Digitalni obrazovni sadržaj za 8. razred osnovne škole za nastavni predmet Talijanski jezik
Tea Lacković, Irena Marinić
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih usporediti s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjeniti osnovne obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupati otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Moći ću razvijati sliku o sebi.
Moći ću upravljati emocijama i ponašanjem.
Moći ću razvijati osobne potencijale.
Moći ću upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem.
Moći ću obrazlagati i uvažavati potrebe i osjećaje drugih.
Moći ću razvijati komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima.
Moći ću aktivno sudjelovati i pridonositi školi i lokalnoj zajednici.
Moći ću samostalno oblikovati svoje ideje i kreativno pristupati rješavanju problema.
Moći ću suradnički učiti i raditi u timu.
Moći ću prihvaćati i obrazlagati važnost društvenih normi i pravila.
Moći ću pridonositi razredu i školi.
Moći ću razvijati kulturni i nacionalni identitet.
Moći ću samovrednovati proces učenja i svoje rezultate, procjeniti ostvareni napredak te na temelju toga planirati buduće učenje.
Moći ću iskazivati interes za različita područja, preuzimati odgovornost za svoje učenje i ustrajati u učenju.
Moći ću promišljati o razvoju ljudskih prava.
Moći ću promicati ljudska prava.
Moći ću promicati pravo na obrazovanje i pravo na rad.
Moći ću promicati ravnopravnost spolova.
Moći ću aktivno sudjelovati u projektima lokalne zajednice.
Moći ću doprinositi društvenoj solidarnosti.
Moći ću promicati kvalitetu života u lokalnoj zajednici.
Moći ću primijeniti inovativna i kreativna rješenja.
Moći ću planirati i upravljati aktivnostima.
Moći ću sudjelovati u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije.
Moći ću razmatrati uzroke ugroženosti prirode.
Moći ću prosuditi kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj komunikacije i ponašanja.
Moći ću sudjelovati u aktivnostima koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire.
Moći ću povezati samopoštovanje s rizičnim ponašanjima.
Moći ću navesti primjere utjecaja ekonomije na dobrobit.
Moći ću opisati važnost redovitoga tjelesnog vježbanja kao važnoga čimbenika regulacije tjelesne mase.
Moći ću opisati pravilnu prehranu i prepoznati neprimjerenost redukcijske dijete za dob i razvoj.
Popis tema i videolekcija
Tema 1: l mondo in cui vivo - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 1.1: O mare mio! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumjeti kratki tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći opisati događaje u prošlosti., U potpunosti ću moći nabrojiti aktivnosti povezane s ljetovanjem., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 1.2: Il sapore delle vacanze! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti prehrambene namirnice., U potpunosti ću moći nabrojiti sastojke i opisuje pripremu jednostavnog jela., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati različita talijanska tradicionalna jela., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 1.3: Testardo e gagliardo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati različite karakterne osobine., U potpunosti ću moći nabrojati talijanske regije i glavne gradove., U potpunosti ću moći opisati neku osobu., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 1.4: Seguimi! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati aktivnosti na društvenim mrežama., U potpunosti ću moći izreći vlastito mišljenje., U potpunosti ću moći nabrojati dijelove kompjutera., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 1.5: I nostri giochi non sono pochi! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći opisivati pravila igre upotrebljavajući točne gramatičke strukture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati različite vrste igara.
Tema 2: Festeggiare non fa male - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 2.1: Spesa fatta, festa organizzata! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati različite običaje., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći prepoznati lažne vijesti i kritički promišljati o pročitanome., U potpunosti ću moći točno upotrebljavati pravopisne znakove., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 2.2: A caval donato non si guarda in bocca! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati različite tipove dućana., U potpunosti ću moći nabrojiti poklone za različite prigode., U potpunosti ću moći usporediti predmete., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 2.3: Il pacchetto consegnato il sorriso soddisfatto - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati procese tijekom kupovine online., U potpunosti ću moći nabrojati odjeću, obuću i modne dodatke., U potpunosti ću moći opisati aktivnosti koje se događaju u trenutku., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 2.4: Un intervallo per il ballo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati organizaciju proslave., U potpunosti ću moći opisati jezik mladih., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 2.5: Mai magre alle sagre! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti i opisati različite običaje., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći imenovati sezonsko povrće., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Tema 3: Il futuro non è duro! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 3.1: Ho un'agenda tremenda! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći objasniti utjecaj fizičke aktivnosti na zdravlje., U potpunosti ću moći nabrajati sportove i opisivati sportska događanja., U potpunosti ću moći upotrebljavati izraze povezane sa sportskim žargonom., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike.
Videolekcija 3.2: Che comitiva attiva! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o budućim radnjama služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći nabrajati i opisati vrste kazališnih djela., U potpunosti ću moći prepoznati i govoriti o poznatim talijanskim kazalištima i opernim pjevačima., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 3.3: In mano le bevande, davanti allo schermo grande! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati i opisivati različite filmske žanrove., U potpunosti ću moći govoriti o bliskoj budućnosti upotrebljavajući točne gramatičke strukture., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.4: Dal(la) chiromante... - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti o budućnosti služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći nabrojiti horoskopske znakove i kritički promišljati o horoskopu., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 3.5: Tanti vi(ll)aggi! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati znamenitosti Rima., U potpunosti ću moći govoriti o budućim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati neke od najpoznatijih svjetskih znamenitosti., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Tema 4: La città nel cuore - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 4.1: Dentro il raccordo - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati život i običaje drevnih civilizacija., U potpunosti ću moći govoriti o prošlim događajima upotrebljavajući točne gramatičke strukture., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati različite filmove.
Videolekcija 4.2: Prive di sbocco! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati položaj predmeta u prostoru., U potpunosti ću moći opisati pojmove vezane uz promet., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojiti neka od pravila ponašanja u prometu i davati upute.
Videolekcija 4.3: La vita senza smog! - Ishodi učenja: Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., U potpunosti ću moći promišljati o načinima smanjenja zagađenja u vlastitom domu., U potpunosti ću moći navoditi prednosti i mane života u gradu i u selu., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., U potpunosti ću moći uspoređivati karakteristike upotrebljavajući točne gramatičke strukture., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati različite filmove., U potpunosti ću moći opisati život i običaje drevnih civilizacija.
Videolekcija 4.4: Un impermeabile indispensabile! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati vremenske prilike godišnjih doba i uočiti klimatske promjene., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati različite aktivnosti i opasnosti različitih godišnjih doba.
Videolekcija 4.5: Delfini a spasso, Venezia senza chiasso! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisivati i kritički promišljati o problemima zagađenja u gradu., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći govoriti o budućim događajima upotrebljavajući točne gramatičke strukture.
Tema 5: Le battute della salute - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 5.1: L'aria pulita per una bella vita! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati vrste zagađenja., U potpunosti ću moći opisati utjecaj različitih tipova zagađenja na životinjski svijet., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 5.2: Il cassonetto corretto per un ambiente perfetto - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati načine zbrinjavanja otpada., U potpunosti ću moći opisati utjecaj plastike na okoliš., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 5.3: Risparmio energia, è la giusta via - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati i opisati obnovljive izvore energije., U potpunosti ću moći opisati načine uštede energije., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 5.4: Moltro teatrale quando mi fa male! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati i opisati različite zdravstvene probleme., U potpunosti ću moći razumijeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći imenovati dijelove tijela.
Videolekcija 5.5: Ambizione per l'alimentazione! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati zdrave prehrambene navike., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojati sezonsko voće i povrće.
