Međupredmetna tema
Zdravlje
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

Planiram svoj radni tjedan

Međupredmetna tema
Zdravlje

Odgojno-obrazovna očekivanja
ključni pojmovi
  • INF: vrste grafikona, elementi grafikona, pomagalo za izradu grafikona
  • MAT: frekvencija, graf frekvencije, relativna frekvencija
  • NJEM: planiranje, odmor, stres
  • BIO: stres, čovjek, kontrola stresa
  • TZK: planiranje slobodnog vremena, kretanje, oporavak i odmor mišića
Nastavna aktivnost za predmet Informatika

Živim po planu

Razgovarajte s učenicima o svakodnevnim navikama, poslovima koje obavljaju uz školovanje. Pitajte učenike: Koje svakodnevne obaveze imate osim što idete u školu? Koliko vremena dnevno provodite uz mobitel, TV i računalo? Bavite li se nekim sportom? Koliko dnevno spavate? Znate li koje su posljedice nedovoljnog spavanja/sna? Koliko dnevno učite, pišete zadaću? Stvara li vam stres kada ne stignete obaviti sve svoje školske zadaće zbog neorganiziranosti? Imate li kućnog ljubimca? Koliko mu posvećujete vremena u danu? Znate li koje su posljedice lošeg planiranja tjednog rasporeda?

U suradnji s učenicima izradite umnu mapu u programu Coggle ili sličnom, uz kontinuirano projiciranje slike na platno. Učenici neka predlažu pojmove odnosno aktivnosti kojima se svakodnevno bave. Razgovarajte s učenicima koje aktivnosti bi trebali uvrstiti u svoje svakodnevne i tjedne obveze i kojima bi trebali posvetiti više pažnje, a koje bi možda trebali izbaciti iz rasporeda ili barem smanjiti njihov udio. Zadajte učenicima zadatak da u programu Excel izrade tablicu s dnevnim aktivnostima koje obavljaju s obzirom na vrijeme trajanja. Potom će učenici izraditi grafikon (preporuča se stupčasti i tortni). Napomenite učenicima na kvalitetno korištenje slobodnog vremena (čitanje, kazalište, sport, kino, šetnja ljubimca i sl.).

Razgovarajte s učenicima o mogućnostima nadogradnje i/ili redizajna njihovih svakodnevnih aktivnosti. Pitajte učenike: Mislite li da biste neke aktivnosti trebali skratiti ili izbaciti, a neke produžiti ili uvesti? Što biste radili ako samo jednu aktivnost skratite, kako ju učinkovito zamijeniti?

Podijelite učenike u skupine i neka svaka skupina izradi u programu Excel ili sličnom zajedničku tablicu s dnevnim aktivnostima kakvu su radili samostalno (koliko vremena se treba kretati, koliko vremena mogu provoditi za računalom ili mobitelom, koliko vremena treba provesti u učenju i sl.). Potom neka svaki učenik usporedi tablicu s aktivnostima koje je izrađivao samostalno i one u skupini pa neka napravi usporedni grafikon. Razgovarajte s učenicima o rezultatima. Nakon usporedbe učenici “dogovorno” izrađuju plan dnevnih aktivnosti koje bi zadovoljile jedan “savršeni dan.”

Potaknite učenike na korištenje vlastitih planova te reviziju realizacije planova i svakodnevnu nadogradnju. Nakon određenog vremena s učenicima razgovarajte o razini učinkovitosti njihovih planova i o promjenama koje su se pojavile u svakodnevnom životu (povećan odmor, smanjenje iscrpljenosti, veći osjećaj zadovoljstva i slično).

Postupci potpore

Prilikom postavljanja pitanja provjerite jesu li ih svi učenici razumjeli. Provjerite učenikovo predznanje o korištenju programa Excel i izradi grafikona te ako je potrebno, dajte im dodatne upute i pomoć. Učenike je potrebno unaprijed upoznati sa sadržajem odabranih digitalnih alata, a količinu i način davanja potrebnih informacija prilagoditi teškoći učenika. Svakako je uputno demonstrirati način uporabe alata i provjeriti kako se učenici snalaze.

Prijedlog aktivnosti koje bi učenici mogli uvrstiti u svoje svakodnevne i tjedne obveze mogao bi biti slikovni materijal. Složene zadatke (izvedba nekoliko aktivnosti), potrebno je razdijeliti po koracima.

Učenicima s oštećenjem vida i motoričkim teškoćama omogućiti korištenje asistivne tehnologija, a ukoliko ona nije dostupna osmisliti zadatke u kojima će i ovi učenici moći sudjelovati. Prilagodbu Google preglednika za slijepe i slabovidne učenike možete pronaći na ovoj poveznici.

Dodatne informacije možete potražiti na poveznici Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenicima koji žele znati više zadajte zadatak neka istraže kako njihovi idoli (pjevači, glumci ili sportaši) stižu isplanirati i odraditi svoje obveze u danu ili tjednu, kako planiraju svoje obveze, koliko ih vremenski unaprijed planiraju, kako su došli do tih važnih spoznaja i pretočili ih u svoju svakodnevnicu. Rezultate istraživanja mogu prikazati u programu Prezi ili sličnom koje potom možete objaviti na internetskim stranicama škole ili u školskom listu.

Nastavna aktivnost za predmet Informatika

Živim po planu

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • A.7.3. Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Matematika
  • Kemija
Nastavna aktivnost za predmet Matematika

Moj tjedan u brojkama

Proizvoljnim digitalnim alatom za izradu upitnika, primjerice Forms, izradite online anketni upitnik za učenike u koji će učenici upisati procjene vremena koje tjedno provedu baveći se određenom aktivnosti.

Aktivnosti razvrstajte prema kriterijima: spavanje, boravak u školi i na izvannastavnim aktivnostima, pisanje zadaće i učenje, održavanje higijene i prehrana, slobodno vrijeme. Slobodno vrijeme razdijelite na vrijeme provedeno u kretanju i boravku u prirodi (uključujući i sportske izvanškolske aktivnosti) i na vrijeme koje provode pred ekranom.

U nekom alatu za tablično prikazivanje podataka, primjerice Google Tablice, izradite uniformiranu tablicu koju ćete podijeliti učenicima pomoću proizvoljne društvene mreže, primjerice Edmodo. Učenici će tjedan dana pratiti i u tablicu upisivati broj sati koje dnevno provode baveći se određenom aktivnosti. Objasnite im da je za ispunjenje cilja ovog zadatka bitno da pri tome budu što točniji i iskreniji. Nakon provedenog praćenja, učenici neka naprave analizu svojih podataka.

Neka prvo odrede aritmetičke vrijednosti – prosječno tjedno vrijeme provedeno baveći se nekom aktivnosti. Te prosjeke za sve aktivnosti neka prikažu kružnim dijagramom. Stupčastim dijagramom neka prikažu koliko u tjedan dana borave u školi, pišu zadaću i uče, provode vrijeme u kretanju, provode vrijeme uz ekran.

Pretraživanjem materijala na internetu neka pronađu optimalne podatke za svoju dob o vremenu potrebnom za san i maksimalnom vremenu koje bi trebali provesti koristeći digitalne uređaje. S učenicima podijelite rezultate uvodnog upitnika. Neka usporede procjenjene vrijednosti, stvarne vrijednosti i optimalne vrijednosti.

Svoje rezultate i opažanja učenici mogu prikazati koristeći neki prezentacijski alat, primjerice Canva.

Postupci potpore

Anketni upitnik možete izraditi u tablici kako bi bio pregledan i lako razumljiv. Prilikom analize podataka dobivenih praćenjem dnevnih aktivnosti, učenicima treba dati jasne, po mogućnosti pisane upute o tome što se od njih očekuje.

Za izračun aritmetičkih vrijednosti odabrati primjerenu veličinu i font (ovisno o osobitostima učenika): osigurati se primjeren razmak između znamenaka, redaka u zadatcima. Pripremiti primjeren broj zadataka. Osigurati primjerena veličina prostora za pisanje, a orijentiri za pisanje znamenaka obrubljena su prazna polja u obliku kvadrata/pravokutnika/ kruga. U zadatcima računskih operacija zbrajanja, oduzimanja i množenja koristiti predloške u obliku tablica. Znakovi računskih operacija ističu se raznim tehnikama označavanja (boje). U zadatcima se, kad god je moguće, konkretizira problem vizualnim predodžbama.

Podatke za usporedbu dobivenih vrijednosti učenici također mogu dobiti unaprijed pripremljene. Zanimljivo bi bilo analizirati je li učenicima s teškoćama (motoričke ili oštećenje vida) potrebno više vremena za obavljanje svakodnevnih aktivnosti (treba paziti da ova aktivnost bude afirmativna, a ne stigmatizirajuća za učenika).,Za upotrebu digitalnih alata učenici trebaju dobiti jednostavne pisane ili slikovne upute. Trebalo bi provjeriti znaju li ih koristiti i razumiju li upute.

Prilagodbu Google preglednika za slijepe i slabovidne učenike možete pronaći na ovoj poveznici. Dodatne informacije možete potražiti na poveznici Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenicima dajte zadatak da pronađu neku mobilnu aplikaciju na hrvatskom jeziku (kao npr. Time Planner), instaliraju je na svoje pametne uređaje, istraže njezine mogućnosti i pomoću nje bilježe podatke za potrebe praćenja broja sati koje dnevno provode baveći se određenom aktivnosti. Uputite ih da aplikaciju koriste i za planiranje svojih aktivnosti vezanih uz školske obveze (pisanje domaće zadaće, priprema za pisane provjere znanja, učenje...) kroz neki zadani period. Po završetku neka naprave osvrt u kojem će obrazložiti je li im i na koji način planiranje školskih obveza unaprijed pomoglo u njihovom izvršavanju.

Nastavna aktivnost za predmet Matematika

Moj tjedan u brojkama

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija.
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Informatika
Nastavna aktivnost za predmet Njemački jezik

2u1

Povedite s učenicima razgovor na temu slobodnog vremena i kućanskih poslova. Saznajte kojim se aktivnostima vole baviti u slobodno vrijeme i zapišite ih. Isto tako, zapišite u kojim kućanskim poslovima sudjeluju ili ih obavljaju. Kod kućanskih poslova treba razgovarati o tome koje poslove vole raditi, a koji im baš i nisu dragi. Potaknite učenike na razmišljanje o tome što bi im olakšalo izvršenje mrskih kućanskih poslova da na taj način smanje stres koji im ti zadatci uzrokuju te na koji način mogu kombinirati neke obveze, a da to ne utječe na kvalitetu obavljenog zadatka (npr. mogu slušati glazbu dok peru posuđe).

Napravite to najprije kao govornu vježbu, koristeći pritom modalni glagol können i zavisno složenu rečenicu s veznikom wenn, npr. Ich kann Musik hören, wenn ich das Geschirr spüle; Ich kann mit Freunden sprechen, wenn ich mit dem Hund spaziere; i sl. Upozorite učenike da svakako ne kombiniraju aktivnosti koje ih mogu dovesti u opasnost, naročito u prometu. Za to onda koristite rečenice s negacijom i modalnim glagolom dürfen, npr. Ich darf nicht Musik hören, wenn ich über die Straße gehe.

