Učitavanje

3. Istražite strip u časopisima

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći definirati strip.
  • Moći ću odrediti autore prvoga hrvatskog stripa.
  • Moći ću opisati strip kao umjetnost.
  • Moći ću objasniti elemente stripa.
  • Moći ću prepoznati onomatopeje u stripu.
  • U potpunosti ću moći odrediti važnost vizualnog i tekstualnog dijela u stripu.
  • U potpunosti ću moći analizirati strip.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s poviješću hrvatskog stripa.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj stripa.

Procjena znanja

Prvi hrvatski strip Vjerenica mača djelo je:

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Strip se smatra

umjetnošću.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji.
Strip može postojati i bez tekstualnog dijela.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji.
Slika i tekst u stripu nadopunjuju se.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji.
Počeci stripa bliski su karikaturi.

Izbacite uljeza.
Izrazi u stripu kao što su škrrrriiiiippp i boooooooom nazivaju se:

Povežite slikovne prikaze i njihova značenja.

ljutnja
ideja
bol
iznenađenje
pjevanje

3. Istražite strip u časopisima

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći definirati strip.
  • Moći ću odrediti autore prvoga hrvatskog stripa.
  • Moći ću opisati strip kao umjetnost.
  • Moći ću objasniti elemente stripa.
  • Moći ću prepoznati onomatopeje u stripu.
  • U potpunosti ću moći odrediti važnost vizualnog i tekstualnog dijela u stripu.
  • U potpunosti ću moći analizirati strip.
  • U potpunosti ću se moći upoznati s poviješću hrvatskog stripa.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj stripa.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i obrazložiti stavove o književnom tekstu., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja.
    1. Videolekcija 13.1: Kako nas zavode reklame, a kako uvjeravaju novinari? - Ishodi učenja: Moći ću analizirati svrhu stilske figure u reklami., Moći ću prepoznati stilska obilježja novinskog teksta., Moći ću procijeniti tematske odrednice medijskog teksta., Moći ću procijeniti utjecaj stilskih figura na primatelja u medijskom tekstu., U potpunosti ću moći prepoznati stilske figure u medijskim tekstovima., U potpunosti ću moći analizirati upotrebu stilskih sredstava u medijskim tekstovima., U potpunosti ću moći prosuđivati kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu., U potpunosti ću moći opisati metode uvjeravanje u novinskim tekstovima., U potpunosti ću moći prosuđivati mogućnosti manipulacije medijskim tekstom.
    2. Videolekcija 13.2: Medij je mediju – vuk - Ishodi učenja: Moći ću provjeriti stupanj svoje medijske pismenosti., Moći ću usvojiti pojam važan za razvoj medijske pismenosti i povezati ga s njegovim značenjem., Moći ću uočiti moć fotografije u prezentiraju medijskog sadržaja., U potpunosti ću moći prosuđivati kako informacijama, koje nam nude, različiti medijski servisi mogu utjecati i na naš životni stil., U potpunosti ću moći uočiti da medijski tekstovi promiču određene ideje i stavove i tako utječu na oblikovanje životnog stila., U potpunosti ću moći doznati zašto se novinarstvo smatra stupom demokracije i zašto se novinare naziva čuvarima vrata., U potpunosti ću moći istražiti koliko ima televizijskih nakladnika, radijskih nakladnika, elektroničkih publikacija., U potpunosti ću moći doznati kako velik dio medijskog tržišta čine komercijalni mediji, ali i da postoje javni medijski servisi., U potpunosti ću moći doznati da postoje neprofitni mediji., U potpunosti ću moći kritički postaviti pitanje tko je zapravo autor ili kreator nekog sadržaja.