Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja.
Videolekcija 1.1: Čitanje u digitalnom i analognom okružju - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći primijeniti strategije letimičnoga i pomnog čitanja., U potpunosti ću moći povezati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem i iskustvom., Djelomično ću moći čitati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu s određenom svrhom., U potpunosti ću moći razlikovati primarne i sekundarne izvore informacija., U potpunosti ću moći čitati tekstove sa svrhom prikupljanja informacija radi njihove usporedbe prema pouzdanosti., U potpunosti ću moći provjeriti pouzdanost izvora informacija prema autoru, nakladniku i godini izdanja.
Videolekcija 1.3: Može li se vođenim čitanjem izboriti druga šansa? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno i kritički vrednovati ideje., U potpunosti ću moći uočiti međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti., Djelomično ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći objašnjavati jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja teksta služeći se prethodno stečenim znanjima o svrsi i funkciji strukture teksta., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste izlagačkih tekstova u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni., Moći ću opisati osobine podcasta., Moći ću odrediti temu razgovora., Moći ću navesti obilježja odslušanog teksta., Moći ću prepoznati obilježja aktivnog slušanja., Moći ću primijeniti obilježja aktivnog slušanja.
Videolekcija 1.4: O čemu govore polaznici 39. govorničke škole „Ivo Škarić“? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja javnog govora na primjeru., U potpunosti ću moći vrednovati informacije., U potpunosti ću moći slušati pitanja radi razumijevanja i davati odgovore., U potpunosti ću moći prepoznati dijelove slušanoga govora., Moći ću uočiti i razlikovati govorna i negovorna obilježja., Moći ću vrednovati informacije i davati odgovore., Moći ću opisati vrste govora., Moći ću uočiti važnost dijelova govora., Moći ću uočiti vrste i obilježja govora.