Učitavanje

3. Suprotne, isključne i zaključne rečenice

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.).
  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)

3. Suprotne, isključne i zaključne rečenice

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.).
  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Nezavisnosložene rečenice - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 2.1: Od jednostavne do složene rečenice - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 2.2: Sastavne i rastavne rečenice - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.)