Učitavanje

2. Osjeti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću razlikovati obrisne, gradbene i teksturne crte.
  • Moći ću razlikovati ulogu crta po značenju u oblikovanju umjetničkog djela.
  • Moći ću promišljati o stvaralačkom procesu.
  • Moći ću primijeniti crte različite po značenju u oblikovanju svojega likovnog rada te interpretirati osjete crtama različitim po značenju.

Za one koji žele znati više

Istražite crtački opus umjetnika spomenutih u ovoj lekciji. Za pretraživanje koristite tražilicu https://www.wikiart.org/ . Potražite radove Vincenta van Gogha, Alberta Durera, Mary Cassatt ili nekog drugog umjetnika.

Procjena znanja

Provjerite svoje znanje o linijama. Riješite zadatke. Dopunite rečenicu.

Uočili ste da linije imaju različite uloge na crtežu. Stoga kada razlikujemo obrisne, strukturne i teksturne linije, kažemo da su to crte koje su različite po
.

Provjerite svoje znanje o linijama. Riješite zadatke. Povežite opis i naziv.

Linije koje opisuju oblik, odnosno obris nekog motiva Teksturne crte
Linije koje prikazuju građu, odnosno unutarnju strukturu motiva Gradbene crte
Linije koje dočaravaju površinu motiva, odnosno karakter površine Obrisne crte

Promotrite crtež i proučite linije. 

Označite koje se vrste crta nalaze na crtežu.

Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.

Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.

Promotrite na radu linije kojima ste se koristili, procijenite i nadopunite odgovor ponuđenim izrazima: s najviše obrisnih linija, s najviše strukturnih linija, s najviše teksturnih linija, sa svim vrstama linija podjednako, s obrisnim i strukturnim linijama podjednako a s teksturnim manje, s obrisnim i teksturnim linijama podjednako a sa strukturnim manje, sa strukturnim i teksturnim linijama podjednako a s obrisnim manje.

U svom radu sam se najviše koristio/la
.

2. Osjeti

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću razlikovati obrisne, gradbene i teksturne crte.
  • Moći ću razlikovati ulogu crta po značenju u oblikovanju umjetničkog djela.
  • Moći ću promišljati o stvaralačkom procesu.
  • Moći ću primijeniti crte različite po značenju u oblikovanju svojega likovnog rada te interpretirati osjete crtama različitim po značenju.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Osjeti i osjećaji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 2.1: Autoportret osjećaja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologij., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću opisati svoj likovni ili vizualni rad, promišljat ću o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., Moći ću opisati što je asocijativna vrijednost boje., Moći ću uočiti različite načine upotrebe dominacije boje na umjetničkim djelima.