Međupredmetna tema
Osobni i socijalni razvoj
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

"Mnogi ljudi propuste priliku jer je odjevena u radno odijelo i izgleda kao posao." Thomas Edison

Međupredmetna tema
Osobni i socijalni razvoj

Odgojno-obrazovna očekivanja
ključni pojmovi
  • NJEM: životopis, intervju, motivacijsko pismo
  • IZVAN 1: samoprocjena, karijera, životopis
  • PSIH: osobine ličnosti, upitnici ličnosti, petfaktorski model ličnosti
  • HRV: sinopsis
  • IZVAN 2: upis fakulteta, državna matura, bodovni prag
Nastavna aktivnost za predmet Njemački jezik

Budi drukčiji i budi u prednosti

Na početku zajedno s učenicima riješite križaljku s ključnim pojmovima koji pružaju prvi uvid u strukturu životopisa, primjerice fotografija, osobni podaci, radno iskustvo, obrazovanje, strani jezici, vještine i sl., a traženi nadređeni pojam križaljke može biti životopis. Križaljku možete pripremiti S pomoću jednoga od digitalnih alata, primjerice LearningApps.
Nakon toga potaknite učenike na kratku raspravu o tome što je uopće životopis, zašto ga je važno znati napisati, u kojim se situacijama se upotrebljava, jesu li nekada vidjeli nečiji životopis, jesu li možda već pisali svoj, kako izgledaju i sl. Možete im reći da zamisle situaciju u kojoj se sa svojim životopisom prijavljuju za iznimno popularno radno mjesto i da su svjesni da će biti mnogo zainteresiranih s istim i/ili sličnim znanjima, vještinama i radnim iskustvom pa vjerojatno neće svi prijavljeni biti pozvani na razgovor. Pitajte ih kako bi osigurali da se istaknu među prijavljenim kandidatima i budu pozvani na razgovor. Navedite učenike na zaključak da isticanje dodatnih aktivnosti kao što su volontiranje i naglašavanje socijalnih kompetencija doprinosi bogatstvu životopisa. Nadalje, iznimno je važno i motivacijsko pismo na temelju kojega poslodavac stvara prvi dojam o nama. Da bi u obilju zaprimljenih životopisa baš naš privukao pažnju, izazvao znatiželju i pozitivne emocije, trebao bi biti kreativno oblikovan, pregledan i čitak.
Podijelite učenike u parove i uputite ih da na mrežnim stranicama istraže dostupne predloške i primjere klasičnih i kreativnih životopisa, da obrate pažnju na to u kojim oblicima su izrađeni kreativni životopisi (pr. u obliku dokumenta, prezentacije, drugih digitalnih alata i sl.) i kako su oblikovana motivacijska pisma. Neka svaki par odabere dva do tri primjera i ukratko obrazloži zašto su ih izdvojili.
Nadalje ih zamolite da svatko za sebe zamisli radno mjesto na koje se prijavljuje i u skladu s tim oblikuje jedan kreativni životopis s kratkim motivacijskim pismom koji će istaknuti njihovu osobnost te pregledno i čitko prikazati sve važne informacije. Predložite učenicima da oblikuju životopis koristeći se predloškom alata za izradu postera Canva. Omogućite i predložite učenicima korištenje rječnika i/ili online rječnika, primjerice Crodict.

Uputite ih da svoje gotove uratke podijele na zajedničkome mrežnom zidu i da jedni drugima pruže povratnu informaciju u obliku komentara i oznakom zvjezdice za najbolji kreativno oblikovani životopis. Za izradu mrežnoga zida možete upotrijebiti jedan od digitalnih alata, primjerice Padlet.

Na kraju raspravite i potaknite učenike na iznošenje svojih zapažanja i zaključaka. Možete ih pitati što su uočili uspoređivanjem klasičnih i kreativnih životopisa, što im je pri oblikovanju životopisa i pisanju motivacijskoga pisma bilo jednostavno, a što je predstavljalo izazov, kako im se svidjela cjelokupna aktivnost i sl.

