Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 9: Čitanje kraćih pripovjednih vrsta - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 9.1: Čitanje socijalne pripovijetke - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 9.2: Čitanje alegorijske pripovijetke - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 9.4: Čitanje primjera usmene narodne književnosti - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)