Nakon govorne vježbe, napravite pisanu vježbu. Učenici rečenice zapisuju koristeći dvije boje, npr. zeleno za pozitivnu kombinaciju aktivnosti, a crvenom one koju su potencijalno opasne. Možete koristiti i neki digitalni alat za suradnju, primjerice Padlet. Jedan učenik može započeti rečenicu, npr. Ich kann Musik hören, … , a drugi je dovršiti, npr. wenn ich mein Zimmer aufräume. Nakon što svaki učenik započne jednu i dovrši nekome rečenicu, one se mogu pročitati, komentirati i eventualno ispraviti gramatičke/pravopisne/sintaktičke greške gdje je potrebno.

Neka svaki učenik pokuša barem kroz tjedan dana kombinirati svoje aktivnosti na ovaj način, a nakon dogovorenog vremena razgovarajte s njima jesu li u tome bili uspješni i koliko je to utjecalo na smanjenje stresa zbog tih obveza.

Postupci potpore

Kako bi se učenici(osobito oni s IT i PSA) lakše dosjetili mogućih kombinacija aktivnosti, ponudite im slikovni materijal s aktivnostima. Na sličicama mogu biti i napisane riječi, nazivi aktivnosti. Prije govorne vježbe također bi bilo dobro da učenici imaju podsjetnik s ključnim riječima (können, wenn, dürfen).Treba provjeriti razumijevanje određenog vokabulara na materinjem jeziku prije usvajanja stranog. Ukoliko je učeniku s teškoćama otežana/onemogućena govorna komunikacija, ona se odvija zamjenskim, tzv. potpomognutim (asistivnim) oblicima komunikacije. Za upotrebu digitalnih alata učenici trebaju dobiti jednostavne pisane ili slikovne upute. Trebalo bi provjeriti znaju li ih koristiti i razumiju li upute.

Dodatne informacije možete potražiti na poveznici Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenici mogu kreirati video priručnik za uspješno kombiniranje aktivnosti u nekom od digitalnih alata za izradu videa, primjerice Kizoa. Učenici mogu snimiti fotografije ili kratke videouratke koje pomoću predloženog alata mogu uklopiti u novo digitalno okruženje te ga učiniti dinamičnim i zanimljivim. Dodavanjem teksta, efekata, glazbe i sl. mogu vrlo lako predočiti dobre i manje dobre kombinacije aktivnosti.

Nastavna aktivnost za predmet Njemački jezik

2u1

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Osmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • OŠ (1) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju.
  • OŠ (1) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove.
  • OŠ (1) NJ A.8.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji.
  • OŠ (1) NJ A.8.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove.
  • OŠ (1) NJ B.8.2. Učenik primjenjuje primjerene obrasce ponašanja u poznatim situacijama.
  • OŠ (1) NJ B.8.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okruženju i široj zajednici.
  • OŠ (1) NJ C.8.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja te primjenjuje oblike samoprocjene i međusobne procjene.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Sat razrednika
Nastavna aktivnost za predmet Biologija

Pod stresom sam!

Kako biste motivirali učenike, prikažite im videozapis Kako stres utječe na tvoje tijelo? u kojem se opisuje brzi odgovor organizma u stresnim situacijama kojim se tijelu osigurava dovoljna količina energije te pojačani oprez za razliku od dugotrajne izloženosti stresu koje ima negativne posljedice na organizam s posljedičnim razvojem kroničnih bolesti. Kako biste bili sigurni da će učenici biti aktivni slušači, predlažem da videozapis obradite u alatu Edpuzzle tako što ćete umetnuti pitanja kojima ćete prekidati praćenje videozapisa. Pitanja mogu biti: Koje su pozitivne strane stresa? Koje organske sustave dugotrajni stres oštećuje? Njihove odgovore možete prokomentirati i raspraviti s njima pa nastavljati s videozapisom.

Možete učenicima videozapis pripremiti i za domaću zadaću, a onda na početku aktivnosti u razredu nastaviti s prijedlogom provedbe aktivnosti.

Nakon videozapisa zapišite prijedloge koji će učenicima pomoći da stres učine svojim saveznikom. Podijelite učenike u više skupina i zadajte da svaka skupina na provjerenim mrežnim stranicama i razgovorom u skupini istraži po jedno od sljedećih pitanja: na koji se način stres pojavljuje u životinjskom svijetu, što je učenicima stres, koje su štetne, a koje dobre strane stresa. Jedna skupina može izraditi priručnik “Kako kontrolirati stres”. Svaka će skupina prikazati rezultate svog rada izradom plakata, a ostale skupine mogu nadopunjavati ukoliko imaju još neke informacije o temi skupine. Na kraju radove svake skupine možete izložiti na panou u učionici.

Postupci potpore

Za aktivnosti gledanja videozapisa, učenicima s teškoćama treba unaprijed najaviti videozapis kako bi ga mogli unaprijed pogledati i biti spremniji na aktivnosti tijekom nastave. Učenicima se unaprijed može ispričati ili pročitati tekst povezan sa sadržajem i provjeriti razumijevanje. Prije gledanja videozapisa svi učenici s teškoćama moraju dobiti jasnu uputu uz provjeru razumijevanja aktivnosti. Za gledanje videozapisa mogu im se podijeliti predlošci koji ih upućuju na gledanje s određenim zadatkom praćenja sadržaja (bilježenje nepoznatih riječi) koji će im pomoći kasnije tijekom rasprave. Na predlošku može stajati rečenica za nadopunjavanje, pitanje, alternativni zadatak i sl. Isto tako, pisano i/ili vizualno mogu biti prikazane ključne odrednice sadržaja na temelju kojih učenik može sadržaj prepričati, označiti nešto tijekom gledanja, odgovoriti na pitanja itd. Pri formiranju skupina potrebno je voditi računa o tome da učenici s teškoćama imaju prilike u svojim skupinama uspješno ostvariti planirane zadatke. Pri zadavanju zadataka koji će se ostvariti tijekom aktivnosti učeniku s teškoćama u području učenja potrebno je točno zadati koji će dio, primjerice prezentacije, napraviti, npr. uvod ili zaključak te o tome obavijestiti ostale učenike koji rade na istoj prezentaciji. Na taj način olakšat će se komunikacija i razumijevanje zadatka.

Dodatne informacije možete potražiti na poveznici Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenicima možete zadati da istraže o stresu u biljnom svijetu. Što izaziva stres kod biljaka? Na koji način se stres manifestira u biljci? Pomoći može i seminarski rad o toplotnom stresu. Zaključke istraživanja neka predstave plakatom ili prezentacijom u razredu kako bi i ostali učenici saznali nešto više. Za izradu mogu koristiti primjerice Piktochart.

Nastavna aktivnost za predmet Biologija

Pod stresom sam!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Osmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • BIO OŠ B.8.1. Analizira principe regulacije, primanja i prijenosa informacija te reagiranja na podražaje.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Informatika
Nastavna aktivnost za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura

Planer – Ideš sa mnom...

Ukažite učenicima na važnost kvalitetnog provođenja slobodnog vremena. Dva sata tjedno u školi kroz nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture nisu dovoljna stoga motivirajte učenike da shvate važnost redovite tjelesne aktivnosti kako za njihovo zdravlje tako i za aktivno druženje sa svojim vršnjacima izvan virtualnog okruženja.

Učenike podijelite u onoliko skupina koliko ima koševa u dvorani (igralištu). Svaki učenik baca loptu u koš u vremenskom okviru od 3 minute ili duže te zbraja postignute koševe i zapisuje svoj rezultat. Na isti način učenik vježba u svoje slobodno vrijeme kroz tjedan dana. Napomenite učenicima da isplaniraju unaprijed cijeli tjedan uključujući vrijeme za učenje, odmor i vježbanje zadatka (gađanje koša). Preporučite im da isplaniraju svoj dan sa bar 60 min tjelesne aktivnosti (vožnja biciklom, hodanje do škole, šetnja kućnog ljubimca, izvanškolske sportske aktivnosti i vježbanje zadatka) koje mogu provoditi samostalno ili u društvu prijatelja ili članova obitelji. Na satu s učenicima raspravite njihove uratke i ohrabrite ih da učinkovito isplaniraju svoj idući tjedan s naglaskom na zdravstveno i društveno prihvatljivije korištenje slobodnog vremena (redovito provođenje tjelesne aktivnosti u druženju s prijateljima).

Učenici, podijeljeni u grupe, upisuju svoje rezultate u tablicu napravljenu u alatu Excel, gađanje u koš, redovitu svakodnevnu tjelesnu aktivnost koju su provodili u prvom (samostalno planiranje) i drugom tjednu (nakon rasprave s učiteljem). Kod gađanja u koš mogu bilježiti ukupan broj bacanja i broj točnih bacanja, a kod tjelesne aktivnosti mogu bilježiti provedeno vrijeme na zadatku i provedeno vrijeme u drugim sportskim aktivnostima. Potaknite učenike da nakon završenog razdoblja naprave grafikone od svojih podataka. Pojedine grupe mogu rezultate međusobno uspoređivati koristeći grafikone koje su napravili od svojih podataka.

Zatim učenici mogu u grupama razgovarati i međusobno odgovoriti na pitanja, primjerice Koja je tjelesna aktivnost po njihovom mišljenju najbolja? Kojom bi se sportskom aktivnošću bavili u svoje slobodno vrijeme? Koliko puta tjedno bi izdvojili za sport/tjelesnu aktivnost? U čijem društvu bi voljeli vježbati? Koju bi sportsku aktivnost mogli vježbati cijelog života? Navedena pitanja mogu učenicima poslužiti za snimanje intervjua te učinjene videozapise mogu postaviti na školskim mrežnim stranicama.

Postupci potpore

Produljiti vrijeme za igru za učenike s motoričkim teškoćama, osigurati im podršku (vršnjačku ili asistenta u nastavi). Za učenike s oštećenjem vida koristiti zvučnu loptu za košarku i zvučni signalizator za koš. Za planiranje tjednih aktivnosti učenici s intelektualnim teškoćama ili PSA mogu dobiti i slikovne predloške (ideje možete potražiti ovdje.

Upute za planiranje, smjernice za rad moraju biti jasno definirane. Učenik mora znati što se točno od njega očekuje.Za upotrebu digitalnih alata i izradu učenici trebaju dobiti jednostavne pisane ili slikovne upute. Trebalo bi provjeriti znaju li ih koristiti i razumiju li upute. Učenike je potrebno unaprijed upoznati sa sadržajem odabranih digitalnih alata, a količinu i način davanja potrebnih informacija prilagoditi teškoći učenika. Svakako je uputno demonstrirati način uporabe alata i provjeriti kako se učenici snalaze.

Prijedlog aktivnosti koje bi učenici mogli uvrstiti u svoje svakodnevne i tjedne obveze mogao bi biti slikovni materijal. Složene zadatke (izvedba nekoliko aktivnosti), potrebno je razdijeliti po koracima. Dodatne informacije možete potražiti na poveznici Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Podijelite učenike u skupine i potaknite ih da istraže prednosti i nedostatke redovitog vježbanja na razvoj kroničnih bolesti lokomotornog sustava, kardiovaskularnih bolesti te održavanja primjerene tjelesne težine. Neka rezultate svog istraživanja na mrežnim stranicama škole u obliku brošure koju mogu izraditi koristeći digitalni alat Canva.

Nastavna aktivnost za predmet Tjelesna i zdravstvena kultura

Planer – Ideš sa mnom...

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • D.7.3. Izvodi i sudjeluje u tjelesnom vježbanju u prirodi.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost

Povratne informacije i/ili prijava greške

Želite nam reći svoje mišljenje o ovom sadržaju ili ste uočili grešku? Javite nam to popunjavanjem ovog obrasca. Vaše povratne informacije su nam važne.