Tema 11: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primijeniti književnoteorijske pojmove., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
Videolekcija 11.1: Stvaralački preoblikujte pjesmu u prozni tekst - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći objasniti što je kreativni proces., U potpunosti ću moći stvaralački preoblikovati baroknu pjesmu Džive Bunića Vučića u suvremenu priču., U potpunosti ću moći razlikovati poetske i prozne tekstove te uočavati glavna obilježja poezije i proze., U potpunosti ću moći uočiti što je kreativno pisanje., U potpunosti ću moći kreativno izražavati vlastite osjećaje, ideje i misli., Moći ću prepoznati glavne odrednice poezije., Moći ću odrediti korake kreativnog procesa., Moći ću analizirati pjesme Džive Bunića Vučića., Moći ću oblikovati rad služeći se različitim tehnikama, oblicima izražavanja i medijima.
Videolekcija 11.2: Kako iz proznog teksta stvoriti dramski prizor? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu., U potpunosti ću moći izraziti vlastiti doživljaj dramskog djela., Moći ću objasniti kreativnu tehniku., Moći ću izdvojiti elemente kriminalističkog žanra., Moći ću odrediti pripadnost autora književnom razdoblju., Moći ću odrediti tematiku i žanrovsku pripadnost Poeovih djela., U potpunosti ću moći primijeniti tehnike „Tko sam ja?“ i vizualna oluja ideja., U potpunosti ću moći usporediti prozni tekst i dramski tekst., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana.