Učitavanje

3. Lirska socijalna pjesma

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)

3. Lirska socijalna pjesma

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 8: Čitanje lirske pjesme - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 8.1: Kako čitati lirsku pjesmu? - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 8.2: Lirska misaona pjesma - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)