Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.
Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.
Promotrite svoj rad i boje kojima ste se koristili. Razmislite o boji koja dominira vašim radom te o načinu na koji dominira. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: tako štozauzima veliki dio njezine površine ili zbog svojeg intenziteta.
Na mom radu određena boja dominira
.
ASOCIJATIVNA VRIJEDNOST BOJE ovisi o sjećanjima, iskustvima i emocijama pojedine osobe. Odaberite jedno od ponuđenih rješenja i pripojite ga početku rečenice kako biste dobili točno objašnjenje.
ASOCIJATIVNOST VRIJEDNOST BOJE ovisi o
Pažljivo promotrite sliku i odaberite odgovor. Oblik dominantne boje na slici je:
Promotrite sliku i odredite koja je boja dominantna. Klikom miša potvrdite rečenicu koju smatrate točnom.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Autoportret osjećaja
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologij.
U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću opisati svoj likovni ili vizualni rad, promišljat ću o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Moći ću opisati što je asocijativna vrijednost boje.
Moći ću uočiti različite načine upotrebe dominacije boje na umjetničkim djelima.
Tema 2: Osjeti i osjećaji - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Videolekcija 2.2: Osjeti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Moći ću razlikovati obrisne, gradbene i teksturne crte., Moći ću razlikovati ulogu crta po značenju u oblikovanju umjetničkog djela., Moći ću promišljati o stvaralačkom procesu., Moći ću primijeniti crte različite po značenju u oblikovanju svojega likovnog rada te interpretirati osjete crtama različitim po značenju.