Učitavanje
Međupredmetna tema
Učiti kako učiti
Veličina slova
Naslovna slika
Interaktivni sadržaj za učenike

Metoda R/A/F/T

1. razred srednje škole

2. razred srednje škole

Odgojno-obrazovna očekivanja

Učenici obično doživljavaju pisane radove kao zahtjevne zadatke u kojima se osobno ne angažiraju. RAFT metoda omogućuje vam uključiti maštu i kreativnost u svoje pisane uratke. Ova metoda omogućuje pisanje sa stajališta drugih, različitoj publici te omogućuje pisane vrste koje nisu samo odgovori na pitanja nastavnika.

Što označava RAFT?

Metodom RAFT određuju se četiri glavna čimbenika pisanog rada: uloga pisca, publika kojoj se obraćamo, tekstualni oblik u kojem pišemo te tema o kojoj pišemo. Sljedeća pitanja mogu vam pomoći pri planiranju pisanog rada:

Odaberi aspekte pisanog rada!

Razmislite o svom zadatku, uz pomoć sljedećeg interaktivnog elementa definirajte i odaberite pisca, publiku, tekstualni oblik i temu. Klikom na naziv određenog čimbenika pisanog rada naći ćete upute.

Kada postanete vještiji u korištenju RAFT metode, možete samostalno stvarati zadatke koristeći sadržaj različitih nastavnih predmeta (npr. tijek misli krvi dok prolazi ljudskim tijelom, veliko slovo piše učeniku, Egipat piše zahvalu Nilu, postotci sastavljaju vodič kroz sniženja, muha na zidu svjedoči o povijesnom događaju itd.).