Postupci potpore

Na početku sata učenici s ADHD-om i PSA-om dobivaju predložak s redoslijedom aktivnosti. Pitanja o životopisu i onome što je važno o sebi istaknuti poslodavcu potaknut će aktivnost učenika u raspravi. Učenici s teškoćama rade u paru s vršnjakom koji ih dobro poznaje i spreman je pružiti podršku u osmišljavanju životopisa. Zajedno odlučuju o kreativnome načinu pisanja. Učenik s teškoćama opisuje vršnjaku u paru svoje zamišljeno radno mjesto i svaki od njih radi životopis prema odabranome radnom mjestu. Vršnjak prema potrebi daje tehničku i/ili sadržajnu podršku.

Za završnu raspravu nastavnik također priprema predložak s pitanjima. Više u: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Dodatno motiviranim i jezično naprednijim učenicima predložiti da na mrežnim stranicama najprije istraže i doznaju o poslovnoj društvenoj mreži Linkedin. Zatim se registriraju, kao zadani jezik odaberu njemački jezik, urede svoj profil i popune sa svim relevantnim informacijama svoj mrežni životopis. Zamolite ih da pripreme izlaganje u kojem će ostalim učenicima predstaviti tu poslovnu društvenu mrežu. Predložite im da tijekom izlaganja prikažu svoj profil kako bi lakše objasnili izgled i ulogu mreže.

Nastavna aktivnost za predmet Njemački jezik

Budi drukčiji i budi u prednosti

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Četvrti razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju.
  • SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji.
  • SŠ (2) NJ A.4.4. Učenik piše duge i srednje složene tekstove.
  • SŠ (2) NJ B.4.1. Učenik izvodi zaključke o sličnostima i razlikama između regionalnih i socijalnih skupina te kultura mladih u vlastitoj kulturi i kulturama povezanim s njemačkim jezikom te opisuje utjecaj osobnih stavova i vrijednosti na doživljavanje vlastite kulture i drugih kultura.
  • SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Izvannastavna aktivnost

Biram svoju karijeru

Organizirajte za učenike trećih i četvrtih razreda dan naziva Biram svoju karijeru. Aktivnosti će se provoditi kroz samostalni obilazak postaja tematski povezanih uz profesionalni razvoj i izbor buduće karijere.

Prva postaja Mogu, želim, važno mi je odnosi se na samoprocjenu osobnosti, sposobnosti, vrijednosti i interesa. Možete se poslužiti materijalima nastalima u predmetu Psihologija ili možete upotrijebiti liste samoprocjene na poveznici. Liste su kratke i jednostavne za primjenu, a učenik ih ispunjava tako da se prvi put usporedi s drugima (normativno), a drugi put sa samim sobom (ipsativno). Tako im omogućujemo uočiti da one sposobnosti, vrijednosti ili interesi koje postave najviše ne moraju biti one iste u kojima su bolji od drugih. Izbor buduće karijere moguće je odrediti kao nešto što odgovara našim interesima i sposobnostima ili nešto u čemu ćemo biti bolji od drugih, pa samim time i konkurentniji na tržištu rada.

Nakon ispunjavanja liste samoprocjene razgovarajte individualno s učenicima o njihovim rezultatima (to je moguće dogovoriti i naknadno u nekome drugom terminu). Istaknite im da su interesi i vrijednosti najvažnije osobine koje se ispituju pri odabiru zanimanja. Interesi i vrijednosti najuže su povezani s kasnijim zadovoljstvom poslom i olakšavaju planiranje vlastite karijere.

Usmjerite učenike u razmišljanju, pomažući im tako što ćete navesti zanimanja u kojima najviše dolaze do izražaja vrijednosti i interesi koji su njima najvažniji. Osvrnite se i na procjenu sposobnosti i ličnosti koje trebaju biti u skladu s navedenim vrijednostima i interesima.

Druga postaja Što se nudi ponudit će učenicima mogućnost ispunjavanja dvaju elektroničkih upitnika (Upitnik interesa i kompetencija, Vodič kroz zanimanja) s pomoću kojih će moći povezati svoje interese i kompetencije s opisima zanimanja u kojima one najbolje dolaze do izražaja. Ovdje će se nalaziti i plakat s QR kodovima, a otvaranjem pojedinoga QR koda učenicima će se otvarati relevantne informacije o studijskim programima ili mogućim poslodavcima. Plakat učenici trebaju unaprijed pripremiti tako da povežu QR kodove s internetskim stranicama na kojima se nalaze te informacije. Plakat se kasnije može objaviti na mrežnoj stranici škole.

Treća postaja Ukratko o meni, na papiru upućuje učenike kako napisati dobar životopis kojim će se javiti na neki natječaj za stipendiju, edukaciju ili posao iz snova. Možete iskoristiti materijale napravljene u predmetu Hrvatski jezik i Njemački jezik ili se možete poslužiti uputama koje se nalaze na stranicama HZZ Molba i Životopis i Kako dobro napisati životopis. Pripremite učenicima gotove obrasce (Canva templates, European CV) koji se manje upotrebljavaju od Europassa pa im tako poručite koliko je važno biti drukčiji pri predstavljanju od ostalih kandidata.

Četvrta postaja Ukratko o meni, razgovorom omogućit će učenicima kratko uvježbavanje komunikacijskih vještina važnih na razgovorima za posao ili za dobivanje stipendije. Aktivnost je poželjno provoditi u manjim grupama. Jednoga učenika uputit ćete kako će voditi razgovor kao mogući poslodavac, drugi učenik bit će kandidat koji se prijavio za taj posao, a ostali učenici bit će promatrači. Cijeli proces možete snimiti radi naknadne analize. Prikažite učenicima u ulozi kandidata i poslodavca interaktivni sadržaj Kako zabljesnuti na selekcijskome razgovoru? s pomoću kojega će se pripremiti za provođenje intervjua. Nakon što je aktivnost provedena, pitajte ih kako su se osjećali postavljajući pitanja, odnosno odgovarajući na njih. Pitajte učenika u ulozi poslodavca bi li se odlučio za kandidata s kojim je vodio intervju i zbog čega, a učenika u ulozi kandidata koliko je zadovoljan provedenim razgovorom i ako bi imao priliku, bi li na neka pitanja drukčije odgovorio. Uključite i ostale učenike promatrače u raspravu.

Peta postaja A što ako razbija mitove oko toga da postoji samo jedan posao/škola/fakultet iz snova i cilj je osnaživati samostalnost učenika u donošenju odluka. Na postaji će se nalaziti kartice na kojima će s jedne strane pisati „A što ako nisam uspio _______________ ovaj put...", a na poleđini "...biraj nešto drugo ili ponovno pokušaj!“. Na praznu crtu na prvoj strani kartice učenici mogu napisati ono u čemu nisu uspjeli (pr. upisati glazbenu školu, položiti vozački i sl.).

Za provedbu aktivnosti možete otvoriti OneNote Class Notebook u koju ćete dodati učenike. U bilježnicu im umetnite sve poveznice na navedene sadržaje koje ćete razvrstati po postajama. Prolazeći postajama, učenici mogu nadopunjavati bilježnicu svojim bilješkama, mogu umetnuti i videozapis snimljen na četvrtoj postaji. Neka sve sadržaje u bilježnici urede naknadno i tako izrade svoj e-portfolio. Primjerice, u tablicama na prvoj postaji neka istom bojom označe najvišu razinu normativne i ipsativne usporedbe da bi se zornije istaknula podudaranja/nepodudaranja. E-portfolio svakoga učenika pregledajte pa im upišite savjete za moguća poboljšanja.

Izvannastavna aktivnost

Biram svoju karijeru

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći i četvrti razred srednje škole
Svrha
  • Cilj aktivnosti je vježbanje brojnih kompetencija učenika važnih za izbor njihove buduće uspješne karijere, odnosno zanimanja. Osim toga, ove različite aktivnosti usmjeravaju i zadržavaju pažnju učenika na njihovim dobrim osobinama i sposobnostima čime jačamo njihovo samopouzdanje i sigurnost u donošenju odluka.
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Psihologija
  • Hrvatski jezik
  • Politika i gospodarstvo
Nastavna aktivnost za predmet Psihologija

Uklapam li se u profil tipičnoga znanstvenika?

