Međupredmetna tema
Učiti kako učiti - impresum
Veličina slova
Naslovna slika
Interaktivni sadržaj za učenike

Stilovi učenja

Impresum

Povratak

Voditelj projekta: Mirta Ambruš Maršić

Voditelj izrade digitalnih obrazovnih sadržaja za međupredmetnu temu „Učiti kako učiti“: Natalia Dujić

Savjetnik za IKT za međupredmetne teme: Aleksandra-Maria Vuković

Autor aktivnosti scenarija poučavanja i interaktivnih sadržaja za međupredmetne teme sukladno metodičko-didaktičkim principima:

Tanja Debelec (Matematika), Željka Drniković (Talijanski jezik), Maja Đura (Dođoh, vidjeh, zapamtih) Sandra Lacić (Priroda), Dominik Možnik (Geografija po mojem stilu)

Stručnjak za inkluzivnu prilagodbu aktivnosti scenarija poučavanja: Klara Matejčić

Stručnjak za pristupačnost: Nikola Rundek

Stručnjak za izradu interaktivnih sadržaja za međupredmetne teme: Mladen Panić

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Matematika“: Ivana Fundurulić

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Talijanski jezik“: doc. dr. sc. Vesna Deželjin

Recenzent za stručnu i znanstvenu utemeljenost i primjenu metodičkih principa iz „Priroda“: Martina Hein

Recenzent ostvarivost odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetne teme: Jadranka Bizjak Igrec

Recenzent za inkluzivnu prilagodbu scenarija poučavanja za međupredmetne teme: Sanja Barić

Koordinator projekta: Željka Budimlić, Maša Hrvatin, Matea Devčić

Stručnjak za izradu i uređivanje video sadržaja i animacija: Ivana Čoh

Lektura: Mirjana Blažičko

Izvori fotografija i video materijala: Shutterstock

Izvoditelj: Profil Klett d.o.o.

Naručitelj: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Godina izrade: 2021.

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET.

Više informacija:

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

tel.: +385 1 6661 500

Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb

www.carnet.hr

Napomena: Valjanost svih mrežnih poveznica zadnji je put utvrđena 28.06.2021.