Učitavanje

1. Čestitka za prijatelja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.

Podijelite i raspravite o radovima na aplikaciji Padlet.
https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Dopunite rečenicu odgovarajućim riječima iz padajućeg izbornika.

Ornament je ukras ili

od biljnih, životinjskih ili geometrijskih (apstraktnih)

.

Što je zagovarao pokret umjetnost i obrt (Art and Craft)? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Poredajte faze rada u svojem likovnom zadatku.

1. pisanje slova i dovršavanje čestitke
2. sušenje otiska
3. izrada skice
4. priprema materijala za otiskivanje
5. otiskivanje monotipije

Odaberite likovne elemente kojima se trebate koristiti u izradi čestitke. Moguće je odabrati više točnih odgovora.

1. Čestitka za prijatelja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Zajedno smo različiti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstratirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    1. Videolekcija 5.2: Superjunaci - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predložiti zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.