Učitavanje

1. Autoportret osjećaja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologij.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću opisati svoj likovni ili vizualni rad, promišljat ću o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • Moći ću opisati što je asocijativna vrijednost boje.
  • Moći ću uočiti različite načine upotrebe dominacije boje na umjetničkim djelima.

Procjena znanja

Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.

Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.

Promotrite svoj rad i boje kojima ste se koristili. Razmislite o boji koja dominira vašim radom te o načinu na koji dominira. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: tako što zauzima veliki dio njezine površine ili zbog svojeg intenziteta.

Na mom radu određena boja dominira
.

ASOCIJATIVNA VRIJEDNOST BOJE ovisi o sjećanjima, iskustvima i emocijama pojedine osobe. Odaberite jedno od ponuđenih rješenja i pripojite ga početku rečenice kako biste dobili točno objašnjenje.
 

ASOCIJATIVNOST VRIJEDNOST BOJE ovisi o

Pažljivo promotrite sliku i odaberite odgovor. 
Oblik dominantne boje na slici je:

Promotrite sliku i odredite koja je boja dominantna. Klikom miša potvrdite rečenicu koju smatrate točnom.

1. Autoportret osjećaja

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologij.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću opisati svoj likovni ili vizualni rad, promišljat ću o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • Moći ću opisati što je asocijativna vrijednost boje.
  • Moći ću uočiti različite načine upotrebe dominacije boje na umjetničkim djelima.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Osjeti i osjećaji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 2.2: Osjeti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću razlikovati obrisne, gradbene i teksturne crte., Moći ću razlikovati ulogu crta po značenju u oblikovanju umjetničkog djela., Moći ću promišljati o stvaralačkom procesu., Moći ću primijeniti crte različite po značenju u oblikovanju svojega likovnog rada te interpretirati osjete crtama različitim po značenju.