Učitavanje

Likovna Kultura 7

Digitalni obrazovni sadržaj za 7. razred osnovne škole za nastavni predmet Likovna kultura

Ana Vivoda, Kristina Antolić, Ana-Marija Smoljanec (1. dio)

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
  • U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.

Popis tema i videolekcija

  1. Tema 1: Prožimanje umjetnosti - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 1.1: Ples, vjetar, zvuk - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
    2. Videolekcija 1.2: Moje viđenje djela - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  2. Tema 2: Zajedno smo različiti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 2.1: Portret prijatelja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
    2. Videolekcija 2.2: Tolerancija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  3. Tema 3: Oblik i mjera - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 3.1: Moja soba - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s jednim očištem na primjerima., Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s više očišta na primjerima., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novih medijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje ću izraziti služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
    2. Videolekcija 3.2: Moj idealni krajolik - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
    3. Videolekcija 3.3: Tijelo u pokretu – pokret tijela - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., Djelomično ću moći raspraviti o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  4. Tema 4: Komunikacija i životno okružje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 4.1: Plakat s pozitivnom porukom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., Djelomično ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., Djelomično ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 4.2: Kocka za pričanje priča - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    3. Videolekcija 4.3: Moj logo - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., Djelomično ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., Djelomično ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  5. Tema 5: Svijet za mene - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
    1. Videolekcija 5.1: Gdje volim učiti? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 5.2: Kvart za cijelu obitelj - Ishodi učenja: Moći ću obrazložiti na što sve treba misliti arhitekt kada se bavi osmišljavanjem oblikovanja vanjskoga javnog prostora., Moći ću upotrijebiti različite odnose otvorenog i zatvorenog prostora u realizaciji svoje ideje., Moći ću predložiti rješenje oblikovanja prostora koje odgovara potrebama različitih ljudi., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., Moći ću opisati što je urbanizam., U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
Pojmovnik