Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i obrazložiti stavove o književnom tekstu., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja.
Videolekcija 13.2: Medij je mediju – vuk - Ishodi učenja: Moći ću provjeriti stupanj svoje medijske pismenosti., Moći ću usvojiti pojam važan za razvoj medijske pismenosti i povezati ga s njegovim značenjem., Moći ću uočiti moć fotografije u prezentiraju medijskog sadržaja., U potpunosti ću moći prosuđivati kako informacijama, koje nam nude, različiti medijski servisi mogu utjecati i na naš životni stil., U potpunosti ću moći uočiti da medijski tekstovi promiču određene ideje i stavove i tako utječu na oblikovanje životnog stila., U potpunosti ću moći doznati zašto se novinarstvo smatra stupom demokracije i zašto se novinare naziva čuvarima vrata., U potpunosti ću moći istražiti koliko ima televizijskih nakladnika, radijskih nakladnika, elektroničkih publikacija., U potpunosti ću moći doznati kako velik dio medijskog tržišta čine komercijalni mediji, ali i da postoje javni medijski servisi., U potpunosti ću moći doznati da postoje neprofitni mediji., U potpunosti ću moći kritički postaviti pitanje tko je zapravo autor ili kreator nekog sadržaja.
Videolekcija 13.3: Istražite strip u časopisima - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći definirati strip., Moći ću odrediti autore prvoga hrvatskog stripa., Moći ću opisati strip kao umjetnost., Moći ću objasniti elemente stripa., Moći ću prepoznati onomatopeje u stripu., U potpunosti ću moći odrediti važnost vizualnog i tekstualnog dijela u stripu., U potpunosti ću moći analizirati strip., U potpunosti ću se moći upoznati s poviješću hrvatskog stripa., U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj stripa.