Učitavanje

Likovna Kultura 6

Digitalni obrazovni sadržaj za 6. razred osnovne škole za nastavni predmet Likovna kultura

Ana Vivoda, Kristina Antolić, Ana-Marija Smoljanec (1. dio)

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
  • U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.

Popis tema i videolekcija

  1. Tema 1: Slika, pokret, zvuk i riječ - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    1. Videolekcija 1.1: Kazališni prostor - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 1.2: Kazališni kostim – asocijativnost boje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se s tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    3. Videolekcija 1.3: Dolazi cirkus – plakat - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  2. Tema 2: Osjeti i osjećaji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 2.1: Autoportret osjećaja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologij., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću opisati svoj likovni ili vizualni rad, promišljat ću o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., Moći ću opisati što je asocijativna vrijednost boje., Moći ću uočiti različite načine upotrebe dominacije boje na umjetničkim djelima.
    2. Videolekcija 2.2: Osjeti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću razlikovati obrisne, gradbene i teksturne crte., Moći ću razlikovati ulogu crta po značenju u oblikovanju umjetničkog djela., Moći ću promišljati o stvaralačkom procesu., Moći ću primijeniti crte različite po značenju u oblikovanju svojega likovnog rada te interpretirati osjete crtama različitim po značenju.
  3. Tema 3: Oblik i funkcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
    1. Videolekcija 3.1: Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    2. Videolekcija 3.2: Prijevozno sredstvo iz budućnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati što je dizajn., U potpunosti ću moći razlikovati različite grane dizajna., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći opisati tko je dizajner., U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste masa na primjerima produkt dizajna., U potpunosti ću moći primijeniti umnu mapu u razradi vlastite ideje., U potpunosti ću moći koristiti se ambalažom i drugim materijalima u stvaranju vlastitoga likovnog rada., U potpunosti ću moći interpretirati vlastitu ideju likovnim radom., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
  4. Tema 4: Mijenjam se - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći Opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
    1. Videolekcija 4.1: Važan događaj, kako promijeniti neku situaciju, kako drugačije reagirati - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći ekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati svoj stvaralački proces, opisati i i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    2. Videolekcija 4.2: Sva moja lica – autoportret - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći opisati stvaralački proces., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  5. Tema 5: Zajedno smo različiti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 5.1: Moje pozitivne osobine – strip - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati stvaralački proces., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    2. Videolekcija 5.2: Medalja za… - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisati stvaralački proces., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    3. Videolekcija 5.3: Razglednica za prijatelje u različitim gradovima, moj grad, najdraži dio - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći opisati stvaralački proces., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Pojmovnik