Međupredmetna tema
Poduzetništvo
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

Jedan za sve, svi za jednoga

Međupredmetna tema
Poduzetništvo

Odgojno-obrazovna očekivanja
ključni pojmovi
  • ENG: jezične strukture srednje razine složenosti
  • IZVAN 1: dobrotvorna akcija, poduzetnici, voda
  • TZK: tradicijske igre
  • GU: glazbenička zanimanja, stvaralaštvo i primjena IKT-a
  • IZVAN 2: humanitarna akcija, zakonski akti
Nastavna aktivnost za predmet Engleski jezik

Želim biti na startu!

Upitajte učenike jesu li ikada sudjelovali u dobrotvornoj akciji s ciljem skupljanja sredstava za osobe oboljele od raka.

S učenicima pogledajte videozapis Terry Fox, Anything's Possible o kanadskom sportašu Terryju Foxu koji je vrlo mlad zbog raka izgubio nogu, ali je bez obzira na sve odlučio trčati maraton kako bi skupljao novac za istraživanje te bolesti. Taj je maraton danas poznat kao Maraton nade i redovito se održava već više od 40 godina diljem Kanade, ali i svijeta. Učenicima možete pripremiti i radni listić u koji će upisivati zanimljive informacije iz kratkog dokumentarca o kojima poslije možete porazgovarati.

Nakon rasprave podijelite učenike u grupe kojima ćete dodijeliti sljedeća poduzeća: poduzeće za umjetnost i kulturu, poduzeće za proizvodnju ukrasnog bilja i sadnica, poduzeće za edukacijske aktivnosti, tiskarsko poduzeće i slično. Objasnite im da Veleposlanstvo Kanade, kao organizator utrke Terry Fox Run u našemu mjestu, poziva poduzetnike da se uključe u humanitarnu akciju i pomognu u osmišljavanju novih, inovativnih ideja i planova u organizaciji humanitarnog turnira. Uputite učenike da oni predstavljaju poduzetnike koji bi se uključili u organizaciju te osmišljavanje različitih aktivnosti, osnovnih i popratnih sadržaja. Potaknite ih da u osmišljavanje aktivnosti uključe i sadržaje koji su povezani s njihovim područjem poslovanja, ali i ostale (primjerice, poduzeće za kulturu i umjetnost može osmisliti predstavljanje narodne nošnje i plesa u lokalnoj zajednici ili organizirati turnire u tradicionalnim lokalnim igrama, poduzeće za proizvodnju ukrasnog bilja i sadnica može organizirati sadnju ukrasnog cvijeća u najbližem lokalnom parku, tiskarsko poduzeće može biti uključeno u osmišljavanje poklona sudionicima…). Za pomoć u osmišljavanju različitih aktivnosti možete s učenicima izraditi provjerni popis osnovnih i popratnih sadržaja. Za svoje uključivanje jedan poduzetnik dobit će promotivni oglas na samom startu utrke koji predstavlja ponos mjesta. Svim uključenim poduzetnicima na utrci će biti dostupan mali prodajni prostor u kojem mogu predstaviti svoje proizvode i usluge. Promotivne materijale svojih proizvoda i usluga mogu izraditi u alatu Canva ili u alatu Pixlr (to mogu biti promotivne majice, kemijske olovke, privjesci...).

Nakon osmišljavanja aktivnosti poduzetnici ih predstavljaju članovima Veleposlanstva (koje mogu predstavljati nastavnici vaše škole).

U skladu s kriterijem inovativnosti, izvedivosti i sposobnostima jezičnog predstavljanja, članovi Veleposlanstva odabiru pobjedničku ideju, odnosno poduzetnika čiji će promotivni oglas osvanuti na startu utrke.

Postupci potpore

Sadržaj videozapisa u uvodnom dijelu prije gledanja sažeto prepričajte, a učenicima s oštećenjima vida omogućite opis pojedinih scena.

Za utvrđivanje zanimljivih informacija iz videa učenicima možete na radnim listićima dati u uvećanom tisku i primjerenom fontu pitanja ili rečenice za dopunjavanje na kraju ili alternativne odgovore za odabir (primjerice za učenike s motoričkim oštećenjima, oštećenjima vida, s teškoćama pisanja, s ADHD-om) ili organizirati rad u paru.

Učenike podijele u grupe prema njihovim afinitetima, prema potrebi osigurajte rad u paru (za učenike s motoričkim i vidnim oštećenjima). Uputno je učenicima dati smjernice za izradu plana njihova sudjelovanja na humanitarnoj akciji i dodijeliti im jasne uloge u skladu s njihovim mogućnostima.

Osigurajte učenicima dovoljno vremena za pripremu izlaganja (primjerice učenicima s jezično-govornim teškoćama, s ADHD-om, s PSA).

Detaljnije na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Potaknite učenike da istraže koliko se već godina Terry Fox Run održava u Zagrebu, na Jarunu, te koliko je humanitarnih sredstava prikupljeno za to vrijeme. Svoje podatke mogu prikazati u obliku prezentacije koristeći se npr. digitalnim alatom Prezi.

Nastavna aktivnost za predmet Engleski jezik

Želim biti na startu!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Prvi razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ (1) EJ A.1.1. Učenik analizira jednostavan prilagođen ili izvoran tekst srednje dužine pri slušanju i čitanju.
  • SŠ (1) EJ A. 1.4. Učenik govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama srednje razine složenosti.
  • SŠ (1) EJ A. 1.5. Učenik sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru.
  • SŠ (1) EJ B.1.1. Učenik raspravlja o informacijama o zemljama ciljnoga jezika i drugim kulturama.
  • SŠ (1) EJ C.1.4. Učenik izabire različite tehnike kreativnoga izražavanja i koristi se njima: tumači i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i poznatim temama.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Izvannastavna aktivnost

Poduzetni humanitarci

Na početku aktivnosti upitajte učenike što znaju o organiziranju humanitarnih akcija, kakvi sve mogu biti povodi takvim akcijama, na koje se načine mogu organizirati i slično. Učenike podijelite u grupe. Objasnite im da je njihov zadatak istražiti na koji način mogu organizirati humanitarnu akciju kojom bi se prikupio novac za određeni problem u lokalnom okružju, npr. za nabavu određenog aparata za dječju ambulantu, uređenje senzorne sobe za djecu s teškoćama u razvoju i sl. Svakoj grupi dodijelite jednu vrstu prikupljanja sredstava za humanitarnu akciju: internetska kampanja, društvena događanja (koncerti, predstave), sportska događanja (sportski turniri, donacija od ulaznica…) te prikupljanje novca izravnim uplatama građana.

Potaknite grupe da istraže kako se takve akcije organiziraju, koji su zakonski okviri koje treba poštovati, tko može biti pokretač takve akcije, ide li sav prihod na račun potrebitih ili se ipak određeni dio tog novca mora izdvojiti primjerice za porez, bankarske usluge, komunalne naknade, ZAMP i sl. Za istraživačke svrhe možete kontaktirati s organizatorima humanitarnih akcija na lokalnom području kako bi učenici iz praktičnih primjera spoznali postupak organizacije humanitarnih akcija, izazove s kojima su se organizatori susreli te svakako pozitivne strane organizacije za doprinos potrebitima.

Nakon istraživanja organizirajte okrugli stol gdje će svaka grupa iznijeti spoznaje o organiziranju pojedine vrste prikupljanja sredstava za humanitarnu akciju. Potaknite raspravu okruglog stola pitanjima: Smatrate li da takvom akcijom možete u vrlo kratkom roku prikupiti potrebna sredstva za određeni problem u lokalnom okružju? Smatrate li da su određeni zakonski okviri nepošteni ili prekruti i da bi se trebali mijenjati? Nakon rasprave učenici odlučuju koja bi bila najbolja humanitarna akcija za prikupljanje sredstava. Na temelju naučenog učenici izrađuju vodič za samoprezentaciju informacija u Canvi s temom Kako organizirati humanitarnu akciju, koji tada mogu podijeliti na mrežnoj stranici škole ili ispisati i postaviti u hol škole.

Ujedno potaknite učenike na promišljanje o mogućim zloupotrebama humanitarnih akcija i tome kako bi se mogli osigurati od lažnih humanitarnih akcija.

Izvannastavna aktivnost

Poduzetni humanitarci

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Prvi i drugi razred srednje škole
Svrha
  • Poticanje učenika na spoznaje o poduzetnom aspektu humanitarnih događanja.
  • Razvijanje osjećaja o važnosti aktivnog sudjelovanja i pomaganja članovima u zajednici.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura

Igre naših starih za radost mladih

Poznato je da bavljenje tjelesnom aktivnošću, odnosno sportom doprinosi zdravlju. Postavite pitanja učenicima: Znate li da vam tjelesna aktivnost pomaže da se osjećate dobro, da budete boljeg raspoloženja, da budete zadovoljni sami sobom? Osvijestiti među učenicima humanitarni karakter aktivnosti važno je za postizanje kako fizičkog, tako i psihičkog zdravlja. Sve su to dobrobiti provođenja humanitarnih aktivnosti jer podižu pozitivnu energiju, samopouzdanje te poboljšavaju raspoloženje učenika.

Povedite razgovor s učenicima prvih razreda i upitajte ih: Jeste li upoznati s razlikom između humanitarne akcije i humanitarne aktivnosti? To mogu istražiti na internetskim stranicama i zaključke zapisati u zajedničku One note bilježnicu.

U sklopu humanitarne aktivnosti Igre naših starih za radost mladih i u suradnji s lokalnom zajednicom predložite organizaciju turnira u tradicijskim igrama za potrebite u lokalnoj zajednici. Aktivnost se sastoji od organiziranja tradicijskih igara kao što su graničar, povlačenje konopca, skakanje u vrećama, gumi-gumi, prenošenje jabuka u paru itd.

Predstavite učenicima način na koji će se organizirati humanitarna aktivnost te im napomenite kako će se sva prikupljena sredstva donirati npr. domu za nezbrinutu djecu. Svaki razred odabire jednu od igara koju će provoditi (1.a graničar, 1.b povlačenje konopca...). Zajedničkom raspravom učenici prvih razreda osmišljavaju različite načine prikupljanja novčanih sredstava (poznate osobe, sponzorstva poslovnih subjekata, izrada slastica...). U skladu s osmišljenim načinima prikupljanja sredstava podijelite razrede na nekoliko grupa (primjerice, jedan razred - poznate osobe, drugi razred - sponzorstva poslovnih subjekata…) koje su zadužene za organiziranje i osmišljavanje aktivnosti prikupljanja sredstava unutar grupe, pri čemu je prva grupa zadužena za koordinaciju organizacije svih tradicijskih igara, a posljednja grupa osmišljava marketing i izradu plakata u digitalnom alatu Canva.

Tijekom aktivnosti vrlo je važan timski rad kako bi svi učenici ravnopravno sudjelovali. Za planiranje i provedbu aktivnosti učenici se mogu koristiti Online Excel tablicom.

Nakon provedbe humanitarne aktivnosti zajedničkom raspravom utvrdite što bi trebalo promijeniti i poboljšati pri sljedećoj organizaciji humanitarnog turnira.

Postupci potpore

U uvodnom dijelu učenicima možete prikazati primjer (s pomoću tiskovine ili videozapisa) humanitarne akcije i humanitarne aktivnosti te nakon toga provesti aktivnosti njihova istraživanja sličnih primjera kako bi utvrdili razlike. Učenike prema potrebi za tu aktivnost, ali i ostale koje slijede možete organizirati u parove i dodijeliti im određene zadaće uzimajući u obzir njihove teškoće (primjerice motorička i vidna oštećenja, ADHD, teškoće čitanja).

Organizaciju humanitarne akcije i pojedinih njezinih sastavnica (traženje sponzorstava, izrada proizvoda, marketing, pozivanje gostiju, priprema prostora, izrada plakata itd.) možete prikazati shematski uz popratna pojašnjenja, što je pogodno za sve, a posebice za učenike s oštećenjima sluha, s teškoćama čitanja, ADHD-om i PSA).

Pri organizaciji tradicijskih igara vodite brigu o podršci učenicima s motoričkim teškoćama i oštećenjima vida. Za sve aktivnosti predvidite dovoljno vremena, a za raspravu učenicima omogućite vrijeme za pripremu (posebno učenicima s jezično-govornim teškoćama).

Detaljnije na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Potaknite učenike da istraže sve razredne grupe, odnosno sve prve, sve druge i sve treće grupe. Istražuju koliko je svaka grupa posebno potrošila pri provedbi humanitarne aktivnosti te koliko je ukupno prikupljeno novčanih sredstava. Dobivene rezultate prezentiraju svim razredima u digitalnom alatu PowerPoint.

Nastavna aktivnost za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura

Igre naših starih za radost mladih

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Prvi razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ TZK G.A.1.2. Učenik primjenjuje osnove tehnike i taktike raznih sportova.
  • SŠ TZK G.D.1.2. Učenik primjenjuje motoričke aktivnosti u slobodno vrijeme.
  • SŠ TZK G.D.1.3. Učenik prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire pozitivan stav prema tjelesnom vježbanju.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Glazbena umjetnost

Složni u glazbi

Na početku aktivnosti poslušajte s učenicima motivacijski videozapis True colors. Prokomentirajte glazbena obilježja skladbe (vrsta glazbe kojoj skladba pripada, izvođački sastav i sl.) te učenike upitajte: U kojoj biste situaciji rado slušali ili izvodili ovu skladbu ili drugu sličnu njoj te smatrate li je pogodnom za izvođenje na nekakvom društvenom događaju humanitarnog karaktera u školi ili lokalnoj zajednici? Nakon toga konkretizirajte moguće situacije.

Potaknite učenike da u alat Mentimeter (obrazac Oblak riječi) upišu što je zajedničko sljedećim pojmovima: različite udruge (primjerice za osobe s posebnim potrebama), dom za starije i nemoćne, azil za životinje i sl. Prokomentirajte rezultate i prema potrebi potaknite dodatnu raspravu u kojoj ćete doći do mogućih odgovora: empatija, pomoć, briga za potrebite i sl. Učenicima recite da pokušaju zamisliti situaciju u kojoj su oni kreativni tim sastavljen od različitih glazbeničkih i neglazbeničkih profila i zanimanja okupljenih oko zajedničke ideje - snimanja spota za potrebe humanitarne akcije u korist jedne od navedenih udruga ili organizacija. Neka odaberu njima najzanimljiviju s obzirom na problematiku kojom se bavi te zamisle situaciju za koju trebaju snimiti spot. Ideje za naziv udruge, humanitarne akcije i spota neka podijele u alatu Mentimeter i konačno odaberu favorita.

Formirajte grupe (od 5 do 8 učenika) u kojima ćete učenike podijeliti u nekoliko ciljanih područja s obzirom na osobne interese i talente: kreativce (dvije grupe koje će se svojim idejama nadmetati za sudjelovanje u projektu), operativce te logistiku. Najprije neka unutar grupe učenici promisle i prema potrebi istraže koja su zanimanja potrebna za ostvarenje dogovorenog projekta. Projekt neka upišu u zajedničku umnu mapu u kojoj će središnji pojam biti naziv udruge, humanitarne akcije i spota koji će osmisliti. Mapa se od središnjeg pojma grana na dogovorene grupe: kreativci, operativci i logistika. Umnu mapu možete izraditi digitalnim alatom Coggle. Dogovorite zadatke u skladu s područjima:

  1. Operativci - inženjeri istražuju koja zanimanja obavljaju tehnički dio posla. U umnoj mapi učenici izlažu o kojim se sve zanimanjima radi, na dogovorenom primjeru prikazuju opis posla za pojedino zanimanje te istražuju koju tehničku opremu zahtijevaju pojedini poslovi (audioinženjeri: studijski inženjer, inženjer za snimanje, za miksanje, mastering inženjer, snimatelj i videoinženjer, glazbeni producent i sl.). Dodatne informacije mogu potražiti na mrežnim stranicama, primjerice na poveznici.
  2. Svaki projekt treba i izvršnog producenta, menadžera, osobu za odnose s javnošću i sl. Potaknite učenike da promisle koja sve zanimanja sudjeluju u promotivnim i menadžerskim poslovima, dijele uloge, dodatno istražuju pojedina zanimanja te u umnu mapu upisuju opis svih istraženih poslova vezanih uz promotivne aktivnosti, financije, sponzorstva te pravne poslove oko autorskih prava i sl.
  3. Kreativci istražuju i dijele uloge glazbenika (pjevača, instrumentalista, skladatelja ili aranžera), pjesnika, vizualnih umjetnika (primjerice osmišljavanje plakata, scenografije i sl.), eventualno plesača i sl. Zatim konkretiziraju ideje u vezi s tematikom spota (primjerice ključne stihove), ilustracijom vizualnih rješenja (scenska, kostimografska, dizajnerska u smislu izrade loga i sl.) te glazbenim rješenjima (primjerice, hoće li izvedba biti pjevana, svirana, izvedena beatboxingom ili tjeloglazbom, kako nastaje skladba - od pisanja stihova, uglazbljivanja ili aranžiranja, uvježbavanja izvođača, osmišljavanja scenskog nastupa i sl.). Inicijalne stvaralačke ideje mogu osmisliti, izvesti te snimiti kratke isječke kamerom ili prikazati s pomoću digitalnog alata Chrome Music Lab - Song Maker, a za uglazbljivanje složenijih glazbenih uradaka mogu se poslužiti alatom MuseScore (izrađeno u ovom dijelu aktivnosti poslužit će samo kao materijal za demonstraciju glazbene ideje u umnoj mapi, u eventualnoj dodatnoj aktivnosti snima se izvedba uživo i prezentira kako je navedeno u nastavku). Sve učinjeno izlažu u umnoj mapi.

Na kraju aktivnosti prokomentirajte izloženo u zajedničkoj umnoj mapi. Zajedničkom raspravom nadopunite pojedine stavke. Potaknite na predstavljanje najprije operativce i logistiku, a kreativci se svojim prezentacijama trebaju izboriti za sudjelovanje u projektu. Prethodno dogovorite način glasanja i odabira projekta.

Postupci potpore

Poželjno je da sadržaj videozapisa i tekst pjesme unaprijed sažeto prepričate ili tekst pjesme uručite učenicima (posebno pogodno za učenike s oštećenjima vida, oštećenjima sluha, ADHD-om, s PSA). Učenicima s oštećenjima vida uputno je opisati važnije videoscene (naracija videospota) kako bi stekli predodžbu o prikazanim slikama/situacijama u spotu.

Uputno je da vi ponudite pojmove koje učenici mogu povezivati s različitim organizacijama i ustanovama te ispod njih napisati koje aktivnosti podrazumijevaju (primjerice kvaliteta života, pružanje podrške, zbrinjavanje, ostvarivanje prava, empatija, uvažavanje i sl.), vodeći brigu o tome da se učenici s posebnim potrebama ne osjete loše.

Pri formiranju grupa jasno konkretizirajte zadatke u skladu s mogućnostima pojedinih učenika (primjerice, s motoričkim oštećenjima, oštećenjima vida, s jezično-govornim teškoćama, s ADHD-om i PSA), za što je pogodno da ih organizirate u parove. Učenicima možete u svrhu rada pripremiti plan s općenitim sastavnicama, shematske prikaze, pitanja, primjereno grafički oblikovane sažetke vezane uz temu, fotografije i sl. ovisno o njihovim potrebama.

Ako se učenici planiranim digitalnim alatima nisu koristili ili nisu potpuno svladali postupak, demonstrirajte im primjerom način njihove upotrebe (Chrome Music Lab - Song Maker, MuseScore).

Detaljnije na: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama

Za učenike koji žele znati više

Provedite projekt u djelo na razini škole ili u lokalnoj zajednici, a videozapis prezentirajte alatom Kizoa. Učenicima zainteresiranima za stvaralaštvo, poslove glazbene produkcije i sl. preporučite neka se okušaju u stvaranju i produkciji vlastitih skladateljskih uradaka s pomoću Bandlaba ili FL studija, digitalnih alata za stvaranje i obradu glazbe.

Nastavna aktivnost za predmet Glazbena umjetnost

Složni u glazbi

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Prvi razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ GK B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a).
  • SŠ GK C.1-4.2. Opisuje susret s glazbom u autentičnom, prilagođenom i virtualnom okružju, koristeći određeni broj stručnih termina te opisuje oblikovanje vlastitih glazbenih preferencija.
  • SŠ GK C.1-4.4. Učenik razlikuje različite vrste glazbe i glazbene žanrove te opisuje njihove međusobne utjecaje i spajanja (crossover i fuzija).
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost
Izvannastavna aktivnost

Čista voda za bolje sutra!

Potaknite učenike na aktivnost sljedećim videozapisom: SBTV - Izvanredne vijesti. Objasnite učenicima da se zbog onečišćenja mora/jezera/rijeke u lokalnoj zajednici organizira dobrotvorna akcija Čista voda za bolje sutra! kojoj je cilj kupnja i ugradnja pročišćivača vode. Lokalna zajednica poslala je dopis svim građanima i poduzetnicima u okruženju pozivajući ih na uključivanje u akciju te njihov doprinos. Podijelite učenike u grupe koje predstavljaju poduzetnike:

  1. grupa - kreativna agencija
  2. grupa - poduzeće za grafički dizajn
  3. grupa - tiskarsko poduzeće
  4. grupa - agencija za promotivne aktivnosti.

Dodijelite dvama učenicima ulogu voditelja projekta dobrotvorne akcije čiji je opis posla koordiniranje aktivnosti grupa poduzetnika, njihov obilazak te pomoć u zajedničkim pitanjima o lokalnoj zajednici i dobrotvornoj akciji.

Potaknite učenike na istraživanje dodijeljenih im vrsta djelatnosti te razmišljanje kako bi oni kao određeni poduzetnici mogli pomoći u organizaciji i podršci navedene akcije.

Nakon zajedničkog razmišljanja i rasprave u razredu grupu kreativna agencija usmjerite na osmišljavanje inovativnog događanja koje će okupiti znatan broj ljudi te na kojem će se prikupljati sredstva za kupnju pročišćivača. Ideje mogu zapisati u za to predviđenom Google dokumentu. Grupu koja predstavlja poduzeće za grafički dizajn usmjerite u osmišljavanje slogana i logotipa dobrotvorne akcije u alatu Canva. Grupi tiskarsko poduzeće predložite izradu letka u alatu MadMagz. Učenike grupe koja predstavlja agenciju za promotivne aktivnosti potaknite na osmišljavanje i izradu videospota dobrotvorne akcije u alatu Adobe Spark. Potaknite grupe poduzetnika na suradnju kako bi zajednički doprinijeli kvaliteti događanja.

Zajedničkim snagama "vaših poduzetnika" osmislite predstavljanje dobrotvorne akcije Čista voda za bolje sutra! u svojoj školi na obilježavanju Svjetskog dana voda ili Dana planeta Zemlje, gdje ćete prikazati ideju događanja, slogan i logotip, letak i videospot. Kao uvod i motivaciju u predstavljanje možete učenicima predložiti da prikažu sljedeće videozapise:

"Save Water" Short Film

The Magic Pipe - A short film on saving water.

Izvannastavna aktivnost

Čista voda za bolje sutra!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Prvi razred srednje škole
Svrha
  • Izrađivanjem kreativnih sadržaja uz pomoć digitalnih programa učenici će spoznati djelatnosti i aktivnosti različitih poduzeća koja mogu biti uključena u dobrotvorne aktivnosti u zajednici.
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost

Dodatna literatura, sadržaji i poveznice

Berger, B. (2018). 5 načina kako poduzetnici mogu pridonijeti loklanim zajednicama Poduzetnik.biz (22.06.2020.).

Povratne informacije i/ili prijava greške

Želite nam reći svoje mišljenje o ovom sadržaju ili ste uočili grešku? Javite nam to popunjavanjem ovog obrasca. Vaše povratne informacije su nam važne.