Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
#1 Zadatak
Odaberite pojmove koje smo spominjali opisujući Mona Lisu.
Za one koji žele znati više
Podijelite i raspravljate o radovima putem Padlet aplikacije
Što označava tehnika slikanja sfumato kojom se Leonardo da Vinci koristi na slici Mona Lisa?
Povežite djela koja smo spomenuli u lekciji s umjetničkim područjem.
Modest Mussorgsky, Slike s izložbe
Kazališna umjetnost
Vasilij Kandinski, Slike s izložbe
Likovna umjetnost
Leonardo da Vinci, Mona Lisa
Glazbena umjetnost
Dopunite rečenicu točnim pojmom.
je raspored dijelova unutar cjeline.
Poredajte faze svojega likovnog rada.
1.
Odabir umjetničkog djela
2.
Izrada vlastitoga likovnog rada
3.
Zapisivanje asocijacija na odabrano djelo
4.
Analiza odabranoga umjetničkog djela
5.
Prezentacija vlastitog rada
Odaberite pojam koji NISTE ostvarili kroz današnji likovni zadatak.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Moje viđenje djela
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Tema 1: Prožimanje umjetnosti - Ishodi učenja: Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju., U potpunosti ću moći raspravitii o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Videolekcija 1.1: Ples, vjetar, zvuk - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.