Učitavanje

3. Frazemi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)

3. Frazemi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Rječnik - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 5.1: Posuđenice - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 5.2: Odnosi među riječima: sinonimi, antonimi - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 5.4: Pleonazmi i neologizmi - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)