Međupredmetna tema
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

Next - next - next

Međupredmetna tema
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije

Odgojno-obrazovna očekivanja
ključni pojmovi
  • FIZ: duljina, površina, pogreška mjerenja
  • INF: internetsko nasilje, cyberbulling, prezentacije
  • MAT: rješenje sustava, metoda supstitucije, metoda suprotnih koeficijenata
  • KEM: kemijsko posuđe i pribor, kemijska aparatura, jednostavna mjerenja u kemiji
  • GK: skladba, skladanje
Nastavna aktivnost za predmet Fizika

Klikom do površine

Uputite učenike da samostalno istraže dostupne aplikacije za određivanje površine, prouče način rada u njima i odaberu onu za koju smatraju da im najviše odgovara te ju instaliraju na svoje digitalne uređaje. Prije početka aktivnosti, raspravite o pouzdanosti aplikacija, uvjetima njihovog korištenja, zahtjevima aplikacije za pristup osobnim podatcima prilikom instalacije, zaštiti osobnih podataka i zaštiti uređaja.

Označite površinu oblika nepravilnog mnogokuta u okolini vaše škole (na školskom igralištu, obližnjem parku…). Ako vam to prostorne mogućnosti dopuštaju, obilježite više sukladnih mnogokuta zbog lakše provedbe grupnog rada. Pripremite razne mjerne uređaje za mjerenje duljine i pribor za obilježavanje (kreda, špaga, drvene oznake…).

Podijelite učenike u grupe i dajte im upute za rad. Zadajte im zadatak da prvo procjene, a nakon toga i odrede površinu označenog lika koristeći aplikacije koje su instalirali, ali i praktičnim mjerenjem (podjelom mnogokuta na jednostavne likove ili dopunom do pravokutnika).

Uputite ih na pripremljeni pribor i način na koji će bilježiti i prezentirati dobivene rezultate grupnog rada nakon njegovog završetka.

Učenicima podijelite poveznicu na već kreirani online zid koristeći primjerice Padlet ili neki drugi suradnički digitalni alat, u kojem otvorite broj kolona jednak broju grupa i imenujte ih prema želji učenika.

Po povratku u učionice, učenici prezentiraju i analiziraju rezultate svog rada. Osim usporedbe procijenjenih i mjerenjem dobivenih rezultata, obratite im pozornost na vrste pogrešaka u mjerenju te raspravite o procesima dolaska do rezultata. Razgovorom navedite učenike na zaključak o prednostima primjene aplikacije u svakodnevnom životu. Usporedite rezultate dobivene različitim aplikacijama i povedite raspravu o prednostima ili nedostatcima pojedinih alata. Zajedničkom raspravom odredite koja je od korištenih aplikacija najučinkovitija.

Postupci potpore

Učenicima s intelektualnim teškoćama dajte popis aplikacija koje mogu istražiti samostalno i pisane upute kako ih instalirati na mobilne uređaje. Zajedno s učenicima s oštećenjem vida provjerite koja aplikacija podržava govor na njihovom digitalnom računalu i razumiju li oni što trebaju učiniti. Ukoliko je potrebno, unutar grupe, učeniku s teškoćama omogućite rad u paru s učenikom bez teškoća. Prije zadatka u grupi, omogućite učeniku s teškoćama vida da opipa sav potreban pribor ili ako je oštećenje vida manje, približite mu pribor da ga može vidjeti. Tijekom rada u grupi i mjerenja mnogokuta, vodite računa o učeniku s motoričkim teškoćama. Bitno je da može sudjelovati u aktivnosti i da mu aktivnost nije motorički prezahtjevna.

Učitelj za učenike s teškoćama može unaprijed instalirati aplikaciju za određivanje površine i izraditi nastavni listić u kojem će im ponuditi sliku postavljenog mnogokuta s dodatnim uputama kako mu odrediti površinu (lik već podijeljen na jednostavne likove s označenim duljinama koje treba izmjeriti i načinom izračunavanja površine). Dodatne informacije možete potražiti u priručniku Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Zadajte učenicima zadatak da pomoću aplikacije za određivanje površine za koju ste u razredu utvrdili da je najučinkovitija ponove mjerenje. Kod analize rezultata tih mjerenja učenicima obratite pozornost na slučajne i grube (ako se dogode) pogreške kod mjerenja.

Uzimajući u obzir sve bitne čimbenike kod odabira aplikacija neka pomoću proizvoljnog alata za mjerenje razdaljine i površina na mapi odrede površinu nekog područja (grada, općine ili županije). Određivanje neka ponove više puta, izračunaju apsolutnu i relativnu pogrešku te dobivene rezultate usporede sa stvarnom vrijednošću koju će pronaći pretraživanjem internetskih stranica.

Nastavna aktivnost za predmet Fizika

Klikom do površine

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari.
  • FIZ OŠ A.7.10. Istražuje fizičke pojave.
  • FIZ OŠ A.7.11. Rješava fizičke probleme.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Informatika

Reci stop nasilju!

Aktivnost započnite temom cyberbullinga. Pitanja koja im možete postaviti su: Znaju li što je cyberbulling? Jesu li se susretali s time ili netko iz njihove blizine? Ako mislite da bi učenicima bilo lakše odgovarati anonimno, upotrijebite neki od alata za prikupljanje odgovora kao što je Mentimeter. Nakon što učenici objave svoje odgovore, pročitajte ih te zajednički komentirajte. Potražite i videozapis na temu cyberbullinga te ga prikažite učenicima, primjerice Cyberbullying prevencija nasilja na Internetu i društvenim mrežama. Raspravu završite zaključkom što je cyberbulling, odnosno internetsko nasilje, koje vrste nasilja postoje te kako ga spriječiti.

Nakon toga učenike podijelite u parove te im najavite da će izrađivati prezentaciju na temu cyberbullinga, odnosno internetskog nasilja. Prije toga imaju zadatak istražiti alate za izradu prezentacija i prema kriterijima koje ćete zajednički definirati. Primjerice, možete im ponuditi sljedeće alate: Sway, Prezi, Canva i Genially . Unaprijed pripremite i podijelite zajednički dokument s tablicom koji se može uređivati bez prijave, a izradite ga, primjerice, u Wordu online. Dokument mogu uređivati i učenici, vi kasnije pregledate što su napisali. Poveznicu na dokument skratite pomoću alata Bitly te je napišite na ploču. Učenici neka predlažu kriterije po kojima će uspoređivati alate (na primjer: mogućnosti dizajna, uređivanje teksta, vizualni dojam, jednostavnost i sl.). Nakon što ih usmjerite i zajednički dopunite tablicu, učenici u parovima traže informacije o alatima i zapisuju ih u zajednički dokument. Nakon što izvrše zadatak, zajednički pročitajte i ispravite ako nešto nije dobro.

U završnom dijelu aktivnosti svaki par odabire jedan od ponuđenih alata i kreira prezentaciju. Učenicima je potrebno naglasiti da obrate pozornost na uvjete korištenja i podatke koje upisuju pri izradi korisničkog računa na mrežnoj stranici alata. Za bilo koju dilemu ili problem, neka zatraže vašu pomoć. Učenicima objasnite kako za svaki alat postoje videoupute ili videotutoriali kao pomoć za korištenje određenim alatom. Naglasite im kako je prilikom izrade prezentacije, uz to što trebaju voditi računa o pouzdanosti izvora, stilu pisanja teksta, pravopisu i izgledu prezentacije, važno paziti na autorska prava vezana uz "kopiranje“ teksta ili preuzimanje slika.

Postupci potpore

Učenicima s teškoćama, posebice učenicima s intelektualnim teškoćama, jednostavnim rječnikom objasnite pojam cyberbullinga kako bi ga bolje razumjeli. Objašnjenje potkrijepite nekim jednostavnim primjerom iz svakodnevnog života. Pri korištenju digitalnih alata učenike usmjeravajte u radu, uz prethodnu jasnu i učeniku razumljivu uputu. Poželjno je da pripremite pisanu uputu za korištenje alata razrađenu po koracima te uz slikovne prikaze. Za učenike oštećena vida, ukoliko koriste čitač ekrana, provjeriti podržava li čitač aplikaciju. Ukoliko ne podržava, osigurajte i potaknite na potporu učenika iz razreda radom u paru. Učenicima s teškoćama dajte detaljne i jasne upute o izradi prezentacije. Tijekom rada ih dodatno usmjeravajte i pružite podršku ukoliko je to potrebno. Dodatne informacije možete potražiti u priručniku Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenici mogu urediti slike ili napraviti video koji će staviti u prezentaciju pomoću alata kao što su Canva, Genially ili Animoto.

Nastavna aktivnost za predmet Informatika

Reci stop nasilju!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Šesti razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • C.6.1. Učenik izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje pomoću nekog online i/ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti.
  • D.6.2. Učenik prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Matematika

Razred naopačke

Porazgovarajte s učenicima o upotrebi tehnologije u nastavi, tj. kakvi su njihovi stavovi o toj temi. Ako do sada niste koristili obrnutu učionicu, upoznajte ih s tim pojmom. Upitajte ih smatraju li da je lako napraviti digitalni materijal koji će učenicima biti zanimljiv, ali u isto vrijeme i obrazovno opravdan (tj. da učenici pomoću tog materijala ostvare i predviđene ishode). Kako bi osvijestili činjenicu koliko učitelju treba vremena i koliko se dobro mora znati služiti različitim alatima, učenike postavite u ulogu učitelja.

Učenike podijelite u grupe po četiri ili pet učenika.

Svaka grupa odabire jedan tip zadatka – rješavanje i/ili primjena sustava dviju linearnih jednadžbi s dvjema nepoznanicama i izrađuje materijal za učenje u formatu obrnute učionice. Učenicima zadajte da naprave svoj rad npr. u obliku prezentacije, digitalnog plakata ili virtualne ploče koja će sadržavati instrukcijski video, kviz za provjeru znanja i evaluacijsku anketu. Preporučite im neki prezentacijski alat, npr. Sway, a kako bi odabrali alat koji im najbolje odgovara, neka posjete e-laboratorij. Za instrukcijski video odabiru jedan zadatak i snimaju mobitelom ili tabletom njegovo rješavanje odabranom metodom (na papiru ili ploči) dajući upute. Video nije potrebno dodatno obrađivati.

U kvizu za provjeru znanja postavljaju zadatke istog tipa kao u videu, a zbog jednostavnosti ispravljanja i povratne informacije neka u kvizu imaju ponuđene odgovore (točno – netočno, višestruki odabir i sl.). Preporučite im neki alat za izradu kvizova, npr. Forms. Evaluacijsku anketu izrađuju kako bi dobili povratnu informaciju svojih kolega iz razreda o tome kako su odradili svoj zadatak (vršnjačko vrednovanje). Pitanja koja će se naći u anketi dogovarate zajedno prije početka rada (npr. Ima li rad sve obavezne elemente – video, kviz i anketu? Je li video razumljiv i detaljan?). Rezultate ankete uzmite u obzir pri ocjenjivanju učeničkih uradaka. Preporučite im da kviz i anketu odrade u istom alatu.

Navedite im neke smjernice za odabir alata, npr. mogućnost dijeljenja gotovog materijala s razredom, povratne informacije o riješenosti kviza, analiza ankete, ako postoji obavezna prijava za korištenje alata mogu li se prijaviti svojim AAI@edu elektorničkim identitetom, može li njihov rad biti privatan, traži li alat neke osobne podatke i sl. Gotove radove učenici dijele s razredom putem Edmoda, Teamsa, QR koda ili skraćene poveznice.

Nakon što radovi budu gotovi i vrednovani od strane učenika, grupe prezentiraju rezultate evaluacijske ankete i iznose svoje (ne)zadovoljstvo odabranim alatima, tj. jesu li alati bili jednostavni za korištenje, bi li neki drugi alat bio pogodniji, kada bi ponovno dobili ovakav zadatak, bi li koristili iste ili neke druge alate itd. Porazgovarajte i o tome koliko im je vremena trebalo da naprave materijal, smatraju li da učitelj koji izrađuje takav materijal treba biti vrlo vješt u korištenju raznih digitalnih alata te smatraju li obrnutu učionicu s kvalitetnim materijalom korisnom.

Napomena: Cijeli ovaj zadatak učenici mogu izraditi u Office 365 paketu koristeći Sway, Forms i Stream te prilikom dijeljenja sadržaja mogu zatražiti i obaveznu prijavu učenika.

Postupci potpore

Učenicima s teškoćama dodatno objasnite pojam obrnute učionice. Preciznim i kratkim uputama objasnite što se očekuje od njih u ovoj aktivnosti. Budite sigurni da su učenici s teškoćama, posebice učenici s intelektualnim teškoćama, razumjeli zadatak. Tijekom podjele učenika u grupe, učenike s teškoćama stavite u grupu učenika koja im može pomoći tijekom rada.

Učenicima s teškoćama dajte pisani kratki opis alata i upute za korištenje alata razrađene po koracima. Tijekom rada u grupi poželjno je da učitelj zada zadatke učenicima kako bi učenik s teškoćama dobio zadatak koji može riješiti neovisno o svojim teškoćama. Učenicima s teškoćama dodatno objasnite što znači evaluacijska anketa, kako i zašto to ispunjavaju. Dodatne informacije možete potražiti u priručniku Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Učenici koji žele znati više mogu, na osnovi dobivenih rezultata učenika i uočavanja zadataka s kojima učenici imaju problema, izraditi dodatan materijal za vježbu koji će sadržavati još jedan instrukcijski video i zadatke za vježbu u obliku kviza ili igre, npr. Learning apps.

Nastavna aktivnost za predmet Matematika

Razred naopačke

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Osmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • MAT OŠ B.8.4. Učenik rješava i primjenjuje sustav dviju linearnih jednadžbi s dvjema nepoznanicama.
Razina složenosti primjene IKT
  • Napredna
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Kemija

Kemija i ja smo kliknuli!

Nakon što ste učenike upoznali s laboratorijskim posuđem i priborom u školskom laboratoriju te s mjerama opreza prilikom rukovanja istim, još jednom ponovite, uz prikaz, kako se dvodimenzionalno crta kemijsko posuđe i pribor na poveznici.

Kako bi učenici što bolje upoznali laboratorijsko posuđe i pribor kao i jednostavna mjerenja s istim, najprije zadajte da mjere namirnice koje svakodnevno koriste. Podijelite ih u grupe. Prva i druga grupa neka mjere masu primjerice kuhinjske soli, šećera, brašna…, a treća i četvrta neka odrede volumen tekućina: vode, octa ili sl. Za izvedbu pokusa podijelite im precizne upute na radnom listiću. Na radnim listićima im zadajte da nacrtaju posuđe i pribor koji su koristili (epruvete, menzura, stakleni štapić, odmjerna tikvica, pipeta, laboratorijska čaša…).

Nakon što naprave praktičan rad, učenici trebaju pripremiti digitalne alate za crtanje. Učenici otvaraju Chemix, besplatan digitalni alat namijenjen za jednostavno i intuitivno crtanje laboratorijskog posuđa i pribora za koji nije potrebna registracija niti prijava, te na svoje računalo preuzmu besplatni program za laboratorijske simulacije ChemLab. Preuzimanje programa prati nastavnik kako bi uklonio eventualne poteškoće koje se jave prilikom preuzimanja i kako bi vodio računa o sigurnosti učenika. Prilikom preuzimanja upozorite učenike na mjesto pohrane preuzetog programa, uredno organiziranje datoteka te na uvjete korištenja programa.

Grupe koje su mjerile masu u Chemixu crtaju isto kemijsko posuđe i pribor koje su crtali na listićima, spremaju fotografije, isprintaju ih i zalijepe na listić na predviđeno mjesto i usporede s onima koje su nacrtali.

One grupe koje su mjerile volumen svoj pribor crtaju u ChemLabu. Dajte im dodatne upute da u odmjernom posuđu (menzura od 10 ml i 100 ml, odmjerna tikvica od 100 ml i 250 ml, pipeta 10 ml i 35 ml) označe određene volumene vode koje im zadate, naprave sliku ekrana, isprintaju fotografiju i prilože nastavnom listiću.

Naglasite im da crteže spreme na određeno mjesto kako bi ih kasnije koristili u završnoj prezentaciji izvješća. Predložite im da izvedbu pokusa slikaju ili snimaju radi izvješća po grupama nakon završenog zadatka. Neka svaka skupina napravi izvještaj o svojoj aktivnosti u obliku videozapisa ili prezentacije, u ovisnosti o njihovom interesu. Također biraju i alat u kojem će aktivnost realizirati.

Postupci potpore

Pri uvođenju učenika u aktivnost važna je kratka, precizna i jasna uputa te provjera je li učenik razumio uputu, osobito kod učenika s poremećajem iz spektra autizma te teškoćama pažnje i koncentracije. Učenicima s teškoćama treba pripremiti listić sa slikama laboratorijskog posuđa i pribora te nazivom istih. Za učenike s oštećenjem vida osigurajte dovoljno vremena kako bi si mogli svaki predmet približiti i taktilno proučiti. Tijekom preuzimanja alata vodite računa da učenik s teškoćama ima asistivnu tehnologiju koja podržava tu aplikaciju. Ukoliko nema, osigurajte da taj zadatak radi u paru unutar grupe. Učenicima s teškoćama pružite podršku tijekom rada u aplikaciji Chemix. Prije samog početka rada dajte im pisane upute razrađene po koracima. Omogućite ima da aktivno sudjeluju u radu grupe bez obzira na teškoće. Ukoliko ne mogu crtati ili mjeriti volumen zbog motoričkih oštećenja ili oštećenja vida, unutar grupe zadajte im zadatak koji mogu uspješno odraditi i prezentirati zajedno s grupom. Osigurajte da unutar grupe ne dolazi do izoliranja ili ruganja učeniku s teškoćama. Dodatne informacije možete potražiti u priručniku Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Zadajte učenicima da u ChemLabu naprave skicu kako pravilno očitati volumen tekućine u menzuri (položaj menzure u odnosu na oči, podloga na kojoj se nalazi menzura, meniskus…). Učenici nakon izvršenog zadatka samostalno biraju alat u kojem će izvršeno prezentirati ostalim učenicima.

Nastavna aktivnost za predmet Kemija

Kemija i ja smo kliknuli!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama.
  • KEM OŠ D.7.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost
Nastavna aktivnost za predmet Glazbena kultura

Računalo i ja - skladatelja dva!

Učenicima ćete omogućiti samostalno istraživanje i improvizaciju unutar jednostavnije pjesme koju su izvodili na nastavi. Zbog što jednostavnijeg snalaženja i lakšeg razumijevanja potrebno je odabrati, u glazbeno-teorijskom smislu, što jednostavniju pjesmu. Objasnite učenicima kako ste za potrebe njihovog upoznavanja s računalnom aplikacijom za skladanje odabrali već skladanu melodiju kojoj će oni osmisliti pratnju. Ako ste s učenicima prethodno osmišljavali i ritamsku ili melodijsku pratnju istoj pjesmi aktivnosti koje ćete raditi unutar aplikacije učenicima će biti jasnije.

Predstavite učenicima online program za skladanje Song Maker na mrežnoj stranici Chromemusiclab. Programu se pristupa bez registracije i učitava se na svim digitalnim uređajima. Potrebno je samo pripremiti slušalice kako bi svim učenicima omogućili neometan rad u isto vrijeme.

U programu je moguće prilagoditi intonaciju, opseg melodije, ritam, mjeru i tempo, kao i izbor glazbala.

