Učitavanje

Hrvatski jezik 3

Digitalni obrazovni sadržaj za 3. razred opće gimnazije za nastavni predmet Hrvatski jezik

Nataša Sajko, Andrijana Mihaljević, Krasnodor Mikš,a Margareta Princip, Ilija Barišić

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
  • U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
  • U potpunosti ću moći analizirati morfološka obilježja riječi i primjenjuje znanja pri oblikovanju teksta.
  • U potpunosti ću moći objasniti tvorbu riječi prema različitim tvorbenim načinima.
  • U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja.
  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
  • U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
  • Djelomično ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
  • Djelomično ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.
  • Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
  • Moći ću osmisliti i koristi se inovativnim i kreativnim oblicima djelovanja s ciljem održivosti.
  • Moći ću kritički promišljati o povezanosti vlastitoga načina života s utjecajem na okoliš i ljude.
  • Moći ću samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora, transformirati ih u novo znanje i uspješno ih primijeniti pri rješavanju problema.
  • Moći ću se koristiti različitim strategijama učenja i samostalno ih primijeniti u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja.
  • Moći ću samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • Moći ću pratiti učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja.
  • Moći ću samostalno se služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja i osobnoga razvoja.
  • Moći ću preuzeti odgovornost za vlastitu sigurnost u digitalnome okružju i izgradnju digitalnoga identiteta.
  • Moći ću samoinicijativno i samostalno kritički procijeniti proces i rezultate pretraživanja te odabrati potrebne informacije među pronađenim informacijama.
  • Moći ću samostalno i odgovorno upravljati prikupljenim informacijama.
  • Moći ću aktivno sudjelovati u zaštiti i promicanju ljudskih prava.
  • Moći ću upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem.
  • Moći ću analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.
  • Moći ću procijeniti važnost razvijanja i unaprjeđivanja komunikacijskih vještina i njihove primjene u svakodnevnome životu.
  • Moći ću procijeniti važnost rada na sebi i odgovornost za mentalno i socijalno zdravlje.
  • Moći ću se kritički odnositi prema promotivnim sadržajima.
  • Moći ću prepoznati važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.

Popis tema i videolekcija

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
    1. Videolekcija 1.1: Kako se služiti aplikacijom Ispravi.me? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću se moći kritički odnositi i zauzimati stav prema odabranim digitalnim tehnologijama za ostvarivanje kreativnoga zadatka., Moći ću prepoznati negativne strane uporabe digitalne tehnologije., Moći ću prepoznati svrhu aplikacije Ispravi.me., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta., Moći ću procjenjivati važnost uporabe različitih aplikacija., Moći ću odrediti doba nastanka aplikacije Hascheck., U potpunosti ću moći razlikovati upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu sa svrhom čitanja i namjenom., U potpunosti ću moći prikladno povezivati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.
    2. Videolekcija 1.2: Ante Tomić: Jednom smo u Splitu imali Urbanistički zavod - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći prikladno povezati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., U potpunosti ću moći izdvojiti autorske jezične konstrukcije svojstvene novinarsko-publicističkom i književnoumjetničkom stilu., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj autorovih stavova na oblikovanje vlastitih stavova o temi., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći regulirati svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju., U potpunosti ću moći protumačiti izdvojene ideje., U potpunosti ću moći protumačiti strukturna obilježja kolumne i žanrovskih obilježja teksta na osnovi pažljivoga čitanja.
    3. Videolekcija 1.3: Astrofizika je svemirska arheologija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći učiti kako upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem., U potpunosti ću moći pripremiti se za buduće govorničke uloge po uzoru na konkretno panel-predavanje., U potpunosti ću moći slušati stručno predavanje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći učiti kako postavljati istraživačko pitanje i hipotezu, kako prikupljati, obrađivati, prikazivati, analizirati i interpretirati podatke, kako donositi zaključak, navoditi popis literature i izvora te kako predstaviti svoj istraživački rad., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja predavanja da biste učili kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem i kako promicati kvalitetu života u zajednici., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni (informiranje, dokazivanje, uvjeravanje i zabavljanje).
