Učitavanje

2. Pravopisni znakovi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)

2. Pravopisni znakovi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 6: Pravopis - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 6.1: Veliko početno slovo u višečlanim imenima: blagdana, praznika, kulturnih, umjetničkih, političkih, znanstvenih i drugih društvenih priredaba - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 6.3: Pisanje glasova č/ć, ije/je/e/i, dž/đ - pravopisne vježbe za osmi razred - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična otvarenost)
    3. Videolekcija 6.4: Zarez u nezavisnosloženim i zavisnosloženim rečenicama - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o rečenicama po sastavu na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)