Na početku aktivnosti raspravite s učenicima koji fakultet žele upisati, jesu li više zainteresirani za društvene, prirodne, humanističke, umjetničke ili tehničke znanosti. Podijelite ih u pet grupa prema odabiru znanstvenoga područja (jednu grupu čine učenici koji su zainteresirani za društvene znanosti, drugu grupu čine učenici zainteresirani za prirodne znanosti itd.).
Učenici individualno rješavaju Upitnik za samoprocjenu osobina ličnosti povezanih s poslom te svoje rezultate uspoređuju s ostalim učenicima koji se nalaze u njihovoj grupi. Tražeći sličnosti u svojim rezultatima, raspravljaju o tome koje bi im dvije osobine mogle pomoći u lakšem snalaženju u budućem poslu. Budući da se u upitniku nalazi pet osobina ličnosti iz petfaktorskoga modela ličnosti i pet dodatnih osobina ličnosti, učenici biraju jednu osobinu iz obiju skupina. Nakon kratke rasprave svaka grupa istražuje na internetu koje su ključne osobine ličnosti za njihovo znanstveno područje. Nakon istraživanja i rasprave neka jedan učenik svake grupe predstavi ostalim učenicima u razredu osobine ličnosti koje su odabrali kao najvažnije za određeno zanimanje (znanstveno područje) i neka obrazloži izbor.
Raspravite s učenicima o osobinama ličnosti koje smatraju poželjnima za uspjeh u poslu. Smatraju li da imaju dovoljno razvijene te osobine ličnosti? Kako ih mogu dodatno razvijati? Je li ih nešto drugo zainteresiralo nakon predstavljanja ostalih znanstvenih područja?

Postupci potpore

Učenicima s ADHD-om i PSA-om preporuča se odgovarati na pitanja Upitnika za samoprocjenu osobina ličnosti povezanih s poslom u više navrata da bi zadržali pažnju na svih 80 pitanja. Najbolje da to učine kod kuće uz pisanu uputu o potrebi da naprave stanku kad osjete gubitak pažnje ili nakon 20 pitanja. Učenicima s teškoćama učenja (disleksija) trebat će više vremena za popunjavanje pa će i njima više odgovarati da to učine kod kuće. Kad učenici nastavljaju s usporedbom svojih rezultata s drugim učenicima u grupama, učenik s PSA-om dobiva predložak o daljnjim koracima aktivnosti na satu. Ukoliko nastavnik procijeni da će cilj aktivnosti biti ostvaren ako i ostali učenici unaprijed ispune upitnik, bit će još povoljnije za inkluzivnu atmosferu razreda. Pitanja za raspravu učenici s PSA-om imaju na predlošku.

Poželjno je da učenik s teškoćama ima podršku vršnjaka tijekom usporedbe s rezultatima drugih učenika i tijekom rasprave. Poželjno je učeniku s teškoćama usmjeriti komentare prema osobinama važnima za uspjeh u učenju (savjesnost, ugodnost ili želja za učenjem) i koje su svakom učeniku preduvjet za završetak školovanja, a učenicima s teškoćama povećavaju mogućnost za uspješan život u svojoj zajednici. Važno je da je nastavnik ili psiholog uvijek dostupan u praćenju odvijanja grupne aktivnosti i da se ostane, posebno u grupi kojoj pripada učenik s teškoćama, u okviru planiranih ishoda. Više u: Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Možete ponuditi učenicima da osmisle situacijski test kojim bi se ispitalo je li kandidat dobar za posao nastavnika u gimnaziji i ima li osobine ličnosti potrebne za to zanimanje. Učenici u parovima mogu pripremiti opis situacijskoga testa te ga na sljedećem satu odglumiti tako da je jedan učenik ispitivač, a drugi kandidat za posao nastavnika (pr. učenici pričaju na satu, učenici prepisuju tijekom pisane provjere znanja, učenik je bezobrazan prema drugome učeniku, učenik je bezobrazan prema nastavniku i sl.). Nakon glume neka svi učenici zajedno komentiraju koje su osobine ličnosti potrebne za posao nastavnika i kakav bi rezultat testa trebao biti da kandidat bude primljen na mjesto nastavnika.

Nastavna aktivnost za predmet Psihologija

Uklapam li se u profil tipičnoga znanstvenika?

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Treći razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ PS B.2. (prošireni ishod) Učenik raspravlja o individualnim razlikama među ljudima.
Razina složenosti primjene IKT
  • Početna
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Hrvatski jezik

Biraj, selektiraj, put si utabaj!

Razgovarajte s učenicima o fakultetima koje bi željeli upisati, koji su preduvjeti za te studije, ispunjavaju li ih, zašto su se odlučili baš za taj fakultet, pripremaju li se već za prijamne ispite, koju osobinu/znanje/sposobnost/vještinu smatraju ključnom za uspjeh na određenome fakultetu ili studijskoj grupi, jesu li imali prilike predstaviti se na nekome razgovoru selekcijskoga tipa itd.
Neka nakon toga osmisle i snime vlastiti promidžbeni video u trajanju od tri do pet minuta koji će se vrednovati na “audiciji” za stipendiju određenoga fakulteta. Za izradu videa neka se posluže alatom ThingLink. Prije pisanja sinopsisa za snimanje videa neka prouče što je ključno da bi se uspješno studiralo na željenome fakultetu. Prikažite im i prokomentirajte interaktivni element Kako zabljesnuti na selekcijskom razgovoru. Uputite ih da u videu primijene naputke i da naglase prednosti zašto baš oni trebaju dobiti stipendiju te zašto se vide u tome zanimanju. Neka ponude rješenje ili prijedlog što bi promijenili odabirom toga zanimanja, na kakvome se radnom mjestu vide i sl. Podsjetite ih da je često neverbalna komunikacija “jezičac na vagi”, odnosno da njihova boja glasa, geste ili mimika otkriva mnogo o njima, a koji su važni za određena zanimanja/studij.
Nakon toga organizirajte pet selekcijskih soba (prema skupinama srodnih/bliskih zanimanja) u kojima će “selektori” vrednovati radove. Rasporedite učenike tako da svi istodobno budu i autori videouradaka i “selektori”, odnosno da budu u selekcijskim sobama za zanimanja koja nisu srodna njihovima. Kako ste im pri davanju zadatka napomenuli da će se vrednovati i sadržajni dio izlaganja i komunikacijski dio, osmislite tablicu za vrednovanje koja sadrži oboje. Tablicu za vrednovanje možete izraditi u alatu WordOnline i podijelite je putem poveznice s učenicima. Neka učenici spreme tablice na svoje uređaje pa neka je svaki “kandidat” zajedno s videouratkom podijeli sa svojim "selektorima". "Selektori" tijekom predstavljanja unose ocjene i komentare u tablicu, a po završetku mogu ih zajedno još usmeno prokomentirati.

Postupci potpore

Učenicima s teškoćama potrebno je osigurati podršku tijekom aktivnosti. Možda se dio učenika s teškoćama neće odlučiti upisati fakultet, nego će raditi sa završenom srednjom školom. Da bi se mogli uključiti u aktivnost, potrebno je uputiti učenike koji neće studirati da sudjeluju i odaberu fakultet koji bi izabrali u slučaju da su se odlučili za studij.

Učenici sa senzornim oštećenjima i motoričkim poremećajima poznaju svoja ograničenja u izboru fakulteta zbog samoga oštećenja te će i odabrati fakultet koji odgovara njihovim jakim stranama. Međutim, važno je da su učenici, bez obzira na vrstu oštećenja ili poremećaja, upoznati i s pristupačnosti fakulteta u odnosu na fizičke barijere i dostupnu podršku u studiju (stručni komunikacijski posrednik, univerzalni dizajn za učenje, vršnjačka potpora). Tako će moći u sinopsisu za snimanje videa uključiti i informacije o pristupačnosti koje su doprinjele njihovoj odluci za određeni fakultet. Više u: Osiguravanje minimalnih standarda pristupačnosti visokog obrazovanja za studente s invaliditetom u Republici Hrvatskoj.

Za učenike koji žele znati više

Nakon pogledanih videa učenici mogu izraditi infografiku savjeta za određenu skupinu zanimanja u crvenoj i zelenoj boji (crveno: što ne raditi na razgovoru za studij/posao, kako se ne pokazati, koje riječi/pojmove ne upotrebljavati; zeleno: što se potiče, što je potrebno, kako govoriti, koje riječi su poželjne i sl.).

