Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 15: Kultura i mediji - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 15.1: Medijska pismenost: radio, radijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 15.2: Medijska pismenost: televizija, televizijski prilog - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 15.4: Usporedba književnog djela, kazališnog i filmskog djela - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 15.5: Hrvatska narječja u svakodnevnom životu - prijedlozi za istraživanje mjesnih govora i narječja - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova. (Potpuna ostvarenost), Učenik objašnjava značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na interese i prethodno iskustvo. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše pripovjedne i opisne tekstove prema planu pisanja. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)