Digitalni obrazovni sadržaj za 7. razred osnovne škole za nastavni predmet Talijanski jezik
Tea Lacković, Irena Marinić
Što ću naučiti
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Moći ću obrazlagati i uvažavati potrebe i osjećaje drugih.
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku. na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Moći ću razvijati sliku o sebi.
Moći ću upravljati emocijama i ponašanjem.
Moći ću razvijati osobne potencijale.
Moći ću upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem.
Moći ću razvijati komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima.
Moći ću aktivno sudjelovati i pridonositi školi i lokalnoj zajednici.
Moći ću samostalno oblikovati svoje ideje i kreativno pristupati rješavanju problema.
Moći ću suradnički učiti i raditi u timu.
Moći ću prihvaćati i obrazlagati važnost društvenih normi i pravila.
Moći ću pridonositi razredu i školi.
Moći ću razvijati kulturni i nacionalni identitet.
Moći ću oblikovati svoje ideje i kretiavno pristupati rješavanju problema.
Moći ću samovrednovati proces učenja i svoje rezultate, procjeniti ostvareni napredak te na temelju toga planirati buduće učenje.
Moći ću iskazivati interes za različita područja, preuzimati odgovornost za svoje učenje i ustrajati u učenju.
Moći ću promišljati o razvoju ljudskih prava.
Moći ću promicati ljudska prava.
Moći ću promicati pravo na obrazovanje i pravo na rad.
Moći ću promicati ravnopravnost spolova.
Moći ću aktivno sudjelovati u projektima lokalne zajednice.
Moći ću doprinositi društvenoj solidarnosti.
Moći ću promicati kvalitetu života u lokalnoj zajednici.
Moći ću primijeniti inovativna i kreativna rješenja.
Moći ću planirati i upravljati aktivnostima.
Moći ću sudjelovati u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije.
Moći ću razmatrati uzroke ugroženosti prirode.
Moći ću prosuditi kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj komunikacije i ponašanja.
Moći ću sudjelovati u aktivnostima koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire.
Moći ću povezati samopoštovanje s rizičnim ponašanjima.
Moći ću navesti primjere utjecaja ekonomije na dobrobit.
Moći ću opisati važnost redovitoga tjelesnog vježbanja kao važnoga čimbenika regulacije tjelesne mase.
Moći ću opisati pravilnu prehranu i prepoznati neprimjerenost redukcijske dijete za dob i razvoj.
Popis tema i videolekcija
Tema 1: Il ritorno alla grande - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 1.1: Ci sono novità?! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati školske predmete., U potpunosti ću moći razumjeti kratki tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati dane u tjednu., U potpunosti ću moći govoriti koliko je sati., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati izvannastavne aktivnosti.
Videolekcija 1.2: Perché il bagno tocca sempre a me? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati vlastitu dnevnu rutinu., U potpunosti ću moći nabrojiti kućanske poslove., U potpunosti ću moći opisati različite kućne ljubimce i razvija ljubav prema životinjama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta.
Videolekcija 1.3: Caldo e non coldo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o sadašnjim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći opisivati karakter ljudi., U potpunosti ću moći prepoznati sličnosti i razlike među različitim jezicima., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 1.4: Viva i nonni! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći nabrojiti članove obitelji., U potpunosti ću moći opisati različite vrste obitelji., U potpunosti ću moći opisati obiteljsku proslavu., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 1.5: Chi crea, gode! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti različite vrste hobija., U potpunosti ću moći imenovati različite sportove., U potpunosti ću moći iznijeti vlastito mišljenje i preferencije., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Tema 2: Il tempo per me - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 2.1: Un pantafolaio o un festaiolo? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati različite hobije., U potpunosti ću moći opisati različite vrste volontiranja., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 2.2: Ho un cuore in viaggio! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati prijevozna sredstva., U potpunosti ću moći nabrojiti aktivnosti povezane s putovanjima., U potpunosti ću moći opisati prošle događaje., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 2.3: Canto che mi passa! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti odjevne predmete., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima., U potpunosti ću moći nabrojiti različita kulturna događanja., U potpunosti ću moći nabrojiti glazbala., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 2.4: La studentessa scambiata! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati zemlje i nacionalnosti., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći opisati različite običaje ponašanja za stolom u zemljama diljem svijeta.
Videolekcija 2.5: Napoli, tanti popoli! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati znamenitosti i tradiciju Napulja., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojiti neke talijanske kriminalne organizacije., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama.
