je otvoreno i iskreno dijeljenje svojih osjećaja i mišljenja.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su lijekovi koji se koriste za liječenje anksioznosti.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je osjećaj tjeskobe, straha, razdražljivosti, osjećaj gušenja, ubrzanoga kucanja srca, drhtanje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je poremećaj hranjenja (prestanak unošenja hrane) koji je opasan po život.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su lijekovi koji se koriste za liječenje depresije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su lijekovi koji se koriste u liječenju shizofrenije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest uvjerenje adolescenta da je njegovo mišljenje jedino ispravno.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je zaključivanje o uzrocima nečijega ponašanja, iako nam uzrok zapravo nije poznat.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest vrsta ponašanja koja nam omogućava da se zauzmemo za sebe, ali ne štetimo drugima.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je pomaganje drugima isključivo zbog želje da im pomognemo, a ne zbog vlastite koristi.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je pristup u istraživanju koji se temelji samo na ponašanju.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je izmjenjivanje faza manije i faza depresije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jesu geni koje smo naslijedili, spol, ravnoteža neuroprijenosnika, hormoni.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest grana psihologije koja proučava koliko nasljeđe, odnosno okolina, utječu na razvoj neke naše osobine (npr. inteligencije).
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je nedostatak kontrole nad svojim emocijama, stalan osjećaj tuge, bezvoljnosti i krivnje koji ometa svakodnevno funkcioniranje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
uvjerenje pojedinca da ima kontrolu nad sobom, ali i utjecaj na situaciju u kojoj se zatekao kao i na posljedice koje će iz nje proizaći.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je negativno ili štetno ponašanje prema nekomu pojedincu samo zato što pripada određenoj grupi.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je gubitak osjećaja vlastitoga identiteta u mnoštvu, uslijed čega se može dogoditi da pojedinac napravi ono što inače ne bi učinio.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je sposobnost razumijevanja emocija drugih ljudi i primjerenoga reagiranja na te emocije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su iracionalni strahovi od predmeta ili situacija koji onemogućavaju osobu u normalnome funkcioniranju.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest uvjerenje adolescenata da ih drugi ljudi neprestano gledaju i procjenjuju.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest nedirektivna terapija usmjerena na klijenta.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest pojava da na temelju općega dojma o nekoj osobi procjenjujemo i sve ostale njezine osobine.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jesu dijelovi ličnosti u psihoanalitičkome pristupu, a svaki od njih ima svoju ulogu – Id je nagonski dio i sjedište naše energije, zadaća Ega jest kontrola Ida i ispunjenje potreba u skladu s društvenim normama, a Superego je moralni dio ličnosti.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest omjer mentalne i kronološke (stvarne) dobi kod djece, a kod odraslih pokazatelj nečije inteligencije koji se dobiva usporedbom rezultata pojedinca u testu inteligencije s rezultatima grupe kojoj taj pojedinac pripada.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je skup osobina, koji se razvija pod utjecajem okoline (odgoja).
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
neugodna je posljedica ponašanja koja smanjuje vjerojatnost ponašanja.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest uklanjanje ili prekidanje ugodne situacije čime se smanjuje vjerojatnost ponavljanja nekoga ponašanja.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest neugodno stanje koje se javlja kad ponašanje osobe nije usklađeno s njezinim stavom.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je promjena ponašanja zbog stvarnoga ili zamišljenoga utjecaja drugih ljudi.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je neprekidno pretjerano dobro ili razdražljivo raspoloženje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest stupanj intelektualne razvijenosti, npr. dijete koje rješava zadatke primjerene petogodišnjacima ima mentalnu dob pet godina.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je genetski određen proces biološkoga sazrijevanja organizma koji omogućava promjene u ponašanju (npr. govor, hodanje…).
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
povećava vjerojatnost ponavljanja ponašanja jer dovodi do izbjegavanja ili ukidanja neugodne situacije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je pojava kod koje osoba vjeruje da ne može ništa učiniti kako bi došla do željenog cilja, prekinula neku tešku situaciju i kako uopće nema nikakvu kontrolu nad onim što joj se događa.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest svjesno ili nesvjesno prenošenje poruka koje uključuje izraz lica, držanje tijela, gestikulaciju i sl.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su opsesije ili prisilne misli i kompulzije ili prisilne radnje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
Osobna bajkajest vjerovanje adolescenata kako su jedinstveni i posebni.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest način odgoja djece koji prevladava kod određene osobe, a uključuje dvije dimenzije: emocionalnu toplinu i kontrolu (kombinacijom ovih dimenzija dobivaju se četiri odgojna stila).
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
treba više vremena da se ponašanje uspostavi, ali ono je otpornije na gašenje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je sposobnost pozitivne prilagodbe na nepovoljne ili rizične situacije.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
pozitivan je događaj koji slijedi nakon nekoga ponašanja i povećava vjerojatnost da se ponašanje ponovi.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
otkriva koji sve faktori potiču pojedinca, ali i širu zajednicu, na rast i razvoj.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest stanje dobrobiti u kojem pojedinac ostvaruje svoje potencijale, može se nositi s normalnim životnim stresom, može produktivno i plodno raditi te je sposoban pridonositi zajednici.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su način razmišljanja, naša iskustva, percepcija sebe i drugih, socijalna kompetentnost, smisao za humor, sposobnost rješavanja problema, autonomija, specifični talenti.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je negativan stav prema nekoj grupi ljudi s izrazito naglašenom emocionalnom komponentom.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest svako ponašanje koje je usmjereno na dobrobit drugih.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
dovodi do bržeg usvajanja ponašanja, ali će brže doći i do njegova gašenja.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su automatske i urođene reakcije, od kojih su mnogi bitni za preživljavanje.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest reguliranje svojega ponašanja u skladu s onime što smo naučili tijekom djetinjstva.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je gubitak kontakta sa stvarnošću, neorganizirano i nelogično mišljenje, halucinacije, deluzije i manije proganjanja.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest pojava kod koje se naš dojam o nekoj osobi potvrđuje zato što smo upravo svojim ponašanjem izazvali određeno ponašanje kod druge osobe.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je stečeno, relativno trajno, pozitivno ili negativno vrednovanje neke osobe, pojave ili ideje. Stavovi imaju tri komponente: spoznajnu, emocionalnu i ponašajnu.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je vrlo općenito i pojednostavljeno uvjerenje o nekoj grupi ljudi koje može biti pozitivno ili negativno.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest pojava kod koje ćemo u prisutnosti drugih ljudi biti bolji u obavljanju zadataka koji su nam lagani, a manje uspješni u obavljanju zadataka koji su nam teški.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
jest pojava kod koje ljudi ulažu manje truda u zadatke koje obavljaju u grupi.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
je način emocionalnoga reagiranja koji je urođen.
Koristi se u sljedećim videolekcijama:
su različiti utjecaji na pojedinca koji dolaze iz njegove socijalne okoline.
Koristi se u sljedećim videolekcijama: