Učitavanje

3. Moj logo

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
  • Djelomično ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • Djelomično ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Video profesionalne produkcije. Transkript: Video profesionalne produkcije.

Za one koji žele znati više

Na poveznici pročitajte kako se koristiti programom Tinkercad:

https://e-laboratorij.carnet.hr/tinkercad-od-ideje-do-modela/ .

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravite o radovima na aplikaciji Padlet

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Izbacite uljeza. 

Koji predmet ne pripada u područje dizajna?

Dopunite.

Na reklami prevladava
.

Odabirite odgovore iz padajućeg izbornika.

Dizajn dijelimo na dvije glavne grane: dizajn

komunikacija i

dizajn.

Čemu sve može služiti dobar dizajn?

Odaberite tri točna odgovora.

Odaberite faze rada koje ste trebali proći tijekom vlastitog rada.

3. Moj logo

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
  • Djelomično ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • Djelomično ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Komunikacija i životno okružje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 4.1: Plakat s pozitivnom porukom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., Djelomično ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., Djelomično ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
    2. Videolekcija 4.2: Kocka za pričanje priča - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promisliti o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.