Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s jednim očištem na primjerima.
Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s više očišta na primjerima.
U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novih medijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje ću izraziti služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.
Procjena znanja
Procijenite koliko vam je korištenje perspektivne mreže pomoglo da jasno izrazite svoju ideju crtežom. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: nije mi, malo mi je, je, jako mi je.
Korištenje perspektivne mreže
pomoglo da jasno izrazim svoju ideju.
Procijenite što biste promijenili kada bi ponovo radili ovaj zadatak. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: pomaknuo bi točku očišta u lijevu stranu, pomaknuo bi točku očišta u desnu stranu, koristio bi se žabljom perspektivom, koristio bi se ptičjom perspektivom, ništa ne bi mijenjao.
Kad bi ponovo radio/radila ovaj zadatak
.
Koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Umjesto riječi koristi brojeve od 1 do 5. Broj 1 označava da se nije uopće razlikovala, broj 2 označava da se malo razlikovala, broj 3 znači da nisi siguran jel i se ili nije li se razlikovala, broj 4 označava da se je razlikovala, a broj 5 označava da se potpuno razlikovala.
Smatram da se na ljestvici od 1 do 5 moja ideja od gotovog rada razlikovala
.
Provjerite koliko ste naučili o perspektivama.Označite točnu tvrdnju.
Provjerite koliko ste naučili o perspektivama.Označite točnu tvrdnju.
Provjerite koliko ste naučili o perspektivama.Označite točnu tvrdnju.
Provjerite koliko ste naučili o perspektivama.Označite točnu tvrdnju.
Provjerite koliko ste naučili o perspektivama.Označite točnu tvrdnju.
Dovršite rečenicu.
Privid prostora na slici Pietra Perugina prikazan je uz pomoć
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Moja soba
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s jednim očištem na primjerima.
Moći ću prepoznati linearnu perspektivu s više očišta na primjerima.
U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novih medijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje ću izraziti služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
Tema 3: Oblik i mjera - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Videolekcija 3.2: Moj idealni krajolik - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Videolekcija 3.3: Tijelo u pokretu – pokret tijela - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., Djelomično ću moći raspraviti o društvenom kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.