Učitavanje

3. Medijska pismenost: časopisi i strip

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)

3. Medijska pismenost: časopisi i strip

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 15: Kultura i mediji - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 15.1: Medijska pismenost: radio, radijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 15.2: Medijska pismenost: televizija, televizijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 15.4: Usporedba književnog djela, kazališnog i filmskog djela - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 15.5: Hrvatska narječja u svakodnevnom životu - prijedlozi za istraživanje mjesnih govora i narječja - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)