Tema 3: Senza nuvole - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Videolekcija 3.1: Uno stivale sopra il mare! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati i imenovati neke od najvažnijih dijelova talijanske kulturne baštine., U potpunosti ću moći opisati različite vremenske uvjete., U potpunosti ću moći usporediti karakteristike služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.2: L'aria pulita per una bella vita! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati ekološke probleme i utjecaj industrije na okoliš., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati prirodne katastrofe., U potpunosti ću moći prepoznati oblike zaštite okoliša., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.3: Voglio una scimmietta! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisivati različite životinje i imenovati njihove dijelove tijela., U potpunosti ću moći razvijati ljubav prema životinjama te razumjeti njihove potrebe., U potpunosti ću moći upotrebljavati idiomatske izraze., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.4: Mai stanca per la settimana bianca! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati skijašku opremu., U potpunosti ću moći upotrebljavati idiomatske izraze., U potpunosti ću moći opisivati prednosti i opasnosti skijanja., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.5: Occhio al colore! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći prepoznati različite vrste otpada., U potpunosti ću moći opisati načine zaštite okoliša., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Tema 4: Un bicchiere di salute - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 4.1: Penso, quindi ho fame! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati vrste prehrambenih namirnica i njihov utjecaj na organizam., U potpunosti ću moći nabrojiti vrste okusa., U potpunosti ću moći govoriti o zdravim prehrambenim navikama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 4.2: In bici con tutti gli amici! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti vrste ekološki prihvatljivih prijevoznih sredstava u gradu., U potpunosti ću moći opisati kako se sigurno kretati biciklom., U potpunosti ću moći nabrojiti dijelove bicikla., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta.
Videolekcija 4.3: Cambiamento cambia il vento! - Ishodi učenja: Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći govoriti o mentalnom zdravlju., U potpunosti ću moći govoriti o sadašnjim događajima i izražavati odnose u rečenici služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći kritički promišljati o ravnopravnosti spolova i jednakosti.
Videolekcija 4.4: Chatta con me! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati i opisati različita komunikacijska sredstva., U potpunosti ću moći izreći vlastito mišljenje služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati vrste mobilnih aplikacija., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 4.5: Una compagna di campagna! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati različite oblike stanovanja., U potpunosti ću moći opisati sličnosti i razlike između života na selu i u gradu., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumijeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Tema 5: Una vera passione per la professione - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 5.1: Architetto cambia tetto! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati prostorije u kući i namještaj., U potpunosti ću moći imenovati ekološki prihvatljive materijale za izgradnju kuće., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 5.2: Quando sei piccolo, non c’è pericolo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati različita zanimanja., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike.
Videolekcija 5.3: I versi dei mestieri persi! - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati neke zanate., U potpunosti ću moći govoriti o neobičnim zanimanjima iz prošlosti., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 5.4: I lavori con i cuori! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati razvoj različitih zanimanja u povijesti., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 5.5: Sogni nel cassetto... - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći kritički promišljati o odabiru uzora., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Tema 6: Paesi che vai, usanze che trovi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 6.1: La traccia lasciata! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti poznate talijanske nobelovce., U potpunosti ću moći prepoznati i opisati različita umjetnička zanimanja., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojiti različita umjetnička i znanstvena dostignuća nastala u Italiji.
Videolekcija 6.2: Supplì al telefono! - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći opisati neke talijanske gastronomske običaje., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike.
Videolekcija 6.3: Un cornetto perfetto! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati različite tradicije i običaje povezane s ispijanjem kave., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 6.4: La connessione adriatica! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti neke talijanske dijalekte., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., U potpunosti ću moći opisati značajke talijanske i hrvatske jadranske obale.
Videolekcija 6.5: Vagabondiamo! - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći opisati odabrane svjetske turističke destinacije., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Tema 7: Auguri - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 7.1: Tra pandoro e panettone, scelgo il carbone! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati božićne običaje u Italiji., U potpunosti ću moći imenovati tipične božićne slastice., U potpunosti ću moći nabrojiti biljke tipične za božićno vrijeme., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.2: Pulcinella, la più bella! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati i opisati različite karnevalske običaje., U potpunosti ću moći nabrojiti tipične talijanske maske., U potpunosti ću moći imenovati hranu karakterističnu za karnevalsko doba., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.3: Caccia alle uova! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati različite vrste hrane tipične za uskrsno doba., U potpunosti ću moći opisati uskrsne običaje., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.4: Facciamo un ponte! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razvijati toleranciju prema drugim kulturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći ukratko opisati proces ujedinjenja Italije., U potpunosti ću moći nabrojiti neke od najvažnijih državnih i vjerskih praznika.
Tema 8: La cultura in miniatura - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 8.1: Un cavallino rampante sempre trionfante! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati povijesni razvoj i karakteristike automobilizma i motociklizma u Italiji., U potpunosti ću moći nabrojiti i navesti različite vrste životinja i njihove skupine., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 8.2: L'amicizia geniale! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o važnosti prijateljstva i opisati neke karakteristike dobrih prijatelja., U potpunosti ću moći nabrojiti neke poznate talijanske književnike., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 8.3: Serie A - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati značaj i utjecaj talijanskog nogometa na društvo., U potpunosti ću moći nabrojiti neke znamenitosti Milana., U potpunosti ću moći razumjeti kratki tekst poznate i jednostavne tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
1. Il ritorno alla grande
Il ritorno alla grande
Il ritorno alla grande
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj videolekciji nabrajaju se različiti školski predmeti te se uspoređuje hrvatski i talijanski školski sustav. Opisuju se i različite vrste izvannastavnih aktivnosti te se uvježbava izricanje doba dana.
U ovoj lekciji učenici govore o vlastitome svakodnevnom životu, opisuju različite dnevne aktivnosti te razvijaju ljubav prema životinjama razgovarajući o kućnim ljubimcima.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz karakterne osobine ljudi. Ponavljaju i proširuju gramatičke strukture potrebne za govorenje u sadašnjem vremenu. Osvješćuju razlike između jezika te ih prepoznaju i objašnjavaju.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular i gramatičke strukture vezane uz slobodno vrijeme i različite hobije. Upoznaju se s različitim oblicima volontiranja te razvijaju toleranciju i poštovanje prema drugim ljudima.
U ovoj lekciji učenici upoznaju suvremenu talijansku glazbu, govore o vlastitome slobodnom vremenu te imenuju i opisuju odjevne predmete prikladne za određene prilike.
U ovoj lekciji učenici upoznaju kulturne i povijesne znamenitosti Napulja i Kampanije, proširuju i usustavljuju poznate leksičke i gramatičke strukture te kritički promišljaju o talijanskim kriminalnim organizacijama.
3. Senza nuvole
Senza nuvole
Senza nuvole
Ishodi:
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz klimu i vremenske uvjete. Upoznaju se s klimatskim obilježjima u različitim dijelovima Italije i Hrvatske. Razvijaju poštovanje i toleranciju prema drugim kulturama te usustavljuju gramatičke strukture za uspoređivanje različitih karakteristika.
U ovoj lekciji učenici proširuju znanje i vokabular vezan uz temu zaštite okoliša. Opisuju različite ekološke probleme te kritički promišljaju o zaštiti okoliša. Usvajaju leksičke strukture za opisivanje različitih prirodnih katastrofa.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz životinje, imenuju i opisuju njihove dijelove tijela te razvijaju svijest o pravilnoj brizi za različite divlje životinje i njihovo stanište.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz aktivnosti na snijegu. Prepoznaju i opisuju dobre učinke skijanja na tijelo i duh te imenuju opasnosti koje prijete na stazi. Usustavljuju poznate gramatičke strukture (osobne zamjenice u dativu).
U ovoj lekciji učenici razvijaju svijest o očuvanju okoliša i proširuju leksičke i gramatičke strukture (imperativ) vezane uz temu recikliranja i očuvanja planeta Zemlje.
4. Un bicchiere di salute
Un bicchiere di salute
Un bicchiere di salute
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenik nabraja i opisuje različite vrste hrane, kritički promišlja i govori o zdravim prehrambenim navikama te usustavljuje poznate gramatičke strukture (particella ne).
U ovoj lekciji učenici proširuju rječnik povezan s biciklizmom i alternativnim vrstama gradskoga prijevoza. Kritički promišljaju o utjecaju različitih prijevoznih sredstava na okoliš te osvješćuju pravila za sigurno sudjelovanje u prometu.
U ovoj lekciji govori se o važnosti mentalnog zdravlja i načinima kako se brinuti za vlastito mentalno zdravlje. Učenici se upoznaju s osnovama borbe za ravnopravnost spolova te kritički promišljaju o jednakosti i ravnopravnosti. Usustavljuju se poznate gramatičke strukture (indikativ prezenta, padežni prijedlozi).
