Učitavanje

3. Čitanje ulomka tragedije

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost)

3. Čitanje ulomka tragedije

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 10: Čitanje književnih ulomaka - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 10.1: Čitanje ulomaka povijesnog romana - Ishodi učenja: Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 10.2: Čitanje ulomaka znanstvenofantastičnog romana - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 10.4: Čitanje ulomaka moderne bajke - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 10.5: Upoznavanje likova i njihovih osobina - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 10.6: Usporedba književnih djela iste ili slične tematike - Ishodi učenja: Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Potpuna ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)