Učitavanje

2. Sva moja lica – autoportret

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
  • U potpunosti ću moći opisati stvaralački proces.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.

Procjena znanja

Dopunite.

Umjetničko djelo kojim umjetnik prikazuje sebe naziva se 
.

Po čemu se portret razlikuje od autoportreta?

Tema autoportreta može se izraziti fotografijom ako je umjetnik iza fotoaparata.

Izbacite uljeza. 

Temu autoportreta moguće je prikazati na sljedeći način: 

Kojim tehnikama pripada akvarel?

2. Sva moja lica – autoportret

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
  • U potpunosti ću moći opisati stvaralački proces.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Mijenjam se - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći Opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
    1. Videolekcija 4.1: Važan događaj, kako promijeniti neku situaciju, kako drugačije reagirati - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći ekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati svoj stvaralački proces, opisati i i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.