Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću obrazložiti na što sve treba misliti arhitekt kada se bavi osmišljavanjem oblikovanja vanjskoga javnog prostora.
Moći ću upotrijebiti različite odnose otvorenog i zatvorenog prostora u realizaciji svoje ideje.
Moći ću predložiti rješenje oblikovanja prostora koje odgovara potrebama različitih ljudi.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Moći ću opisati što je urbanizam.
U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
Planiranje, osmišljavanje i oblikovanje rasporeda i odnosa sadržaja unutar vanjskoga javnog prostora naziva se
.
Čime se bave arhitekti koji osmišljavaju izgled vanjskog prostora?
Procijenite koliko se vaša skica razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.
Smatram da se moja skica od gotovog rada
.
Procijenite svoj rad. Dopunite tvrdnje kako bi se odnosile na njega ponuđenim izrazima: više, manje, malo manje, puno manje, puno više, puno manje.
U četvrti koju sam osmislio ima
otvorenih nego zatvorenih prostora.
Procijenite svoj rad. Dopunite tvrdnje kako bi se odnosile na njega ponuđenim izrazima puno, malo, jako puno, jako malo.
Na otvorenim prostorima ima
zelenih površina.
Procijenite svoj rad. Dopunite tvrdnje kako bi se odnosile na njega ponuđenim izrazima : najviše djeci, svima podjednako, najviše odraslima.
Sadržaji u četvrti prilagođeni su
.
Na primjeru urbanističke cjeline grada Batha ima više zelenila nego na primjeru urbanističke cjeline Barcelone.
Promotri dvije urbanističke cjeline. Prouči ih, usporedi i označi koje tvrdnje su točne.
Na primjeru urbanističke cjeline Barcelone unutar svakog stambenog bloka vidljiva su unutrašnja dvorišta koja koriste stanari.
Na primjeru urbanističke cjeline Batha unutar svakog stambenog bloka vidljiva su unutrašnja dvorišta koja koriste stanari.
Na kojem primjeru vidimo više otvorenog prostora koji je javan, odnosno dostupan za korištenje svim stanovnicima grada.
Procijenite koliko se vaša skica razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.
Smatram da se moja skica od gotovog rada
.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Kvart za cijelu obitelj
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću obrazložiti na što sve treba misliti arhitekt kada se bavi osmišljavanjem oblikovanja vanjskoga javnog prostora.
Moći ću upotrijebiti različite odnose otvorenog i zatvorenog prostora u realizaciji svoje ideje.
Moći ću predložiti rješenje oblikovanja prostora koje odgovara potrebama različitih ljudi.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Moći ću opisati što je urbanizam.
U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
Tema 5: Svijet za mene - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Videolekcija 5.1: Gdje volim učiti? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.