Tema 6: Alla fiera dell'orientamento non perdere tempo! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 6.1: Non la lascio sola, la scuola - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati talijanski školski sustav., U potpunosti ću moći nabrojiti školske predmete i prostorije u školi., U potpunosti ću moći govoriti o budućim događajima služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 6.2: Scuola scelta per una vita svelta! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti stilove učenja i vrste motivacije., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći izraziti sumnju, nesigurnost, savjet ili želju služeći se točnim gramatičkim strukturama.
Videolekcija 6.3: Tanti lavori, tanti amori! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći imenovati sposobnosti potrebne za različita zanimanja i opisati ta zanimanja., U potpunosti ću moći napisati životopis., U potpunosti ću moći izraziti sumnju, nesigurnost, savjet ili želju služeći se točnim gramatičkim strukturama., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 6.4: Vacanza studio come preludio! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati programe razmjene studenata., U potpunosti ću moći nabrojiti poznata svjetska sveučilišta., U potpunosti ću moći imenovati dijelove aerodroma., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći izraziti sumnju, nesigurnost, savjet ili želju služeći se točnim gramatičkim strukturama.
Tema 7: Connessione all'italiana - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 7.1: Esploda la nuova moda! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti karakteristike pametne kupovine i uočiti njezin utjecaj na okoliš., U potpunosti ću moći opisati značajke talijanske mode i neke od njezinih najpoznatijih predstavnika., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.2: Prima copione, poi azione! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti poznate talijanske glumce, glumice i redatelje., U potpunosti ću moći opisati glavne značajke talijanske kinematografije., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.3: Chi telecomanda? - Ishodi učenja: Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., U potpunosti ću moći imenovati zanimanja vezana uz filmsku industriju., U potpunosti ću moći nabrojati vrste televizijskih programa., U potpunosti ću moći opisati utjecaj gledanja filmova na učenje jezika., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 7.4: Le notizie a colori! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati načine prenošenja informacija., U potpunosti ću moći razumjeti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratak tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturalnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., U potpunosti ću moći nabrojati i opisati neke talijanske dnevne i tjedne novine.
Tema 8: Da tavola a tavola - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom., U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama., U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma., U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika., U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika., Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike., Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru., Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Videolekcija 8.1: L'allegria dell’Epifania! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisivati božićne i novogodišnje običaje u Hrvatskoj i Italiji., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 8.2: Chiacchiere tra le maschere! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati karnevalske običaje diljem Italije., U potpunosti ću moći nabrojiti tradicijske venecijanske maske., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška.
Videolekcija 8.3: Con i fiori in tasca arriva la Pasqua! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisivati uskrsne običaje u Hrvatskoj i Italiji., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
Videolekcija 8.4: Di tutto accade nelle varie contrade! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći nabrojiti znamenitosti Siene., U potpunosti ću moći opisati tradicijsko događanje zvano "Palio di Siena"., U potpunosti ću moći razumjeti kratki i jednostavni tekst poznate tematike., Djelomično ću moći govoriti kratki tekst poznate jednostavne tematike na temelju predloška., Djelomično ću moći opisivati jednostavne primjere međukulturnih susreta., Djelomično ću moći opisivati sličnosti i razlike između vlastite i talijanske kulture.
1. l mondo in cui vivo
l mondo in cui vivo
l mondo in cui vivo
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj videolekciji nabrajaju se i opisuju različite vrste aktivnosti povezane s ljetom i odlazak na more te se usustavljuju gramatičke strukture potrebne za opisivanje događaja u prošlosti.
Učenik imenuje i opisuje jela tipična za određene regije, uspoređuje gastronomiju Hrvatske i Italije te usustavljuje poznate gramatičke strukture (particella ne, izricanje količine).
Učenik piše kratak tekst o sebi upotrebljavajući poznat vokabular i gramatičke strukture, nabraja i opisuje različite vrline i mane, izražava vlastito mišljenje te usustavljuje poznate gramatičke strukture (slaganje imenica i pridjeva).
