Znate li koji su najvažniji hrvatski izumi bez kojih bi naš svijet izgledao drukčije? Pogledajte u galeriji fotografija neke od najpoznatijih, a na poleđini kartica doznajte dodatne informacije o izumitelju i izumu.
Kako bi se mogli koristiti tim proizvodima u svrhu turističke promocije naše zemlje? Prisjetite se nekog suvenira koji ste kupili ili dobili kao uspomenu na neko putovanje...
Jesu li suveniri jedino sredstvo turističke promocije? Kako bismo još mogli unaprijediti turističku ponudu i ujedno promovirati hrvatske izume? Opiši svoju zamisao.
Zamislite da se želite javiti na natječaj Ministarstva turizma s ciljem financiranja vašeg projekta kojim ćete unaprijediti turističku ponudu.
Zamisao imate. Međutim, osim zamisli treba točno razraditi svoju ideju te je pretvoriti u konkretan tržišni proizvod. U tu svrhu izradili ste pokazni rad proizvoda koji želite ponuditi na tržištu.
Da biste realizirali svoju poduzetničku ideju, trebate izraditi još i poslovni plan koji će dati uvid u moguću realizaciju vašeg proizvoda. Tako postajete pravi poduzetnik.
Poslovni plan pomaže vama i mogućem ulagaču da razumije vašu zamisao i način njezine realizacije. Iz njega ulagač može iščitati ima li interesa podržati vaš projekt.
Poslovni plan ima 4 elementa uz koja su vezana određena pitanja. Odgovaranjem na pitanja možete spoznati je li vaš poslovni projekt moguće ostvariti.
Elementi poslovnog plana imaju svoj redoslijed koji se mora poštovati da bi poslovni plan bio logičan i razumljiv.
Promotrite još jednom elemente poslovnog plana u prethodnoj vježbi i točno ih poredajte.