Učitavanje

1. Zašto su neka predavanja zanimljiva?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći razlikovati strukturu predavanja.
  • U potpunosti ću moći uočiti namjenu predavanja.
  • U potpunosti ću moći prepoznati važnost komunikacije s publikom.
  • U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja.
  • Moći ću prepoznati dijelove predavanja.
  • Moći ću uočiti neverbalnu komunikaciju predavača.
  • U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove i uočiti obilježja konkretnog stila na zornom primjeru.
Video. Transkript: Video.
Video. Transkript: Video.

Procjena znanja

Dopunite rečenicu.

Svrha i namjena predavanja jesu
i
.

U uvodu predavanja S. Cecija spominje se Pennsylvania.

Predavač komunicira s publikom tako što im postavlja pitanja.

Odaberite točan odgovor iz padajućeg izbornika. 
Lice predavača tijekom predavanja je:

Izbacite uljeze.  
Stil je predavanja

1. Zašto su neka predavanja zanimljiva?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći razlikovati strukturu predavanja.
  • U potpunosti ću moći uočiti namjenu predavanja.
  • U potpunosti ću moći prepoznati važnost komunikacije s publikom.
  • U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja.
  • Moći ću prepoznati dijelove predavanja.
  • Moći ću uočiti neverbalnu komunikaciju predavača.
  • U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove i uočiti obilježja konkretnog stila na zornom primjeru.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Obilježja tekstnih vrsta - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu., U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika.
    1. Videolekcija 4.2: Koja su obilježja interpretativnog eseja kao tekstne vrste? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste školskog eseja., Moći ću prepoznati funkcionalna obilježja teksta., U potpunosti ću moći analizirati strukturna i jezična obilježja interpretacijskog eseja., U potpunosti ću moći uočiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći primijeniti jezična obilježja funkcionalnoga stila u skladu s normom hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći isprobati različite nove postupke i tehnike pisanja., Moći ću smjestiti esej u književnopovijesno razdoblje., Moći ću prepoznati diskurzivna obilježja eseja.
    2. Videolekcija 4.3: Koja je razlika između usmene i pisane rasprave? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći uočavati pristranost i nepristranost izvora informacija., U potpunosti ću moći analizirati jezična obilježja funkcionalnoga stila i tumačiti njihovu usklađenost s normom hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći razvijati sliku o sebi., U potpunosti ću moći razlikovati raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom čitanja i namjeni., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja raspravljačkog teksta., U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći uočiti i tumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja.