Učitavanje

1. Zašto se danas ne pišu epovi?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću smjestiti ep u književnopovijesni kontekst.
  • Moći ću prepoznati povijesnu poetiku epa.
  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture..
  • Moći ću prepoznati obilježja epske poezije.

U koje književnopovijesno razdoblje pripada Davidijada?

U koje književnopovijesno razdoblje pripada Judita?

U koje književnopovijesno razdoblje pripada Osman?

U koje književnopovijesno razdoblje pripada Satir iliti divji čovik?

U koje književnopovijesno razdoblje pripada Smrt Smail-age Čengića?

Procjena znanja

Epovi proizlaze iz tradicije usmene kulture.

Epovi su bitan književni žanr u modernom, građanskom društvu.

Kako je naslovljen prvi ep na hrvatskom jeziku?

Kojoj nacionalnoj književnosti pripada ep Beowulf?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Epovi se prestaju pisati zbog 

.

1. Zašto se danas ne pišu epovi?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću smjestiti ep u književnopovijesni kontekst.
  • Moći ću prepoznati povijesnu poetiku epa.
  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture..
  • Moći ću prepoznati obilježja epske poezije.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 6: Epska poezija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći zraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 6.2: Suze plača, suze smijeha - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje i stavove., Moći ćete analizirati i interpretirati ulomke iz barokne religiozne poeme Suze sina razmetnoga., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći opisati društveni, povijesni i politički kontekst nastanka barokne poeme i njezine univerzalne teme., Moći ću zaključiti o sličnostima i razlikama između književnih poetika i književnopovijesnih razdoblja na uspoređivanim tekstovima, U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati ulomke iz komične barokne poeme Derviš., U potpunosti ću moći zaključiti o sličnostima i razlikama književnih poetika na uspoređivanim tekstovima., U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost poeme u književnopovijesnom razdoblju baroka., Moći ću interpretirati na osnovi usporedbe književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    2. Videolekcija 6.3: Epilij o tiraninu Smail-agi ili zašto je aga postao baba? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati Mažuranićev spjev Smrt Smail-age Čengića., U potpunosti ću moći smjestiti spjev u književnopovijesni i društveni kontekst., U potpunosti ću moći odrediti žanrovske specifičnosti spjeva., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći identificirati diskriminaciju i kršenje ljudskih prava po različitim osnovama., Moći ću prepoznati romantičarska obilježja spjeva., Moći ću tumačiti spjev u kontekstu hrvatskog narodnog preporoda., Moći ću prepoznati kompoziciju spjeva., Moći ću prepoznati žanrovska obilježja književnog teksta., Moći ću interpretirati književni tekst.