Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost)
Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost)
Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost)
Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Ratko Zvrko TVOJA STAZA Čuj, kad ti je jako teško, kad te nešto strašno muči i kad ti je stvarno tijesno na ulici i u kući, daj, odmahni lijevom rukom, daj, odmahni desnom rukom, i odlučno, čvrsto kreni za nečujnim nekim zvukom. Kreni stazom koje nema.To će biti tvoja staza. Tko zna što ti sutra sprema taj tvoj put bez putokaza, al’ znaš: to je tvoja cesta što nekamo ipak vodi i da na njoj nema mjesta za drugoga. Zato brodi! Ako nekad ipak negdje na lud kamen zakoračiš, pa kad glavom o tle tresneš nemoj za to da se smračiš, već, molim te, junak budi, ko da ništa bilo nije, pa nastavi svojom cestom još oštrije nego prije. A kada ti je zbilja dobro, kad pomisliš da si snažan, smiri malo svoju snagu i nemoj da se praviš važan. I nastavi svojom cestom, niti lijevo, niti desno. Po širokom hodaj usko, a napni se kad je tijesno. I jednog ćeš dana stići na kraj samo tvoga puta. Tog ćeš časa možda biti bez cipela i kaputa, al’ ćeš znati što si, tko si i koliko zbilja vrijediš. Da si Netko samo zato što jedino put svoj slijediš.
3. Kazivanje lirske pjesme na pozornici
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost)
Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost)
Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost)
Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
Tema 14: Čitanje i izvođenje dramskih vrsta - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
Videolekcija 14.1: Čitanje dramskog teksta - igrokaza - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)
Videolekcija 14.2: Čitanje dramskog teksta - monologa - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje književnoga teksta na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost)