Učitavanje

2. Moje viđenje djela

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
#1 Zadatak

Odaberite pojmove koje smo spominjali opisujući Mona Lisu.

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravljate o radovima putem Padlet aplikacije

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Što označava tehnika slikanja sfumato kojom se Leonardo da Vinci koristi na slici Mona Lisa?

Povežite djela koja smo spomenuli u lekciji s umjetničkim područjem.

Modest Mussorgsky, Slike s izložbe Kazališna umjetnost
Vasilij Kandinski, Slike s izložbe Likovna umjetnost
Leonardo da Vinci, Mona Lisa Glazbena umjetnost

Dopunite rečenicu točnim pojmom.

  je raspored dijelova unutar cjeline.

Poredajte faze svojega likovnog rada.

1. Odabir umjetničkog djela
2. Izrada vlastitoga likovnog rada
3. Zapisivanje asocijacija na odabrano djelo
4. Analiza odabranoga umjetničkog djela
5. Prezentacija vlastitog rada

Odaberite pojam koji NISTE ostvarili kroz današnji likovni zadatak.

2. Moje viđenje djela

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Prožimanje umjetnosti - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 1.1: Ples, vjetar, zvuk - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.