Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 1: Što nas razlikuje? - Ishodi učenja: raspravljati o individualnim razlikama među ljudima
- Videolekcija 1.1: Inteligencija - Ishodi učenja: objasniti pojam inteligencije i suvremeni pristup inteligenciji, objasniti ulogu različitih vrsta inteligencije u različitim područjima života, objasniti način određivanja kvocijenta inteligencije kod djece i odraslih, navesti i opisati vrste inteligencije prema Gardneru, opisati raspodjelu inteligencije u populaciji, navesti čimbenike koji utječu na razvoj inteligencije i opisati razvoj inteligencije prema Cattellu, objasniti razlike u inteligenciji s obzirom na spol, i rasnu/etničku pripadnost
- Videolekcija 1.2: Uvod u ličnost i psihoanalitički pristup - Ishodi učenja: objasniti pojam ličnosti, objasniti psihoanalitički pristup kroz analogiju ledenjaka (svjesno/predsvjesno/nesvjesno) te načine ispitivanja nesvjesnog, objasniti osnovne dijelove ličnosti po psihoanalitičkom pristupu (id, ego i superego), objasniti pojam karaktera i temperamenta općenito kao i Hipokratovih tipova temperamenta i razlike između karaktera i temperamenta, navesti pozitivne i negativne strane psihoanalitičkog pristupa, opisati uporabu projektivnih tehnika u ispitivanju ličnosti sa njihovim prednostima i nedostacima, opisati uporabu psihoanalize kao oblika psihoterapije
- Videolekcija 1.3: Biheviorizam, Teorije socijalnog učenja, Osobinski pristup ličnosti - Ishodi učenja: objasniti osnovne postavke biheviorističkog, socijalno kognitivnog pristupa ličnosti i osobinskog pristupa, imenovati biheviorističke psihologe, psihologe u području teorija socijalnog učenja, objasniti osnovne postavke kognitivno bihevioralne terapije, objasniti razliku između biheviorističkog pristupa i teorija socijalnog učenja, opisati načine interakcije ljudi i okoline u teorijama socijalnog učenja, objasniti samoregulaciju ponašanja, samoefikasnost, kritički se osvrnuti na prednosti i nedostatke biheviorističkog pristupa, teorija socijalnog učenja, osobinskog pristupa