Učitavanje

2. Prijevozno sredstvo iz budućnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći opisati što je dizajn.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite grane dizajna.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći opisati tko je dizajner.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste masa na primjerima produkt dizajna.
  • U potpunosti ću moći primijeniti umnu mapu u razradi vlastite ideje.
  • U potpunosti ću moći koristiti se ambalažom i drugim materijalima u stvaranju vlastitoga likovnog rada.
  • U potpunosti ću moći interpretirati vlastitu ideju likovnim radom.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
#1 Zadatak

Premetanjem otkrijte pojam koji se krije u riječima tako da ispravno povežete istaknuta slova u okomitom nizu. Riječi su asocijacije kako biste lakše našli rješenje.

1. KREATIV N OST
2. PROI Z VOD
3. OBL I K
4. FUNKCI J A
5. IDEJ A
6. PRE D MET
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.

Procjena znanja

Dopunite rečenicu.

Osmišljavanje i oblikovanje uporabnih predmeta naziva se
.

Označite točnu tvrdnju.

Označite točnu tvrdnju.

Označite točnu tvrdnju.

Predmet ima plošno istanjenu masu.

Predmet ima linijski istanjenu masu.

Predmet ima zbijenu masu.

Predmet ima prošupljenu masu.

Predmet ima udubljeno - ispupčenu masu

Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.

Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.

Promotrite ambalažu i materijale kojima ste se koristili i odredite njihovu masu. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: prevladava puna masa, prevladava plošno istanjena masa, prevladava prošupljena masa, prevladava linijski istanjena masa, prevladava udubljeno-ispupčena masa, prevladavaju sve mase podjednako.

U ambalaži koju sam koristio
.

2. Prijevozno sredstvo iz budućnosti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći opisati što je dizajn.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite grane dizajna.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći opisati tko je dizajner.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste masa na primjerima produkt dizajna.
  • U potpunosti ću moći primijeniti umnu mapu u razradi vlastite ideje.
  • U potpunosti ću moći koristiti se ambalažom i drugim materijalima u stvaranju vlastitoga likovnog rada.
  • U potpunosti ću moći interpretirati vlastitu ideju likovnim radom.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Oblik i funkcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
    1. Videolekcija 3.1: Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.