Učitavanje

2. Kazališni kostim – asocijativnost boje

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se s tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.
  • Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
#1 Zadatak

Spojite boju i skup riječi za koje mislite da je najbolje opisuju:

hrabrost
priroda
snaga
 romantika
zanos
daljina
toplina
vjera
zdravlje
nada
veselje
dubina
hladnoća
mir
obilje
radost
sunce
svježina
elegancija
dinamičnost
energija
stabilnost
mirnoća
čistoća
mladost
ljubav
opasnost
optimizam
žalovanje
vjernost
Crveni kvadrat
Žuti kvadrat
Plavi kvadrat
Zeleni kvadrat
Ljubičasti kvadrat
Narančasti kvadrat
Crni kvadrat
Bijeli kvadrat
Video. Transkript: .

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravljajte o radovima putem Padlet aplikacije

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/.

Procjena znanja

Pogledajte niz i izbacite riječ koja vas ne asocira na navedene boje.  

 

Crveni kvadrat

Plavi kvadrat

Ljubičasti kvadrat

Bijeli kvadrat

Povežite riječi s bojom na koju vas asocira.

Žuti kvadrat radost, veselje, optimizam
Zeleni kvadrat elegencija, stabilnost, žalovanje
Narančasti kvadrat energija, toplina, dinamičnost, sunce
Crni kvadrat priroda, zdravlje, svježina, mladost

Na koji ste način ostvarili svoj likovni rad?

Prisjetite se kako rade kostimografi. Pogledajte opise faza posla i posložite ih prema redosljedu od prvog do zadnjeg po redu.

1. šivanje kostima po mjeri
2. dogovor oko koncepta
3. razrada skica

Nadopunjavanje

Šareni kostim Harlekina asocira na njegovu
osobnost.
Video. Transkript: .

2. Kazališni kostim – asocijativnost boje

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se s tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.
  • Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Slika, pokret, zvuk i riječ - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    1. Videolekcija 1.1: Kazališni prostor - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 1.3: Dolazi cirkus – plakat - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.