    4. Videolekcija 1.4: Darwinova (evo)Lucija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova., U potpunosti ću moći slušati izlaganje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta., U potpunosti ću moći razlikovati pouzdane od nepouzdanih izvora informacija., Moći ću izdvojiti informacije., Moći ću opisati kako pripremiti izlaganje., Moći ću razlikovati činjenice od mišljenja., Moći ću procjenjivati stilska obilježja slušanoga teksta.
  2. Tema 2: Produktivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: Djelomično ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
    1. Videolekcija 2.1: Kako otvoriti svoj korisnički račun na Tik-Toku - Ishodi učenja: Moći ću objašnjavati osobine aktivnog slušanja., Moći ću određivati značajke upute., Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Moći ću objašnjavati odnos prema društvenoj mreži., U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Djelomično ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ću ostvarivati obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću opisivati značajke upute., Moći ću zaključivati iz iskustva.
    2. Videolekcija 2.2: Nudite se za posao - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja molbe u skladu s njezinom zadanom strukturom, oblikom i administrativnim stilom., U potpunosti ću moći sažimati prikupljene informacije i oblikovati ih u sadržajno i logički povezan tekst., U potpunosti ću moći oblikovati molbu prema zadanom modelu., U potpunosti ću moći pišući molbe, primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja administrativnog stila., U potpunosti ću moći iskazati sposobnost razlikovanja situacija u kojima se koriste različiti funkcionalni stilovi., U potpunosti ću moći razvijati komunikacijske vještine.
    3. Videolekcija 2.3: Komentirajte kao kolumnisti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći sažimati prikupljene informacije i oblikovati ih u sadržajno i logički povezan tekst., U potpunosti ću moći kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću moći uočiti međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti., Moći ću analizirati obilježja kolumne., Moći ću navoditi obilježja kolumne., U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja publicističkog stila., U potpunosti ću moći primjenjivati pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., Moći ću navoditi područja vezana uz publicistički stil., Moći ću opisati obilježja kolumne., Moći ću povezivati tekstne vrste i različite funkcionalne stilove., U potpunosti ću moći oblikovati raspravljačke tekstove prema modelu i u skladu s jezično-strukturnim i stilskim obilježjima raspravljačkog diskursa.
    4. Videolekcija 2.4: Priopćenje zainteresiranoj javnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći promicati ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava., Moći ću razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći samostalno primjenjivati različite strategije učenja u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema., U potpunosti ću moći promicati ulogu institucija poput Državnoga odvjetništva pri promicanju ljudskih prava., U potpunosti ću moći iznijeti vlastiti doživljaj i razumijevanje pripovijetke Kabanica Nikolaja Vasiljeviča Gogolja., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja administrativno-poslovnoga funkcionalnoga stila., U potpunosti ću moći oblikovati tekst priopćenja za medije administrativno-poslovnim funkcionalnim stilom standardnog jezika., Moći ću opisati svrhu priopćenja., Moći ću prepoznati žanrovsku pripadnost tekstne vrste., Moći ću opisivati strukturna obilježja priopćenja., Moći ću izraziti razumijevanje književnog teksta., U potpunosti ću moći kritički se odnositi prema promotivnim sadržajima.
    5. Videolekcija 2.5: Pišemo interpretacijski esej - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći osloniti se na svoju inspiraciju i svoje kreativne resurse (ideje, strategije, alate, tehnike...)., U potpunosti ću moći isprobavati različite nove postupke i tehnike pisanja., U potpunosti ću moći kombinirati ideje iz različitih područja u postupku pisanja., U potpunosti ću moći napisati koncept školskog interpretacijskog eseja., U potpunosti ću moći analizirati sadržajna, izrazna i idejna obilježja iz polaznog teksta., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja raspravljačkog teksta., Moći ću prepoznati esejski zadatak., Moći ću prepoznati obilježja školskog eseja., Moći ću opisati svrhu interpretacijskog eseja., Moći ću prepoznati izlagačka obilježja teksta., Moći ću prepoznati strukturna obilježja eseja., U potpunosti ću moći izdvojiti tematske, strukturne i stilske posebnosti ulomka teksta i povezati ih s djelom u cijelosti.