Učenik izražava vlastito mišljenje o društvenim mrežama, nabraja i opisuje prednosti i mane društvenih mreža te usustavljuje poznate gramatičke strukture (passato prossimo, osobne zamjenice u dativu).
U ovoj lekciji učenici nabrajaju i opisuju različite društvene igre, proširuju vokabular vezan uz temu te uočavaju sličnosti i razlike između hrvatske i talijanske kulture. Usustavljuju poznate gramatičke strukture u novim okvirima (historijski prezent) te usvajaju oblike glagola volerci i metterci.
2. Festeggiare non fa male
Festeggiare non fa male
Festeggiare non fa male
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici govore o različitim običajima povezanima s proslavom Nove godine, razvijaju poštovanje i toleranciju prema drugim kulturama te uočavaju sličnosti i razlike s vlastitom kulturom. Ponavljaju kako se izgovaraju i pišu datumi u talijanskome jeziku te usvajaju pravilne obrasce uporabe pravopisnih znakova.
Učenik imenuje vrste poklona prikladne za određenu priliku te uspoređuje običaje u Italiji i Hrvatskoj, uspoređuje cijene različitih proizvoda te izriče vlastito mišljenje upotrebljavajući točne gramatičke strukture (komparacija pridjeva).
Učenik nabraja i opisuje prednosti i mane online kupovine, imenuje odjevne predmete i modne dodatke te usustavljuje poznate gramatičke strukture (osobne zamjenice u dativu i akuzativu).
Učenik imenuje i opisuje korake potrebne za organizaciju proslave, opisuje vrste digitalne komunikacije i njezine glavne značajke, uočava i uspoređuje sličnosti i razlike u jeziku mladih u Italiji i Hrvatskoj te usustavljuje poznate gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenik upoznaje različite talijanske običaje povezane s proslavama, proširuje rječnik povezan s temom proslava te razvija toleranciju prema drugim kulturama. Usustavljuje poznate gramatičke strukture (pronomi combinati) i usvaja točne obrasce za upotrebu modalnih glagola u prošlosti.
3. Il futuro non è duro!
Il futuro non è duro!
Il futuro non è duro!
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici nabrajaju i opisuju različite sportove i sportska događanja. Usvajaju vokabular vezan uz sportski žargon te uočavaju i objašnjavajuvažnost fizičke aktivnosti za zdravlje.
U ovoj lekciji učenici proširuju vokabular vezan uz glazbu i kazalište i upoznaju poznate talijanske glazbenike. Proširuju znanje o najvažnijim talijanskim kazalištima te usvajaju nove gramatičke strukture (futuro semplice)
U ovoj lekciji učenici upoznaju glavne znamenitosti Torina, imenuju i opisuju različite filmske žanrove te govore o planovima za blisku budućnost upotrebljavajući točne gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici se upoznaju s glavnim značajkama horoskopa te kritički promišljaju o njegovoj znanstvenoj utemeljenosti. Promišljaju o vlastitoj budućnosti te uvježbavaju gramatičke strukture za izricanje budućnosti, nesigurnosti i hipoteza.
U ovoj lekciji učenici upoznaju različite znamenitosti diljem svijeta, proširuju leksičke i gramatičke strukture vezane uz putovanja te razvijaju toleranciju prema drugim kulturama.
4. La città nel cuore
La città nel cuore
La città nel cuore
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju znanje o starim Rimljanima i Etrušćanima, upoznaju najznačajnije karakteristike Rima te proširuju i usustavljuju leksičke i gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz promet. Usustavljuju i proširuju poznate gramatičke strukture te razvijaju toleranciju prema drugačijim načinima ponašanja.
U ovoj lekciji učenici opisuju razlike između života na selu i u gradu, opisuju utjecaj modernog stila života na mentalno i fizički zdravlje te proširuju i usustavljuju leksičke i gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke i gramatičke strukture vezane uz klimu, godišnja doba i vremenske prilike. Nabrajaju primjerene načine odijevanja, prepoznaju opasnosti u prirodi tipične za svako godišnje doba te kritički promišljaju o klimatskim promjenama.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz zaštitu okoliša te kritički promišljaju o različitim načinima zagađenja u gradu. Usustavljuju poznate gramatičke strukture za izražavanje budućnosti.
