Učitavanje

1. Kazališni prostor

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima tehnologija u vlastitom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
D08 Video HNK. Transkript: .

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravljajte o radovima putem Padlet aplikacije

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/.

Procjena znanja

Izbacite riječ koja ne pripada vrstama kazališta.

Poredajte faze izrade scenografije prema vremenskom redoslijedu.

1. IZRADA UMANJENE MAKETE
2. DOGOVOR OKO KONCEPTA
3. IZRADA SCENOGRAFIJE
4. IZRADA SKICA

Scenografija može prikazivati samo realne, stvarne stvari.

Kako se nazivaju dijelovi kazališta?

Što ste napravili u likovnom radu?

1. Kazališni prostor

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima tehnologija u vlastitom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Slika, pokret, zvuk i riječ - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    1. Videolekcija 1.2: Kazališni kostim – asocijativnost boje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se s tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 1.3: Dolazi cirkus – plakat - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., Djelomično ću moći opisivati stvaralački proces, opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.