  3. Tema 3: Jezik u funkciji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati morfološka obilježja riječi i primijenjivati znanja pri oblikovanju teksta., U potpunosti ću moći objasniti tvorbu riječi prema različitim tvorbenim načinima., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
    1. Videolekcija 3.1: Po-slov-ic-a (ni)je uz-reč-ic-a - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati oblikotvornu osnovu., U potpunosti ću moći razvrstati morfeme u leksičke i oblikotvorne., U potpunosti ću moći imenovati morfeme po položaju., U potpunosti ću moći raščlaniti riječi na morfeme., U potpunosti ću moći razlikovati slog i morfem., Moći ću prepoznati riječi tvorene sufiksalnim morfemima., Moći ću prepoznati oblikotvornu osnovu i nastavak., U potpunosti ću moći razlikovati osnovni morf i alomorf., U potpunosti ću moći razlikovati poslovice od uzrečica., Moći ću uočiti osnovni i izmijenjeni morf (alomorf).
    2. Videolekcija 3.2: Gore gore gore gore? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati promjenjive i nepromjenjive vrste riječi., U potpunosti ću moći uočiti greške u tvorbi oblika riječi., Moći ću razumjeti kako se naziva promjena po padežima., Moći ću prepoznati točnu uporabu brojevnog priloga., U potpunosti ću moći primijeniti znanja o morfološkim obilježjima u stvaranju tekst., Moći ću prepoznati podjelu riječi., Moći ću prepoznati podjelu promjenjivih vrsta riječi., Moći ću prepoznati podjelu glagolskih načina.
    3. Videolekcija 3.3: Ispeci pa reci precizno i točno - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati glagolske oblike., U potpunosti ću moći pravilno primijeniti oblike pasiva u kontekstu rečenice., U potpunosti ću moći primijeniti pravilne glagolske oblike u kontekstu rečenice., U potpunosti ću se moći služiti društvenim mrežama i računalnim oblacima za potrebe učenja i osobnoga razvoja., U potpunosti ću moći primijeniti oblike prikladne funkcionalnom stilu kojim je oblikovan tekst., U potpunosti ću moći primijeniti znanje o morfološkim obilježjima riječi u stvaranju teksta., Moći ću točno upotrebljavati glagolska vremena i načine., Moći ću primijeniti morfološka pravila pri oblikovanju teksta.
    4. Videolekcija 3.4: Je'l da wow smjesta s oho smijenim? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći primjenjivati pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., U potpunosti ću moći uočavat i ispravljati česte pogreške i upotrebljavati hrvatske standardne riječi., U potpunosti ću moći primjenjivati znanja o morfološkim obilježjima riječi u stvaranju teksta., U potpunosti ću moći razlikovati gramatičke kategorije riječi i vrsta riječi na zadanim primjerima u kontekstu., Moći ću razlikovati brojeve i priloge., Moći ću razlikovati uzvike prema značenju., Moći ću definirati gramatičke kategorije riječi i vrste riječi., U potpunosti ću moći razlikovati priloge i pridjeve, prijedloge i priloge, veznike i čestice.
    5. Videolekcija 3.5: U jednoroga roščić, rog ili rožina, a u babaroge rozi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti način nastanka i pisanja pokrata., U potpunosti ću moći objasniti pojmove tvorenice, tvorbene osnove, tvorbeni načini., U potpunosti ću moći opisati, objasniti i razlikovati tvorbene načine., U potpunosti ću moći objasniti razliku između morfemske i tvorbene analize., U potpunosti ću moći razlikovati tvorbene od netvorbenih riječi., U potpunosti ću moći objasniti razliku između osnovne riječi, tvorenice i tvorbene osnove., Moći ću definirati pojmove u tvorbi riječi., Moći ću tvorbeno analizirati riječ., Moći ću odrediti tvorbene načine na primjeru.
  4. Tema 4: Obilježja tekstnih vrsta - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu., U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
    1. Videolekcija 4.1: Zašto su neka predavanja zanimljiva? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati strukturu predavanja., U potpunosti ću moći uočiti namjenu predavanja., U potpunosti ću moći prepoznati važnost komunikacije s publikom., U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., Moći ću prepoznati dijelove predavanja., Moći ću uočiti neverbalnu komunikaciju predavača., U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove i uočiti obilježja konkretnog stila na zornom primjeru.
    2. Videolekcija 4.2: Koja su obilježja interpretativnog eseja kao tekstne vrste? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste školskog eseja., Moći ću prepoznati funkcionalna obilježja teksta., U potpunosti ću moći analizirati strukturna i jezična obilježja interpretacijskog eseja., U potpunosti ću moći uočiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći primijeniti jezična obilježja funkcionalnoga stila u skladu s normom hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći isprobati različite nove postupke i tehnike pisanja., Moći ću smjestiti esej u književnopovijesno razdoblje., Moći ću prepoznati diskurzivna obilježja eseja.
    3. Videolekcija 4.3: Koja je razlika između usmene i pisane rasprave? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći uočavati pristranost i nepristranost izvora informacija., U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja funkcionalnoga stila i tumačiti njihovu usklađenost s normom hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći razvijati sliku o sebi., U potpunosti ću moći razlikovati raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom čitanja i namjeni., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja raspravljačkog teksta., U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći uočiti i tumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja.
  5. Tema 5: Pravilno pisanje i govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći objasniti tvorbu riječi prema različitim tvorbenim načinima., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
    1. Videolekcija 5.1: Iz lektorskoga ugla: Kako pravilno sastaviti popis literature i navođenih izvora? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti elemente bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći upoznati se preporukama Hrvatskog pravopisa., U potpunosti ću moći služiti se aplikacijama za pisanje bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje., Moći ću prepoznati obilježja oxfordskog stila navođenja., Moći ću analizirati bibliografsku jedinicu., U potpunosti ću moći odrediti obilježja stila navođenja u tekstu., U potpunosti ću moći objasniti način pisanja bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći osvijestiti važnost navođenja u tekstu.
    2. Videolekcija 5.2: Lektorske bilješke: Neki su prijatelji – lažni prijatelji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći objasniti pojmove lažni prijatelji, paronimija i paronimi., Moći ću razlikovati česte paronime., Moći ću primijeniti pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., Moći ću definirati pojam paronim., U potpunosti ću moći razumjeti značenjske razlike među leksemima uvjetovane tvorbom riječi., U potpunosti ću moći upotrijebiti pravilno lekseme u zadanome kontekstu., U potpunosti ću moći razlikovati upotrebu leksema., U potpunosti ću moći se koristiti različitim strategijama učenja., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje.
    3. Videolekcija 5.3: Fonetičarska posla: Govorimo tijelom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočiti pogreške u oblicima komunikacije., Moći ću prepoznati kako uspješno komunicirati., Moći ću prepoznati vrste komunikacije., U potpunosti ću moći razlikovati verbalnu, neverbalnu i paraverbalnu komunikaciju., Moći ću procjenjivati kako način komuniciranja utječe na uspješnost komunikacije., Moći ću prepoznati važnost rapport tehnike u komunikaciji., U potpunosti ću moći primijeniti pravogovorna pravila hrvatskoga standardnoga jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika.
  6. Tema 6: Epska poezija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći zraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 6.1: Zašto se danas ne pišu epovi? - Ishodi učenja: Moći ću smjestiti ep u književnopovijesni kontekst., Moći ću prepoznati povijesnu poetiku epa., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini., U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture.., Moći ću prepoznati obilježja epske poezije.
