Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 3: Zavisnosložena rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost.)
- Videolekcija 3.1: Zavisnosložene rečenice - uvod - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomčna ostvarenost)
- Videolekcija 3.2: Subjektna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 3.4: Objektna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 3.5: Atributna rečenica - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna usvojenost.), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)