5.1
U sklopu ove jedinice učenik koristi vokabular vezan za ljudsko tijelo, najčešće bolesti, posjet liječniku. Učenik daje savjete koristeći imperativ.
5.2
U sklopu ove jedinice učenik razlikuje zdravu i nezdravu hranu. Kroz ponavljanje navika jedenja, učenik kreira uravnoteženi meni koristeći Present Simple.
5.3
U sklopu ove jedinice učenik se upoznaje s pojmom ekologije. Prepoznaje važnost očuvanja okoliša kroz zadatke čitanja i pisanja.
5.4
U sklopu ove jedinice učenik prepoznaje ugrožene životinje kroz zadatke slušanja. Upoznaje se s dobrotvornim organizacijama za zaštitu životinja te aktualnim problemima okoliša.
5.5
U sklopu ove jedinice učenik upoznaje omiljenu hranu ljudi u različitim zemljama. Govori o hrani koju voli i ne voli jesti.
U sklopu ove jedinice učenik samostalno istražuje o ugroženim životinjama. Nabraja razloge zbog kojih se ova pojava pokušava spriječiti.
U sklopu ove jedinice učenik istražuje pojam ekologije.
U sklopu ove jedinice učenik dobiva povratnu informaciju o usvojenosti jedinica modula.