Tema 5: Pravilno pisanje i govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći objasniti tvorbu riječi prema različitim tvorbenim načinima., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
Videolekcija 5.1: Iz lektorskoga ugla: Kako pravilno sastaviti popis literature i navođenih izvora? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odrediti elemente bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći upoznati se preporukama Hrvatskog pravopisa., U potpunosti ću moći služiti se aplikacijama za pisanje bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje., Moći ću prepoznati obilježja oxfordskog stila navođenja., Moći ću analizirati bibliografsku jedinicu., U potpunosti ću moći odrediti obilježja stila navođenja u tekstu., U potpunosti ću moći objasniti način pisanja bibliografskih jedinica., U potpunosti ću moći osvijestiti važnost navođenja u tekstu.
Videolekcija 5.2: Lektorske bilješke: Neki su prijatelji – lažni prijatelji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći objasniti pojmove lažni prijatelji, paronimija i paronimi., Moći ću razlikovati česte paronime., Moći ću primijeniti pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., Moći ću definirati pojam paronim., U potpunosti ću moći razumjeti značenjske razlike među leksemima uvjetovane tvorbom riječi., U potpunosti ću moći upotrijebiti pravilno lekseme u zadanome kontekstu., U potpunosti ću moći razlikovati upotrebu leksema., U potpunosti ću moći se koristiti različitim strategijama učenja., U potpunosti ću moći samostalno tražiti nove informacije iz različitih izvora i transformirati ih u novo znanje.