    2. Videolekcija 6.2: Suze plača, suze smijeha - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje i stavove., Moći ćete analizirati i interpretirati ulomke iz barokne religiozne poeme Suze sina razmetnoga., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći opisati društveni, povijesni i politički kontekst nastanka barokne poeme i njezine univerzalne teme., Moći ću zaključiti o sličnostima i razlikama između književnih poetika i književnopovijesnih razdoblja na uspoređivanim tekstovima, U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati ulomke iz komične barokne poeme Derviš., U potpunosti ću moći zaključiti o sličnostima i razlikama književnih poetika na uspoređivanim tekstovima., U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost poeme u književnopovijesnom razdoblju baroka., Moći ću interpretirati na osnovi usporedbe književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    3. Videolekcija 6.3: Epilij o tiraninu Smail-agi ili zašto je aga postao baba? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati Mažuranićev spjev Smrt Smail-age Čengića., U potpunosti ću moći smjestiti spjev u književnopovijesni i društveni kontekst., U potpunosti ću moći odrediti žanrovske specifičnosti spjeva., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći identificirati diskriminaciju i kršenje ljudskih prava po različitim osnovama., Moći ću prepoznati romantičarska obilježja spjeva., Moći ću tumačiti spjev u kontekstu hrvatskog narodnog preporoda., Moći ću prepoznati kompoziciju spjeva., Moći ću prepoznati žanrovska obilježja književnog teksta., Moći ću interpretirati književni tekst.
  7. Tema 7: Lirska poezija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 7.1: Spleen na Parnasu - Ishodi učenja: Moći ću navesti predstavnike simbolizma., Moći ću prepoznati obilježja parnasovaca., U potpunosti ću moći razlikovati modernističke pravce., U potpunosti ću moći prepoznati poeziju modernizma., U potpunosti ću moći opisati obilježja pravca na konkretnom primjeru., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., Moći ću prepoznati obilježja esteticizma.
    2. Videolekcija 7.2: Charles Baudelaire i hrvatska moderna - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti doživljaj teksta., U potpunosti ću moći analizirati pjesme Jesenje veče, Jesenska pjesma i Plakat., U potpunosti ću moći usporediti modernističke elemente kod Baudelairea i Matoša., U potpunosti ću moći odrediti osobine Vidrićeva pjesništva., U potpunosti ću moći upoznati se s hrvatskom modernom., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću odrediti obilježja modernizma., Moći ću odrediti povijesni kontekst Matoševa djelovanja., Moći ću analizirati informacije o modernizmu i moderni.
    3. Videolekcija 7.3: Ne boj se! Nisi sam! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći komentirati stihove koje biste mogli dovesti u vezu s vlastitim proživljenim iskustvom., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas se dojmile i potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći interpretirati pjesme Tina Ujevića., U potpunosti ću moći doznati relevantne podatke iz Ujevićeva života i književnog stvaralaštva., U potpunosti ću moći izražavati literarni doživljaj pjesme Pobratimstvo lica svemiru., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva i analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet., Moći ću primijeniti književnoteorijske pojmove vezane uz poetske vrste., Moći ću opisati obilježja dominantne književne poetike u modernoj poeziji., Moći ću povezati tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    4. Videolekcija 7.4: Spoji se na Lyrikline.org. - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći tumačiti obilježja suvremenog pjesništva., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su me se dojmile i potaknule na razmišljanje., Moći ću prepoznati vremenski okvir suvremene književnosti., Moći ću prepoznati značenje pojma internetska poezija., U potpunosti ću moći pronaći i analizirati internetsku poeziju., U potpunosti ću moći povezati tekstove pjesama s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj teksta., Moći ću prepoznati autore suvremene poezije., Moći ću imenovati stranice internetske poezije., Moći ću definirati obilježje suvremene poezije.
  8. Tema 8: Kratka proza - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 8.1: Treba li se u književnosti zrcaliti stvarnost? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti Aristotelovo tumačenje književnosti kao oponašanja., U potpunosti ću moći navesti odrednice realizma kao književne epohe., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realističke poetike., U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati ulomke iz realistične novele Na Badnjak Ksavera Šandora Gjalskog., U potpunosti ću moći usporediti ulomke iz novela Na Badnjak i Školjka prema načinu oblikovanja likova i uporabi književnih tehnika., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., Moći ću odrediti obilježja realizma.
    2. Videolekcija 8.2: Ribari ne hvataju samo ribe - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini., U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći uočiti društvene utjecaje koji oblikuju kulturni i nacionalni identitet., U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture., Moći ću prepoznati književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst razdoblja., Moći ću prepoznati obilježja naturalističke tehnike.
    3. Videolekcija 8.3: Prozaična liričnost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati i interpretirati tekstove koje su napisali Charles Baudelaire, Ivo Andrić, Sida Košutić, Slavko Mihalić, Mario Suško., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj pjesme., U potpunosti ću moći povezati tekstove s aktualnim situacijama na temelju iskustva i procjenjivati uzroke i posljedice određenih rizičnih ponašanja i ovisnosti., U potpunosti ću moći komentirati stihove koje možete dovesti u vezu s vlastitim proživljenim iskustvom., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su dojmljive i potiču na razmišljanje., Moći ću analizirati pjesme u prozi primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske pjesme u prozi., Moći ću analizirati književni tekst primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste.
  9. Tema 9: Roman - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja.
    1. Videolekcija 9.1: Hoće li ovu priču razumjeti i svijet izvan Pariza? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati roman Otac Goriot na ulomcima., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove i strukturu., U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova., U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću prepoznati obilježja realizma., Moći ću prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka djela., Moći ću prepoznati kontekst nastanka djela.
    2. Videolekcija 9.2: Ima li zločina bez kazne? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realizma u romanu Zločin i kazna., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna, idejna i izrazna obilježja romana Zločin i kazna., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći samostalno kritički promisliti o motivima i pojedinostima romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati razdoblje nastanka romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati vrstu romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati likove romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati obilježja romana Zločin i kazna., Moći ću uočiti obilježja pripovjedača u romanu Zločin i kazna.
    3. Videolekcija 9.3: Najbolji roman hrvatskog realizma - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati roman U registraturi na odlomcima., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove, strukturu i završetak djela., U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova., U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma u hrvatskoj književnosti., U potpunosti ću moći upoznati se s regionalizmom u hrvatskom realizmu., Moći ću odrediti strukturu romana., Moći ću odrediti tematiku djela., Moći ću analizirati postupke likova., Moći ću izdvojiti temeljna obilježja romana., Moći ću odrediti pisce prema pristupu regionalizmu.
    4. Videolekcija 9.4: Suvremeni socijalni krimić - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati roman Ciganin, ali najljepši na sadržajnoj i izraznoj razini., U potpunosti ću moći usporediti roman s drugim djelima s temom zločina., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.
  10. Tema 10: Drama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 10.1: Legenda o nesretnome danskom kraljeviću - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati ulomke iz tragedije Hamlet na izraznoj i sadržajnoj razini., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj književnih likova., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći smjestiti tragediju u kontekst stvaralačke poetike W. Shakespearea i elizabetanskog razdoblja engleske književnosti., U potpunosti ću moći opisati elizabetansko kazalište.
    2. Videolekcija 10.2: Himna slobodi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., Moći ću prepoznati vrijeme nastanka pastorale., U potpunosti ću moći tumačiti stilska, sadržajna i izrazna obilježja Dubravke., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja pastorale., Moći ću odrediti obilježja melodrame., Moći ću prepoznati likove u pastoralama Dubravka i Radimo i Ljubmir.
    3. Videolekcija 10.3: Zarobljeni čežnjom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti doživljaj lirske drame., Moći ću prepoznati žanrovska obilježja teksta i obilježja poetike modernizma u drami., Moći ću tumačiti simbolična značenja drame., Moći ću prepoznati kulturni i povijesni kontekst teatarskih izvedbi Čehova., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnom situacijom na temelju iskustva., U potpunosti ću moći tumačiti izdvojene pojedinosti koje čitatelja potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći objasniti važnost nenasilja i kritičkog odnosa prema vlastitu ponašanju., U potpunosti ću moći usporediti svoje proživljeno iskustvo čitanja s iskustvima čitanja prijatelja iz razreda., U potpunosti ću moći analizirati dramu Tri sestre Antona Pavloviča Čehova na sadržajnoj i izraznoj razini primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz dramske vrste., U potpunosti ću moći opisati obilježja lirske drame., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetike modernizma u drami
    4. Videolekcija 10.4: Lutka na koncu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., Moći ću uočiti obilježja Helmerova karaktera., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja drame i dramske strukture., Moći ću odrediti vrstu drame., Moći ću prepoznati značajke modernoga u prikazivanju lika., Moći ću usporediti lik Nore s drugim književnim likovima., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježje drame Nora.
  11. Tema 11: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
    1. Videolekcija 11.1: Stvarajte promjenom pripovjedačke perspektive - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj lika., U potpunosti ću moći napisati tekst., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana U registraturi., U potpunosti ću moći kreirati prikaz lika., U potpunosti ću moći primijeniti kreativne tehnike., Moći ću analizirati obilježja pripovjedača., Moći ću prepoznati obilježja realističkog romana., Moći ću odrediti važnost promjene motrišta u književnim djelima., Moći ću opisati karakter lika., Moći ću odrediti obilježje lika.
    2. Videolekcija 11.2: Preoblikujte epizodu romana u dramski prizor - Ishodi učenja: Moći ću opisati kreativnu tehniku., U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu., U potpunosti ću moći primijeniti tehnike 5 W i 1 H te oluju uloga., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana., U potpunosti ću moći usporediti roman i dramu., Moći ću odrediti korisnike kreativne tehnike 5 W i 1 H., Moći ću usporediti roman i dramski tekst., Moći ću odrediti mogućnosti preoblike tekstova., Moći ću odrediti pripadnost djela književnom razdoblju, U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj dramskog djela.
    3. Videolekcija 11.3: Kreativno preoblikujte pjesmu u vlog - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati bitne stavke u izradi vloga., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj vlogova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja te razlikovati obmanu i iskrivljene životne vrijednosti od iskrenosti i primicanja istinskih vrijednosti., U potpunosti ću moći na budućnost gledati s optimizmom i nadom prepoznajući vlastiti identitet i ostvarujući kreativni potencijal., U potpunosti ću moći povezati tekst Svakidašnje jadikovke s aktualnim situacijama na temelju iskustva i znati upravljati svojim emocijama i ponašanjem., U potpunosti ću moći kreativno izraziti svoj literarni doživljaj teksta preoblikujući pjesmu Tina Ujevića Svakidašnja jadikovka u vlog., Moći ću poredati korake u procesu kreativnoga mišljenja., Moći ću prepoznati značenje pojmova kreativnost i vlog., Moći ću izraziti doživljaj uporabe epiteta u pjesmi., Moći ću povezati uporabu stilskih figura s doživljajem stihova.
  12. Tema 12: Kulturna pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
    1. Videolekcija 12.1: Što su frančezarije i smiješnice? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći zaključiti o utjecaju francuskoga kulturnog kruga na hrvatsku kazališnu publiku., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj komedije., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje i stavove., U potpunosti ću moći opisati utjecaj Molièreovih komedija na dubrovačke autore frančezarija i smiješnica., U potpunosti ću moći analizirati sadržajna, izrazna i idejna obilježja ulomka komedije Ilija Kuljaš., U potpunosti ću moći promisliti o europskoj kulturnoj baštini kao dijelu vlastita kulturnog identiteta.
    2. Videolekcija 12.2: Zašto je Amerikanska jahta u splitskoj luci važan događaj u hrvatskoj dramskoj književnosti? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti obilježja komedije., U potpunosti ću moći usporediti motiv propasti plemstva u različitim djelima., U potpunosti ću moći komentirati postupke lika., U potpunosti ću moći svoje mišljenje o postupcima likova., U potpunosti ću moći procijeniti uspješnost hrvatskih umjetnika na stvaranje kulturnog identiteta., Moći ću odrediti motive u djelu., Moći ću odrediti karakterizaciju likova., Moći ću odrediti razdoblje nastanka djela i elemente piščeve biografije., U potpunosti ću moći interpretirati na odlomcima komediju Milana Begovića.
    3. Videolekcija 12.3: Goranovo proljeće – hrvatska manifestacija na Svjetski dan poezije - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj teksta., Moći ću imenovati antiratnu poemu I. G. Kovačića., U potpunosti ću moći razmotriti važnost hrvatske manifestacije i oblik nagrađivanja na Goranovom proljeću., U potpunosti ću moći tumačiti pojam antifašizma u kontekstu pjesništva., U potpunosti ću moći tumačiti obilježja suvremenog pjesništva., U potpunosti ću moći izdvojiti dojmljive pojedinosti koje potiču na razmišljanje., Moći ću odrediti vrste poezije., Moći ću uočiti obilježja manifestacije Goranovo proljeće.
    4. Videolekcija 12.4: Festival svjetske književnosti u Zagrebu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći tumačiti pojam kratke priče., U potpunosti ću moći tumačiti obilježja kratke priče., U potpunosti ću moći kritički procijeniti kulturni događaj., U potpunosti ću moći uočiti važnost Festivala svjetske književnosti u Zagrebu., U potpunosti ću moći prepoznati važnost pojma svjetske književnosti.
    5. Videolekcija 12.5: Kriminalistički film - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati kriminalistički film., U potpunosti ću moći razlikovati redateljske metode., U potpunosti ću moći razlikovati filmska izražajna sredstva., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja narativnog filmskog izlaganja., U potpunosti ću moći prosuditi mogućnosti manipulacije medijskoga teksta., Moći ću prepoznati obilježja i podvrste kriminalističkog filma., Moći ću prepoznati strukturna narativna obilježja filma., Moći ću objasniti žanrovsku pripadnost filma.
  13. Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
    1. Videolekcija 13.1: Nepodnošljiva jednostavnost trivijalizacije - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći osvijestiti stereotipe u reklamama., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći usporediti medijske tekstove., U potpunosti ću moći opisati pojam medijska manipulacija., U potpunosti ću moći prepoznati učestale predrasude u medijskim tekstovima.
    2. Videolekcija 13.2: Komu, čemu? – Srednja.hr - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati zastupljenost medijskih tekstova prema osobnoj, obrazovnoj, javnoj svrsi., U potpunosti ću moći analizirati upućenost medijskih tekstova različitim skupinama primatelja., U potpunosti ću moći objašnjavati trivijalne medijske poruke, predrasude, stereotipe i/ili manipulaciju u medijskim tekstovima., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći analizirati jednostavne formate i senzacionalističke medijske sadržaje privlačnih ili šokantnih naslova., Moći ću prepoznati utjecaj različitih medijskih poruka / tekstova / sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Moći ću razlikovati svrhu medijskih sadržaja., Moći ću objasniti stručne pojmove vezane uz jačanje medijske pismenosti.
    3. Videolekcija 13.3: Broj 1 - Ishodi učenja: Moći ću odrediti karakterizaciju lika., U potpunosti ću moći se upoznati s definicijom i primjerima popularne kulture., U potpunosti ću moći analizirati strip Alan Ford., U potpunosti ću moći uočiti važnu ulogu prevoditelja., U potpunosti ću moći se upoznati s utjecajem stripa na hrvatski kulturni identitet., U potpunosti ću moći izraziti doživljaj stripa., Moći ću odrediti razdoblje izlaženja stripa., Moći ćuodrediti stilska obilježja stripa., Moći ću odrediti sadržajna obilježja stripa., Moći ću odrediti vrstu djela.
Pojmovnik