Učitavanje

2. Najluđa knjiga hrvatske književnosti u svemiru?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove pogovora.
  • U potpunosti ću moći vrednovati informacije.
  • U potpunosti ću moći povezivati nove informacije s postojećim znanjima i iskustvima te stvarati novo znanje.
  • U potpunosti ću moći organizirati ključne pojmove logično i pregledno, izdvajati bitno od nebitnog.
  • Djelomično ću moći opisati simboličku vrijednost književnoga ili diskurzivnog teksta za hrvatski kulturni krug i baštinu.
  • U potpunosti ću moći uočiti i tumačiti obilježja pogovora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći razlikovati literarno i informacijsko čitanje.
  • U potpunosti ću moći analizirati učinkovitost metoda i tehnika kojima se koristite pri pretraživanju izvora i organizacije informacija.

Procjena znanja

Na koji su način povezani uvod i zaključak?

Kojim se sekundarnim izvorom služi autorica pri objašnjavanju definicije novele?

Kojeg pisca i klasika kratke priče autorica citira?

Koji tip čitanja ostavlja iza sebe činjenice koje se pamte i koje malo pomalo postaju znanje?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom.

Informacijsko čitanje za svrhu ima

Prepoznavanje osjećaja koje tekst pobuđuje obilježje je

čitanja.

2. Najluđa knjiga hrvatske književnosti u svemiru?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove pogovora.
  • U potpunosti ću moći vrednovati informacije.
  • U potpunosti ću moći povezivati nove informacije s postojećim znanjima i iskustvima te stvarati novo znanje.
  • U potpunosti ću moći organizirati ključne pojmove logično i pregledno, izdvajati bitno od nebitnog.
  • Djelomično ću moći opisati simboličku vrijednost književnoga ili diskurzivnog teksta za hrvatski kulturni krug i baštinu.
  • U potpunosti ću moći uočiti i tumačiti obilježja pogovora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći razlikovati literarno i informacijsko čitanje.
  • U potpunosti ću moći analizirati učinkovitost metoda i tehnika kojima se koristite pri pretraživanju izvora i organizacije informacija.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja.
    1. Videolekcija 1.1: Čitanje u digitalnom i analognom okružju - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći primijeniti strategije letimičnoga i pomnog čitanja., U potpunosti ću moći povezati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem i iskustvom., Djelomično ću moći čitati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu s određenom svrhom., U potpunosti ću moći razlikovati primarne i sekundarne izvore informacija., U potpunosti ću moći čitati tekstove sa svrhom prikupljanja informacija radi njihove usporedbe prema pouzdanosti., U potpunosti ću moći provjeriti pouzdanost izvora informacija prema autoru, nakladniku i godini izdanja.
    2. Videolekcija 1.3: Može li se vođenim čitanjem izboriti druga šansa? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno i kritički vrednovati ideje., U potpunosti ću moći uočiti međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti., Djelomično ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći objašnjavati jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja teksta služeći se prethodno stečenim znanjima o svrsi i funkciji strukture teksta., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste izlagačkih tekstova u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni., Moći ću opisati osobine podcasta., Moći ću odrediti temu razgovora., Moći ću navesti obilježja odslušanog teksta., Moći ću prepoznati obilježja aktivnog slušanja., Moći ću primijeniti obilježja aktivnog slušanja.
    3. Videolekcija 1.4: O čemu govore polaznici 39. govorničke škole „Ivo Škarić“? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja javnog govora na primjeru., U potpunosti ću moći vrednovati informacije., U potpunosti ću moći slušati pitanja radi razumijevanja i davati odgovore., U potpunosti ću moći prepoznati dijelove slušanoga govora., Moći ću uočiti i razlikovati govorna i negovorna obilježja., Moći ću vrednovati informacije i davati odgovore., Moći ću opisati vrste govora., Moći ću uočiti važnost dijelova govora., Moći ću uočiti vrste i obilježja govora.