Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Djelomično ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Dopunite rečenicu odgovarajućim riječima iz padajućeg izbornika.
Ornament je ukras ili
od biljnih, životinjskih ili geometrijskih (apstraktnih)
.
Što je zagovarao pokret umjetnost i obrt (Art and Craft)? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
Poredajte faze rada u svojem likovnom zadatku.
1.
pisanje slova i dovršavanje čestitke
2.
sušenje otiska
3.
izrada skice
4.
priprema materijala za otiskivanje
5.
otiskivanje monotipije
Odaberite likovne elemente kojima se trebate koristiti u izradi čestitke. Moguće je odabrati više točnih odgovora.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Čestitka za prijatelja
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Djelomično ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Tema 5: Zajedno smo različiti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstratirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Videolekcija 5.2: Superjunaci - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predložiti zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.