Učitavanje

3. Predikatna rečenica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)

3. Predikatna rečenica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Zavisnosložena rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 3.1: Zavisnosložene rečenice - uvod - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomčna ostvarenost)
    2. Videolekcija 3.2: Subjektna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 3.4: Objektna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 3.5: Atributna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)