5. Le battute della salute
Le battute della salute
Le battute della salute
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz zagađenje okoliša, kritički promišljaju o posljedicama zagađenja na biljni i životinjski svijet te opisuju načine zaštite okoliša.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz razvrstavanje otpada, kritički promišljaju o utjecaju različitih materijala na okoliš te opisuju procese recikliranja.
U ovoj lekciji učenici usvajaju leksičke strukture vezane uz obnovljive izvore energije, kritički promišljaju o uštedi energije kod kuće te usustavljuju poznate gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici usustavljuju vokabular vezan uz dijelove tijela i zdravstvene tegobe, kritički promišljaju o važnosti mentalnog zdravlja te opisuju vrste ovisnosti i načine prevencije.
U ovoj lekciji učenici proširuju i usustavljuju gramatičke i leksičke strukture vezane uz temu prehrane. Kritički promišljaju o utjecaju prehrambene industrije na okoliš te opisuju važnost zdrave ishrane.
6. Alla fiera dell'orientamento non perdere tempo!
Alla fiera dell'orientamento non perdere tempo!
Alla fiera dell'orientamento non perdere tempo!
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz školu i školstvo, opisuju ulogu škole i kritički promišljaju o stilovima učenja te usustavljuju poznate gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz školstvo, promišljaju o promjenama u načinu učenja i poučavanja te usvajaju nove gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz različite poslove i profesije, razvijaju svijest o vlastitim sposobnostima i mogućnostima te usvajaju i usustavljuju nove gramatičke strukture.
U ovoj lekciji učenici se upoznaju s konceptom razmjene studenata, razvijaju toleranciju prema drugim kulturama, proširuju vokabular vezan uz učenje i putovanja te usustavljuju i proširuju poznate gramatičke strukture.
7. Connessione all'italiana
Connessione all'italiana
Connessione all'italiana
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz modnu industriju. Opisuju značajke talijanske mode i nabrajaju neke od njezinih glavnih predstavnika te kritički promišljaju o osviještenoj i ekološki prihvatljivoj kupovini.
U ovoj lekciji učenici proširuju znanje o talijanskoj kinematografiji. Nabrajaju poznate glumce, redatelje i filmove te opisuju glavne značajke talijanske kinematografije i proširuju leksičke strukture.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz filmsku i televizijsku industriju. Prepoznaju i opisuju načine na koje gledanje serija i filmova u originalu pomaže u usvajanju stranog jezika te kritički promišljaju o prednostima i manama televizije.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičke strukture vezane uz izvore informacija. Nabrajaju i opisuju najpoznatije talijanske dnevne i tjedne novine, kritički promišljaju o različitim izvorima informacija te uočavaju obilježja lažnih vijesti.
8. Da tavola a tavola
Da tavola a tavola
Da tavola a tavola
Ishodi:
U potpunosti ću moći razlikovati činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom.
U potpunosti ću moći primjenjivati obrasce uljudnoga ophođenja na talijanskome jeziku te pristupa otvoreno i radoznalo novim sadržajima i situacijama.
U potpunosti ću moći na jednostavnim, konkretnim primjerima opisivati međukulturne razlike i razmatrati moguće uzroke nesporazuma.
U potpunosti ću moći razvijati samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika.
U potpunosti ću moći organizirati i koristiti izvore informacija potrebne za učenje talijanskoga jezika.
Djelomično ću moći govoriti kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći pisati kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
Djelomično ću moći sudjelovati u kratkome i jednostavnome vođenom razgovoru.
Djelomično ću moći razvijati vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene.
U ovoj lekciji učenici proširuju leksičko znanje vezano uz temu karnevala, proširuju znanje o tradiciji karnevala u Italiji te razvijaju toleranciju prema drugim kulturama.