Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Djelomično ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.
Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Za one koji žele znati više
Podijelite i raspravljate o radovima putem Padlet aplikacije.
Koju ste kombinaciju trebali upotrijebiti na svojemu likovnom radu?
Komplementarni par sastoji se jedne osnovne boje i jedne izvedene boje dobivene od drugih dviju osnovnih boja.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
3. Dolazi cirkus – plakat
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Djelomično ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.
Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Tema 1: Slika, pokret, zvuk i riječ - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Videolekcija 1.1: Kazališni prostor - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Videolekcija 1.2: Kazališni kostim – asocijativnost boje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se s tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.