Učitavanje

3. Istražujemo i pišemo životopis poznate osobe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)

3. Istražujemo i pišemo životopis poznate osobe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 12: Kultura i mediji - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Potpuna ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 12.1: U moru informacija: informativne i zabavne emisije - Ishodi učenja: Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Potpuna ostvarenost), Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 12.2: Legenda, predaja i mit na turističkoj karti Hrvatske - Ishodi učenja: Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 12.4: Ženski likovi u poznatim djelima hrvatske umjetnosti: Asanaginica i Judita (književnost, kazališna predstava i strip) - Ishodi učenja: Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 12.5: Jezični savjeti na radiju, televiziji i internetu - Ishodi učenja: Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 12.6: Idemo u kazalište i pišemo osvrt na kazališnu predstavu - Ishodi učenja: Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost)