Učitavanje

3. Fonetičarska posla: Govorimo tijelom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočiti pogreške u oblicima komunikacije.
  • Moći ću prepoznati kako uspješno komunicirati.
  • Moći ću prepoznati vrste komunikacije.
  • U potpunosti ću moći razlikovati verbalnu, neverbalnu i paraverbalnu komunikaciju.
  • Moći ću procjenjivati kako način komuniciranja utječe na uspješnost komunikacije.
  • Moći ću prepoznati važnost rapport tehnike u komunikaciji.
  • U potpunosti ću moći primijeniti pravogovorna pravila hrvatskoga standardnoga jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika.
#1 Zadatak

Dopunite rečenice točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Najčešći neverbalni znak kojim se mnogi koriste, a da nisu svjesni njegova značenja jesu:

. Prepleteni prsti na rukama često su znak

Procjena znanja

Što je potrebno činiti tijekom komunikacije? Moguće više točnih odgovora.

Dopunite rečenicu.

Komunikacija može biti 
,
i
.

O načinu komunikacije ovisi uspješnost komuniciranja.

Dopunite sljedeću tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Prilikom govorenja tijelom važno je

Izbacite uljeza. 

Kako bismo uspješno komunicirali važno je poznavati

3. Fonetičarska posla: Govorimo tijelom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočiti pogreške u oblicima komunikacije.
  • Moći ću prepoznati kako uspješno komunicirati.
  • Moći ću prepoznati vrste komunikacije.
  • U potpunosti ću moći razlikovati verbalnu, neverbalnu i paraverbalnu komunikaciju.
  • Moći ću procjenjivati kako način komuniciranja utječe na uspješnost komunikacije.
  • Moći ću prepoznati važnost rapport tehnike u komunikaciji.
  • U potpunosti ću moći primijeniti pravogovorna pravila hrvatskoga standardnoga jezika uvažavajući verbalne i neverbalne vrednote govorenoga jezika.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Pravilno pisanje i govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći objasniti tvorbu riječi prema različitim tvorbenim načinima., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
    1. Videolekcija 5.1: Iz lektorskoga ugla: Kako pravilno sastaviti popis literature i navođenih izvora? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti elemente bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći upoznati se preporukama Hrvatskog pravopisa., U potpunosti ću moći služiti se aplikacijama za pisanje bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje., Moći ću prepoznati obilježja oxfordskog stila navođenja., Moći ću analizirati bibliografsku jedinicu., U potpunosti ću moći odrediti obilježja stila navođenja u tekstu., U potpunosti ću moći objasniti način pisanja bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći osvijestiti važnost navođenja u tekstu.
    2. Videolekcija 5.2: Lektorske bilješke: Neki su prijatelji – lažni prijatelji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći objasniti pojmove lažni prijatelji, paronimija i paronimi., Moći ću razlikovati česte paronime., Moći ću primijeniti pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., Moći ću definirati pojam paronim., U potpunosti ću moći razumjeti značenjske razlike među leksemima uvjetovane tvorbom riječi., U potpunosti ću moći upotrijebiti pravilno lekseme u zadanome kontekstu., U potpunosti ću moći razlikovati upotrebu leksema., U potpunosti ću moći se koristiti različitim strategijama učenja., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje.