1. Tema 1: Povijest jezika - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 1.1: Najstariji zapisi hrvatskog jezika - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 1.2: Bašćanska ploča - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 1.3: Glagoljica i glagoljaši - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 1.4: Prva hrvatska tiskana knjiga - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
  2. Tema 2: Zamjenice i brojevi - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 2.1: Osobne zamjenice i povratna zamjenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 2.2: Posvojne zamjenice i povratno-posvojna zamjenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 2.3: Pokazne zamjenice - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost.), čenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)
    4. Videolekcija 2.4: Upitne zamjenice - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 2.5: Brojevi - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  3. Tema 3: Glagoli - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 3.1: Glagoli i njihova gramatička obilježja - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 3.2: Glagoli po vidu i povratni glagoli - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 3.3: Glagolski pridjevi i glagolska imenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  4. Tema 4: Glagolska vremena - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.)
    1. Videolekcija 4.1: Glagolska vremena - uvod - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 4.2: Aorist - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 4.3: Imperfekt - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja.(Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 4.4: Pluskvamperfekt - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 4.5: Futur drugi - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  5. Tema 5: Glagolski načini - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 5.1: Imperativ - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja.(Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 5.2: Kondicional - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  6. Tema 6: Pravopis - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 6.1: Pravopis - uvod - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 6.2: Pravopisni znakovi (točka sa zarezom, dvotočka, trotočka, zagrade) - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 6.3: Veliko početno slovo u imenima pokrajina, krajeva, dijelova naselja - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 6.4: Pisanje zamjenica i glagolskih oblika - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  7. Tema 7: Govorenje, slušanje, čitanje - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost)
    1. Videolekcija 7.1: Izvješće - Ishodi učenja: Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 7.2: Uputa i slikovni prikaz podataka - Ishodi učenja: Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 7.3: Sažetak - Ishodi učenja: Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 7.4: Razgovor i izlaganje na zadanu temu - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  8. Tema 8: Pisanje - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 8.1: Pozivnica - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 8.2: Stvaralačko prepričavanje s promjenom gledišta - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 8.3: Portret - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 8.4: Opis prostora - Ishodi učenja: Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  9. Tema 9: Hrvatska narječja i književnost - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 9.1: Hrvatska narječja i mjesni govor - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 9.2: Književnost na čakavskom, kajkavskom i štokavskom narječju - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 9.3: Narodne pripovijetke i angedote - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 9.4: Usmene lirske narodne pjesme - Ishodi učenja: Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  10. Tema 10: Čitanje lirske pjesme - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 10.1: Lirska pejzažna pjesma - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 10.2: Lirska domoljubna pjesma - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 10.3: Lirska šaljiva pjesma - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 10.4: Povjestica (lirsko-epska pjesma) - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična otvarenost)
    5. Videolekcija 10.5: Slobodni i vezani stih u lirskoj pjesmi - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  11. Tema 11: Čitanje kraćih pripovjednih vrsta - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična otvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 11.1: Čitanje crtice - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 11.2: Čitanje kratke priče: ljubavna zgoda - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 11.3: Čitanje kratke priče: obiteljska zgoda - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 11.4: Slušanje kratke priče: blagdanska tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 11.5: Čitanje pripovijetke - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  12. Tema 12: Čitanje ulomaka romana - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 12.1: Čitanje ulomka romana za djecu - povijesna tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna otvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 12.2: Čitanje ulomka romana za djecu - pustolovna tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 12.3: Čitanje ulomka romana za djecu - ljubavna tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 12.4: Čitanje ulomka romana za djecu - fantastična tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom.(Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 12.5: Čitanje ulomka romana za djecu - suvremena tema - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  13. Tema 13: Čitanje cjelovitih književnih djela - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta uočavajući svrhu književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična otvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 13.1: Čitamo i predstavljamo cjelovita književna djela po vlastitom izboru - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta uočavajući svrhu književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 13.2: Djelo za cjelovito čitanje: Ivana Brlić-Mažuranić, Priče iz davnine - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna otvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična otvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 13.3: Djelo za cjelovito čitanje: Miro Gavran, Zaljubljen do ušiju - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična otvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  14. Tema 14: Čitanje i izvođenje dramskih vrsta - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 14.1: Čitanje dramskog teksta - igrokaza - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 14.2: Čitanje dramskog teksta - monologa - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 14.3: Kazivanje lirske pjesme na pozornici - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
  15. Tema 15: Kultura i mediji - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 15.1: Medijska pismenost: radio, radijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 15.2: Medijska pismenost: televizija, televizijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 15.3: Medijska pismenost: časopisi i strip - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 15.4: Usporedba književnog djela, kazališnog i filmskog djela - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 15.5: Hrvatska narječja u svakodnevnom životu - prijedlozi za istraživanje mjesnih govora i narječja - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik