Učitavanje

1. Kako nas zavode reklame, a kako uvjeravaju novinari?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću analizirati svrhu stilske figure u reklami.
  • Moći ću prepoznati stilska obilježja novinskog teksta.
  • Moći ću procijeniti tematske odrednice medijskog teksta.
  • Moći ću procijeniti utjecaj stilskih figura na primatelja u medijskom tekstu.
  • U potpunosti ću moći prepoznati stilske figure u medijskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći analizirati upotrebu stilskih sredstava u medijskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći prosuđivati kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu.
  • U potpunosti ću moći opisati metode uvjeravanje u novinskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći prosuđivati mogućnosti manipulacije medijskim tekstom.

Procjena znanja

Odredite je li tvrdnja točna. 
U reklamama za djecu česte su glasovne stilske figure.

Odredite je li tvrdnja točna. 
Proizvodi za starije osobe rijetko imaju stilske figure.

Koja je figura riječi ostvarena u sljedećoj rečenici? 
„Prednost Kijeva višestruko je povećana nedavnom opskrbom britanskim raketama Storm Shadow.“

Što je tema novinskog članka o Putinovim generalima?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Da bi se istaknuli pozitivni učinci, u reklamama za proizvode za zdravlje i ljepotu često se koristi stilska figura

.

1. Kako nas zavode reklame, a kako uvjeravaju novinari?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću analizirati svrhu stilske figure u reklami.
  • Moći ću prepoznati stilska obilježja novinskog teksta.
  • Moći ću procijeniti tematske odrednice medijskog teksta.
  • Moći ću procijeniti utjecaj stilskih figura na primatelja u medijskom tekstu.
  • U potpunosti ću moći prepoznati stilske figure u medijskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći analizirati upotrebu stilskih sredstava u medijskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći prosuđivati kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu.
  • U potpunosti ću moći opisati metode uvjeravanje u novinskim tekstovima.
  • U potpunosti ću moći prosuđivati mogućnosti manipulacije medijskim tekstom.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i obrazložiti stavove o književnom tekstu., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja.
    1. Videolekcija 13.2: Medij je mediju – vuk - Ishodi učenja: Moći ću provjeriti stupanj svoje medijske pismenosti., Moći ću usvojiti pojam važan za razvoj medijske pismenosti i povezati ga s njegovim značenjem., Moći ću uočiti moć fotografije u prezentiraju medijskog sadržaja., U potpunosti ću moći prosuđivati kako informacijama, koje nam nude, različiti medijski servisi mogu utjecati i na naš životni stil., U potpunosti ću moći uočiti da medijski tekstovi promiču određene ideje i stavove i tako utječu na oblikovanje životnog stila., U potpunosti ću moći doznati zašto se novinarstvo smatra stupom demokracije i zašto se novinare naziva čuvarima vrata., U potpunosti ću moći istražiti koliko ima televizijskih nakladnika, radijskih nakladnika, elektroničkih publikacija., U potpunosti ću moći doznati kako velik dio medijskog tržišta čine komercijalni mediji, ali i da postoje javni medijski servisi., U potpunosti ću moći doznati da postoje neprofitni mediji., U potpunosti ću moći kritički postaviti pitanje tko je zapravo autor ili kreator nekog sadržaja.
    2. Videolekcija 13.3: Istražite strip u časopisima - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći definirati strip., Moći ću odrediti autore prvoga hrvatskog stripa., Moći ću opisati strip kao umjetnost., Moći ću objasniti elemente stripa., Moći ću prepoznati onomatopeje u stripu., U potpunosti ću moći odrediti važnost vizualnog i tekstualnog dijela u stripu., U potpunosti ću moći analizirati strip., U potpunosti ću se moći upoznati s poviješću hrvatskog stripa., U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj stripa.