Voditelj projekta: Mirta Ambruš Maršić
Voditelj izrade digitalnih obrazovnih sadržaja za međupredmetnu temu „Učiti kako učiti“: Natalia Dujić
Savjetnik za IKT za međupredmetne teme: Aleksandra Maria Vuković
Autor aktivnosti scenarija poučavanja i interaktivnih sadržaja za međupredmetne teme sukladno metodičko-didaktičkim principima:
Danijel Eskeričić (Tehnička kultura), Elena Paulišić (Informatika), Marta Lončar-Vinković (Njemački jezik), Anita Sečan (Matematika), Vida Bilogrević Gatolin (Priroda)
Stručnjak za inkluzivnu prilagodbu aktivnosti scenarija poučavanja: Klara Matejčić
Stručnjak za pristupačnost: Nikola Rundek
Stručnjak za izradu interaktivnih sadržaja za međupredmetne teme: Mladen Panić
Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Priroda“: Martina Hein
Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Matematika“: izv. prof. dr. sc. Darija Marković
Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Tehnička kultura“: Marica Antić
Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Informatika“: Ivana Andrić
Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Njemački jezik“: Anita Križanac Rašić
Recenzent ostvarivost odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetne teme: Jadranka Bizjak Igrec
Recenzent za inkluzivnu prilagodbu scenarija poučavanja za međupredmetne teme: Sanja Barić
Koordinator projekta: Ivana Mišetić
Stručnjak za izradu i uređivanje video sadržaja i animacija: Ivana Čoh
Lektura: Romana Fabijanov
Izvori fotografija i video materijala: Pixabay
Izvoditelj: Profil Klett d.o.o.
Naručitelj: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET
Godina izrade: 2020.
Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET.
Više informacija:
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET
tel.: +385 1 6661 500
Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb
Napomena: Valjanost svih mrežnih poveznica zadnji je put utvrđena 02.07.2021.