Podijelite učenike u parove vodeći računa o razvijenosti njihovih glazbenih sposobnosti. Učenika s razvijenijim glazbenim sposobnostima spojite s učenikom prosječnih ili slabije razvijenih glazbenih sposobnosti kako bi potaknuli suradničko učenje.

Rad u programu počinjete na način da u program unesete melodiju analizirane pjesme. Unos melodije oslanja se na sluh i ne uključuje poznavanje notnog pisma što će učenicima olakšati rad. Učenici prate vaš rad te nakon toga i sami na svojim uređajima unose istu melodiju u program. Na isti način slijedi pridruživanje ritamske pratnje melodiji. Učenici preslušavaju uratke (mogu pojedinačno slušati svi sve ili svatko za sebe, ovisno o vremenu). Zatim demonstrirate audio snimanje glasa putem već ugrađenog mikrofona i spremanje uratka kao MIDI audio datoteke ili putem koda. Pri tome je važno uputiti učenike na autorska prava – stranica enciklopedija.hr i pravila korištenja takvih datoteka – HDS ZAMP. Objasnite učenicima razliku između aranžiranja, skladanja i remiksiranja, kao i zakonski okvir takvih djela.

Učenici u nastavku isprobavaju snimanje glasa na postojeću glazbenu matricu koju su sami producirali. Kada su zadovoljni svojim uratkom, spremaju ga na način koji im predložite te u paru predstave u razredu.

Postupci potpore

Učenike s oštećenjem sluha treba rasporediti u parove s učenicima s razvijenim slušnim sposobnostima. Program je vizualno vrlo praktičan i poticajan što u većoj mjeri može premostiti probleme sa sluhom. Učenicima s teškoćama treba jasnim uputama dodatno objasniti zadatak. Objasniti im kako se radi u online programu za skladanje. Ukoliko je potrebno, učenicima s intelektualnim teškoćama i učenicima s teškoćama učenja, treba dati pisane upute razrađene po koracima o korištenju alata. Tijekom sata više puta obiđite par u kojem se nalazi učenik s teškoćama provjeravajući kako napreduju. Za učenika s teškoćama bitno je da ravnopravno sudjeluje u zadatku te da se osjeća uspješnim i motiviranim. Učeniku s oštećenjem vida omogućiti rad u aplikaciji pomoću asistivne tehnologije. Ukoliko asistivna tehnologija ne podržava aplikaciju, radit će u paru s učenikom bez teškoća. Učeniku sa senzoričkim teškoćama omogućite da glazbu sluša jako stišano, ukoliko mu smetaju slušalice, omogućite mu rad bez njih. Ukoliko učenik ne podnosi ni jako tihi izvor zvuka, omogućite mu sudjelovanje u zadatku na način da radi na programu bez slušanja glazbe, njegov uradak će preslušati profesor. Dodatne informacije možete potražiti u priručniku Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama.

Za učenike koji žele znati više

Za učenike s većom motivacijom i izraženijim skladateljskim sposobnostima ova će aktivnost biti uvod u skladanje. Sljedeći zadatak za njih bit će osmišljavanje vlastite skladbe od samog početka. Ako škola nema već skladanu školsku himnu, mogu pristupiti njenom osmišljavanju. Za ozbiljnije skladanje mogu im se preporučiti skladateljski programi kao što su: GarageBand, FL Studio, Anvilstudio, AudioTool, Soundation ili Audiosauna.

Nastavna aktivnost za predmet Glazbena kultura

Računalo i ja - skladatelja dva!

Informacije o aktivnosti
Razred i razina obrazovanja
  • Sedmi razred osnovne škole
Odgojno-obrazovni ishodi
  • OŠ GK B.7.3. Učenik sviranjem i/ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva.
Razina složenosti primjene IKT
  • Srednja
Korelacije i interdisciplinarnost

Povratne informacije i/ili prijava greške

Želite nam reći svoje mišljenje o ovom sadržaju ili ste uočili grešku? Javite nam to popunjavanjem ovog obrasca. Vaše povratne informacije su nam važne.