Nastavna aktivnost za predmet Hrvatski jezik

Biraj, selektiraj, put si utabaj!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Četvrti razred srednje škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • SŠ HJ B.4.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Interaktivni sadržaj za učenike
Izvannastavna aktivnost

Kamo dalje?

Napravite anketu koristeći se alatom Google Forms (Obrasci) u kojoj će učenici izabrati svoje područja zanimanja za daljnje školovanje. Ponudite izbor prirodoslovnih, društveno-humanističkih, tehničkih i biomedicinskih fakulteta.
Podijelite razred u grupe po područjima zanimanja i uputite ih u istraživanje uvjeta upisa na neke fakultete iz ponuđenih područja. Primjerice, za prirodoslovno područje stavite studij biologije, za društveno-humanističko studij engleskoga jezika, za tehničko FER, za biomedicinsko Medicinski fakultet.
Učenici istražuju uvjete upisa na zadane fakultete i u proračunske tablice upisuju formule i parametre koji se mogu mijenjati. Primjerice, ako za upis na određeni fakultet od ukupnoga broja bodova (1000) 40% odlazi na opći uspjeh, učenici izrađuju tablicu koja računa aritmetičku sredinu uspjeha za različite kombinacije. Osim toga, unose i formulu koja preračunava što znači 40% od općega uspjeha. Uputite učenike na sljedeće poveznice: educentar.net, računanje bodova, studij.hr.
Nakon što učenici istraže uvjete upisa, unesu potrebne parametre i formule u proračunske tablice, uputite ih da preko e-rudnika istraže statistiku svoje škole i da procijene koju će ocjenu dobiti na državnoj maturi. Budući da se za upis na fakultet ne vrednuju ocjene nego bodovi, uputite ih i na stranice NCCVO-a gdje u podatcima o starijiim rokovima mogu vidjeti bodovne pragove i procijeniti gdje bi se nalazili.
Grupe predstavljaju svoje tablice i rezultate istraživanja.
Učenici mogu dodatno samostalno napraviti vlastite tablice za one fakultete koje žele upisati pa svoje tablice predstaviti i podijeliti s učenicima koji nisu polaznici izvannastavne aktivnosti.

U tablicama mogu varirati različite kombinacije fakulteta kako bi uvidjeli na kojem od njih imaju najveću mogućnost za upis ovisno o vlastitome uspjehu i predviđanju ostvarenih bodova na maturi. Ako zaključe da za željeni fakultet neće imati dovoljan broj bodova, potaknite ih na promišljanje što mogu učiniti da bi to poboljšali, odnosno koje ciljeve mogu postaviti da bi se približili željenom ishodu (povećanju vlastitoga prosjeka ocjena ili ostvarenju što većega broja bodova na državnoj maturi).

Izvannastavna aktivnost

Kamo dalje?

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Četvrti razred srednje škole
Svrha
  • Potaknuti učenike na istraživanje uvjeta upisa na pojedine fakultete i informiranje o različitim studijskim programima.
  • Izraditi kalkulator za izračun potrebnih bodova za upis na fakultete.
  • Uputiti učenike u statističku procjenu učenikovog uspjeha i mogućnosti upisa na odabrani fakultet.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
  • Matematika

Dodatna literatura, sadržaji i poveznice

Centar za informiranje i savjetovanje o karijeri, Učenici srednje škole/studenti (17. 1. 2021.)

Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, MRAV, Upitnik (17. 1. 2021.)

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu, Životopis: Kako se dobro predstaviti? (17. 1. 2021.)

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu, Motivacijsko pismo: Motiviran/a si, ali kako to sada složiti u pismo? (17. 1. 2021.)

Sveučilište u Zadru, Osiguravanje minimalnih standarda pristupačnosti visokog obrazovanja za studente s invaliditetom u Republici Hrvatskoj (17. 1. 2021.)

Povratne informacije i/ili prijava greške

Želite nam reći svoje mišljenje o ovom sadržaju ili ste uočili grešku? Javite nam to popunjavanjem ovog obrasca. Vaše povratne informacije su nam važne.