Međupredmetna tema
Učiti kako učiti - impresum
Veličina slova
Naslovna slika
scenarij poučavanja

Moćna gomilica

Impresum

Povratak

Voditelj projekta: Mirta Ambruš Maršić

Voditelj izrade digitalnih obrazovnih sadržaja za međupredmetnu temu „Učiti kako učiti“: Natalia Dujić

Savjetnik za IKT za međupredmetne teme: Damir Belavić

Autor aktivnosti scenarija poučavanja za međupredmetne teme sukladno metodičko-didaktičkim principima:

Zrinka Šimunović (Glazbena kultura), Anita Sečan (Matematika), Vida Bilogrević Gatolin (Priroda), Tvrtko Pleić (Geografija), Gordana Košćec Bousfield (Izvannastavna aktivnost)

Stručnjak za inkluzivnu prilagodbu aktivnosti scenarija poučavanja: Klara Matejčić

Stručnjak za pristupačnost: Nikola Rundek

Stručnjak za izradu interaktivnih sadržaja za međupredmetne teme: Mladen Panić

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Glazbene kulture: doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Matematike: Ivana Fundurulić

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Prirode: Martina Hein

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Geografije: Ana Popović

Recenzent za ostvarivost odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetne teme: Jadranka Bizjak Igrec

Recenzent za inkluzivnu prilagodbu scenarija poučavanja za međupredmetne teme: Sanja Barić

Koordinator projekta: Željka Budimlić

Stručnjak za izradu i uređivanje video sadržaja i animacija: Ivana Čoh

Lektura: Mirjana Blažičko

Izvori fotografija i video materijala: Shutterstock

Izvoditelj: Profil Klett d.o.o.

Naručitelj: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Godina izrade: 2020.

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET.

Više informacija:
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET
tel.: +385 1 6661 500
Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb
www.carnet.hr

Napomena: Valjanost svih mrežnih poveznica zadnji je put utvrđena 02.07.2021.