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz različite vrste komunikacijskih sredstava te opisuju promjene uzrokovane napretkom tehnologije. Usustavljuju gramatičke strukture kako bi na uljudan način izrazili vlastito mišljenje te opisuju pravila sigurnog ponašanja na internetu.
U ovoj lekciji učenici uočavaju i opisuju razlike između života na selu i u gradu te imenuju različite vrste stanovanja. Usustavljuju gramatičke strukture potrebne za opisivanje prošlih događaja.
5. Una vera passione per la professione
Una vera passione per la professione
Una vera passione per la professione
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke i gramatičke strukture vezane uz opisivanje kuće i doma te kritički promišljaju o vrstama materijala za izgradnju stambenih objekata. Upoznaju se s nekima od najpoznatijih talijanskih arhitekata te nekima od arhitektonskih znamenitosti Italije.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz zanate i zanimanja, prepoznaju i opisuju vrline potrebne za svako zanimanje te razvijaju toleranciju prema ljudima oko sebe. Proširuju i usustavljuju gramatičke strukture za prepričavanje prošlih događaja (imperfekt).
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke i gramatičke strukture vezane uz različite zanate i zanimanja. Prepoznaju i kritički promišljaju kako se zanati i zanimanja mijenjaju s napretkom tehnologije te opisuju novonastala zanimanja.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz nogomet, kritički promišljaju o različitim sportašima i odabiru uzora. Usustavljuju poznate gramatičke strukture za izricanje prošlog vremena.
6. Paesi che vai, usanze che trovi
Paesi che vai, usanze che trovi
Paesi che vai, usanze che trovi
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici upoznaju lik i djelo Leonarda da Vincija, opisuju različita umjetnička zanimanja te proširuju i usustavljuju leksičke i gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke i gramatičke strukture vezane uz prehranu te se upoznaju s nekima od najznačajnijih tradicija talijanske kuhinje.
U ovoj lekciji učenici proširuju znanje i opisuju različite tradicije vezane uz ispijanje kave, uspoređuju različite načine doručkovanja u Italiji i Hrvatskoj te usustavljuju poznate gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici se upoznaju s karakteristikama jadranske obale i najznačajnijim gradovima na talijanskom dijelu Jadrana. Prepoznaju i nabrajaju neke talijanske dijalekte te proširuju i usustavljuju poznate leksičke i gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici upoznaju i opisuju različite turističke destinacije diljem svijeta, promišljaju o različitim vrstama odmora te usustavljuju i proširuju poznate leksičke i gramatičke strukture.
7. Auguri
Auguri
Auguri
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenik usvaja leksičke strukture vezane uz božićne i novogodišnje blagdane, opisuje talijanske božićne i novogodišnje običaje te ih uspoređuje s hrvatskim običajima i razvija toleranciju prema drugim kulturama.
U ovoj lekciji učenik usvaja leksičke strukture vezane uz karnevalsko doba, prepoznaje i imenuje maske u Commedia dell'arte, opisuje različite talijanske karnevalske običaje te ih uspoređuje s hrvatskom tradicijom.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksik vezan uz Uskrs i uskršnje običaje. Govore o danima koji prethode Uskrsu, opisuju različite vrste hrane te uspoređuju običaje u Italiji i Hrvatskoj.
U ovoj lekciji učenici usvajaju osnovne informacije vezane uz ujedinjenje Italije. Nabrajaju i opisuju najvažnije vjerske i državne praznike. Proširuju leksičke strukture i razvijaju toleranciju prema drugim kulturama.
8. La cultura in miniatura
La cultura in miniatura
La cultura in miniatura
Ishodi:
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja talijanske kulture te uočiti sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima uočiti važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći odabrati, u skladu s vlastitim potrebama i interesima, različite izvore informacija.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći vrednovati korištene strategije učenja talijanskoga jezika te postupno razvijati oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici upoznaju povijesni razvoj i opisuju karakteristike automobilističkog i motociklističkog sporta u Italiji, imenuju neke od najpoznatijih pilota i momčadi te proširuju poznavanje leksičkih struktura.
U ovoj lekciji učenici razvijaju ljubav prema čitanju, upoznaju se s nekim karakteristikama talijanske književnosti te kritički promišljaju o važnosti prijateljstva.
U ovoj lekciji učenici prepoznaju važnost nogometa za talijansku kulturu i identitet, opisuju najvažnije značajke talijanskog nogometa i grada Milana te proširuju i usustavljuju poznate leksičke i gramatičke strukture.