Učitavanje

1. Glagolska vremena - uvod

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)

1. Glagolska vremena - uvod

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Glagolska vremena - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.)
    1. Videolekcija 4.2: Aorist - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 4.3: Imperfekt - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja.(Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 4.4: Pluskvamperfekt - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 4.5: Futur drugi - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje jezična znanja o promjenjivim vrstama riječi na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)